Статьятæ
"Æскъола куы фæдæн, раст йеуæд уыдис демократийы
,,Цы куы зæгъай, чи йæхи барæй ацыд, чи…
Земфирæ, Зинæ æмæ Изо уыцы рæстæджы райгуырдысты, кæд Бордзомæй
Гудзаргоммæ
Сæрды ам уæ бон нæ æсуыдзæн равзарат чи бынæттон
Турманты Валийайы хæдзар Суканатубаны хъæуы къуымтæй сæ рæсугъддæр
ახალი ამბები
გორის მე-3 საჯარო სკოლაში დამლაგებელს 8 მარტი მიულოცეს
გორის N3 საჯარო სკოლის პედაგოგებმა და დირექტორმა ბაბულია
მესროფაშვილს 8 მარტი მიულოცეს.
მანამდე, საზეიმო ღონისძიების მიზნით, ადმინისტრაციის წარმომადგენლებმა ყვავლებით, ბუშტებით და ბანერებით, დარბაზი მორთეს.
ბაბულია მესროფაშვილი მესამე საჯარო სკოლაში 50 წელია მუშაობს. მასთან ერთად, 8 მარტი სკოლის დანარჩენ დამლაგებელსაც მიულოცეს.
მესამე საჯარო სკოლა ქალაქის ცენტრში მდებარეობს და ერთ-ერთი ყველაზე დიდი საგანმანათლებლო დაწესებულებაა მუნიციპალიტეტში. მოსწავლეები აქ არა მარტო გორიდან, არამედ, მის მიმდებარე სოფლებიდანაც დადიან.
ბოლო მონაცემებით, მოსწავლეთა რაოდეობა 1300-ზე მეტია.


მანამდე, საზეიმო ღონისძიების მიზნით, ადმინისტრაციის წარმომადგენლებმა ყვავლებით, ბუშტებით და ბანერებით, დარბაზი მორთეს.
ბაბულია მესროფაშვილი მესამე საჯარო სკოლაში 50 წელია მუშაობს. მასთან ერთად, 8 მარტი სკოლის დანარჩენ დამლაგებელსაც მიულოცეს.
მესამე საჯარო სკოლა ქალაქის ცენტრში მდებარეობს და ერთ-ერთი ყველაზე დიდი საგანმანათლებლო დაწესებულებაა მუნიციპალიტეტში. მოსწავლეები აქ არა მარტო გორიდან, არამედ, მის მიმდებარე სოფლებიდანაც დადიან.
ბოლო მონაცემებით, მოსწავლეთა რაოდეობა 1300-ზე მეტია.


Æндæр æмæ æндæр
Популярон ногдзинæдтæ
![]() |
Ацы фарсыл рапарахатгонд æрмæджытæ ирон æвзагмæ тæлмацгонд æрцыдысты Стыр Британийы æмæ Цæгат Ирландийы баиугонд паддзахады фæсарæйнаг хъуыддæгты минис¬трады финансон æххуысæй. Уыдоны мидис æнæхъæнæй авторы бæрндзинад у æмæ ницæй тыххæй нæй гæнæн æркаст цæуой куыд Стыр Британийы æмæ Цæгат Ирландийы баиугонд паддзахады фæсарæйнаг хъуыддæгты министрады æмæ, иумæйагæй, баиугонд паддзахады хицауады, позицийы равдыстдзинад. |
Materials published on this web-site are translated into Ossetian language with financial support of Foreign Commonwealth Office of the United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland. Their content is the sole responsibility of the author and can under no circumstances be regarded as reflecting the position of the Foreign Commonwealth Office of the United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland or more generally that of the United Kingdom Government. |








