Статьятæ
"Æскъола куы фæдæн, раст йеуæд уыдис демократийы
,,Цы куы зæгъай, чи йæхи барæй ацыд, чи…
Земфирæ, Зинæ æмæ Изо уыцы рæстæджы райгуырдысты, кæд Бордзомæй
Гудзаргоммæ
Сæрды ам уæ бон нæ æсуыдзæн равзарат чи бынæттон
Турманты Валийайы хæдзар Суканатубаны хъæуы къуымтæй сæ рæсугъддæр
ახალი ამბები
გორის მე-10 სკოლის ფანჯრებს ქვები ესროლეს
გორის მეათე საჯარო სკოლაში, პირველ სართულზე, ფანჯარა ქვით
ჩაამტვრიეს. ამ შინაარსის შეტყობინებით, დირექციამ სკოლიდან პოლიცია
გამოიძახა.
გორის შს სამმართველოს თანამშრომლებმა დაასკვნეს, რომ შენობის ორი კედლის კუთხეში მდებარე, მეტალოპლასტსმასის ფანჯარა, 10 დღის წინ, ქარისგან დაზიანდა.
დირექტორი გელა ჯაფარიძე ამბობს, რომ შუშა საკუთარი სახსრებით აღადგინეს, თუმცა, არ ადასტურებს ინფორმაციას, სხვა სკოლაში გადასული ბავშვების მიერ, ზედიზედ ფანჯრის ჩამტვრევის რამდენიმე ფაქტის შესახებ.
,,როდესაც ვნახეთ ჩამტვრეული ფანჯარა, გამოვიძახეთ პოლიცია. მოვიდნენ, როგორც საპატრულო პოლიციის, ასევე, კრიმინალური განყოფილების თანამშრომლები. რეაგირება, აბსოლუტურად, ადეკვატური იყო," - აცხადებს გელა ჯაფარიძე.
მისი თქმით, რამდენიმე მოსწავლე სხვა სკოლაში, მართლაც, გადავიდა, თუმცა, იმის გამო, რომ ფაქტის თაობაზე, არავინაა ბრალდებული, მასაც გაუჭირდება ვინმეზე მითითება:

,,ზოგადად, არსებობს ესეთი თეორია - ,,ფანჯრის გატეხვის" თეორია, რომელიც ჯულიანს ეკუთვნის. ამ თეორიის მიხედვით, უბედურება ის კი არ არის, რომ ვიღაცამ ფანჯარა ჩაამტვრია, არამედ ის, რომ ამის გამო, პასუხს არავის აგებინებენ. მე ყოველთვის ვახსენებ ამ თეორიას ბავშვებს და ჩემი პრინციპიც ესაა. არ შეიძლება დანაშაულის პატიება, რადგან მან ხვალ შეიძლება კარები ჩაამტვრიოს, ზეგ, - სახლი დაანგრიოს და ბოლოს ადამიანის სიცოცხლესაც ავნოს." - აცხადებს გელა ჯაფარიძე.
შინაგან საქმეთა სამინისტრომ გამოძიება სხვისი ქონების განზრახ დაზიანების ფაქტზე დაიწყო. საგამოძიებო მასალებში გაჩნდა დარაჯის ჩანაწერი, რომლის მიხედვით, მყუდრო კუთხეში ფანჯარა დასაკეტი მას დარჩა და შუშა შესაძლოა მართლაც ქარს გაეტეხა. გორის შს სამმართველომ საქმე დახურა.

გორის შს სამმართველოს თანამშრომლებმა დაასკვნეს, რომ შენობის ორი კედლის კუთხეში მდებარე, მეტალოპლასტსმასის ფანჯარა, 10 დღის წინ, ქარისგან დაზიანდა.
დირექტორი გელა ჯაფარიძე ამბობს, რომ შუშა საკუთარი სახსრებით აღადგინეს, თუმცა, არ ადასტურებს ინფორმაციას, სხვა სკოლაში გადასული ბავშვების მიერ, ზედიზედ ფანჯრის ჩამტვრევის რამდენიმე ფაქტის შესახებ.
,,როდესაც ვნახეთ ჩამტვრეული ფანჯარა, გამოვიძახეთ პოლიცია. მოვიდნენ, როგორც საპატრულო პოლიციის, ასევე, კრიმინალური განყოფილების თანამშრომლები. რეაგირება, აბსოლუტურად, ადეკვატური იყო," - აცხადებს გელა ჯაფარიძე.
მისი თქმით, რამდენიმე მოსწავლე სხვა სკოლაში, მართლაც, გადავიდა, თუმცა, იმის გამო, რომ ფაქტის თაობაზე, არავინაა ბრალდებული, მასაც გაუჭირდება ვინმეზე მითითება:

,,ზოგადად, არსებობს ესეთი თეორია - ,,ფანჯრის გატეხვის" თეორია, რომელიც ჯულიანს ეკუთვნის. ამ თეორიის მიხედვით, უბედურება ის კი არ არის, რომ ვიღაცამ ფანჯარა ჩაამტვრია, არამედ ის, რომ ამის გამო, პასუხს არავის აგებინებენ. მე ყოველთვის ვახსენებ ამ თეორიას ბავშვებს და ჩემი პრინციპიც ესაა. არ შეიძლება დანაშაულის პატიება, რადგან მან ხვალ შეიძლება კარები ჩაამტვრიოს, ზეგ, - სახლი დაანგრიოს და ბოლოს ადამიანის სიცოცხლესაც ავნოს." - აცხადებს გელა ჯაფარიძე.
შინაგან საქმეთა სამინისტრომ გამოძიება სხვისი ქონების განზრახ დაზიანების ფაქტზე დაიწყო. საგამოძიებო მასალებში გაჩნდა დარაჯის ჩანაწერი, რომლის მიხედვით, მყუდრო კუთხეში ფანჯარა დასაკეტი მას დარჩა და შუშა შესაძლოა მართლაც ქარს გაეტეხა. გორის შს სამმართველომ საქმე დახურა.

Æндæр æмæ æндæр
Популярон ногдзинæдтæ
![]() |
Ацы фарсыл рапарахатгонд æрмæджытæ ирон æвзагмæ тæлмацгонд æрцыдысты Стыр Британийы æмæ Цæгат Ирландийы баиугонд паддзахады фæсарæйнаг хъуыддæгты минис¬трады финансон æххуысæй. Уыдоны мидис æнæхъæнæй авторы бæрндзинад у æмæ ницæй тыххæй нæй гæнæн æркаст цæуой куыд Стыр Британийы æмæ Цæгат Ирландийы баиугонд паддзахады фæсарæйнаг хъуыддæгты министрады æмæ, иумæйагæй, баиугонд паддзахады хицауады, позицийы равдыстдзинад. |
Materials published on this web-site are translated into Ossetian language with financial support of Foreign Commonwealth Office of the United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland. Their content is the sole responsibility of the author and can under no circumstances be regarded as reflecting the position of the Foreign Commonwealth Office of the United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland or more generally that of the United Kingdom Government. |








