Статьятæ
"Æскъола куы фæдæн, раст йеуæд уыдис демократийы
05:04 / 19.08.2022
Хъæуы астæу æввахсæй-æввахсмæ æппæт хъæуы
16:48 / 11.11.2022
Земфирæ, Зинæ æмæ Изо уыцы рæстæджы райгуырдысты, кæд Бордзомæй Гудзаргоммæ
16:55 / 13.11.2022
Сæрды ам уæ бон нæ æсуыдзæн равзарат чи бынæттон
23:29 / 20.11.2022
Турманты Валийайы хæдзар Суканатубаны хъæуы къуымтæй сæ рæсугъддæр
02:10 / 26.11.2022
Къæлиндар
«« Абҵaрa 2025 »»
п в с ч п с в
2728293031 1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
ახალი ამბები
ნიგოზას საჯარო სკოლაში რვა სოფლიდან 93 მოსწავლე ირიცხება
კასპის მუნიციპალიტეტის სოფელ ნიგოზას საჯარო სკოლაში 93 მოსწავლე ირიცხება.

სკოლის დირექტორის, ლედი მიდელაშვილის თქმით, სკოლა რვა სოფლის ბავშვებს ემსახურება. თორმეტი კლასიდან, მხოლოდ, მეხუთე კლასი არ დაკომპლექტდა. მეორე და მეოთხე კლასები გაერთიანებულია.

ნიგოზა, ჩობალაური, ქვემო და ზემო რენე, ყარაფილა, სარიბარი, კოდისწყარო და გამდლისწყარო - ეს იმ სოფლების ჩამონათვალია, სადაც ან სკოლა არაა, ან დაწყებითი და 9-წლიანი სკოლებია. აღნიშნული სკოლების დამთავრების შემდეგ, მოსწავლეები შემდეგ ნიგოზაში დადიან.



,,ბავშვებს 7-ვე სოფლიდან ტრანსპორტი ემსახურება, წიგნებიც საკმარისია და პირობებიც გაუმჯობესებულია" - გვითხრა სკოლის დირექტორმა. მისი განცხადებით, ყველაზე მეტი, 2000-2001 წლებში დაბადებული ბავშვი მიიღეს.



,,წელს პირველ კლასში 5 მოსწავლე მივიღეთ, ხუთივე სხვადასხვა სოფლიდანაა. ფაქტობრივად, ისე გამოვიდა, რომ თითო სოფლიდან თითო მოსწავლე" - ამბობს ლედი მიდელაშვილი.



სკოლის დამთავრების შემდეგ მოსწავლეთა ნაწილი ტრანსპორტს არ ელოდება და მეზობელ სოფელში შინ ფეხით ბრუნდება




Print Email
FaceBook Twitter

Ацы фарсыл рапарахатгонд æрмæджытæ ирон æвзагмæ тæлмацгонд æрцыдысты Стыр Британийы æмæ Цæгат Ирландийы баиугонд паддзахады фæсарæйнаг хъуыддæгты минис¬трады финансон æххуысæй. Уыдоны мидис æнæхъæнæй авторы бæрндзинад у æмæ ницæй тыххæй нæй гæнæн æркаст цæуой куыд Стыр Британийы æмæ Цæгат Ирландийы баиугонд паддзахады фæсарæйнаг хъуыддæгты министрады æмæ, иумæйагæй, баиугонд паддзахады хицауады, позицийы равдыстдзинад.
Materials published on this web-site are translated into Ossetian language with financial support of Foreign Commonwealth Office of the United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland. Their content is the sole responsibility of the author and can under no circumstances be regarded as reflecting the position of the Foreign Commonwealth Office of the United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland or more generally that of the United Kingdom Government.