Статьятæ
"Æскъола куы фæдæн, раст йеуæд уыдис демократийы
,,Цы куы зæгъай, чи йæхи барæй ацыд, чи…
Земфирæ, Зинæ æмæ Изо уыцы рæстæджы райгуырдысты, кæд Бордзомæй
Гудзаргоммæ
Сæрды ам уæ бон нæ æсуыдзæн равзарат чи бынæттон
Турманты Валийайы хæдзар Суканатубаны хъæуы къуымтæй сæ рæсугъддæр
ახალი ამბები
დვანის საჯარო სკოლის 22 მოსწავლეს კომპიუტერები გადასცეს
გამყოფი ხაზის მიმდებარე სოფელ დვანში, სოციალურად დაუცველ
მოსწავლეებს კომპიუტერები გადასცეს. ამის შესახებ შიდა ქართლის
საინფორმაციო ცენტრს ქარელის მერიიდან აცნობეს.
პერსონალური კომპიუტერები სკოლის მე-10, მე-11 და მე-12 კლასელებმა მიიღეს, რომლებიც სოციალური დაუცველის სტატუსით სარგებლობენ.
პედაგოგ მარიამ მამაგულაშვილის ცნობით, აქცია გაიმართა პროექტის ,,ჩართეს" ფარგლებში და მადლობას ქარელის რესურსცენტრის წარმომადგენლებს უხდის. პროექტს "ჩართე" ახორციელებს საგანმანათლებლო ფონდი “Educare Georgia”. ფონდის მისიაა: - ,,ინტერნეტისა და ტექნოლოგიების მეშვეობით გავხადოთ მსოფლიო დონის განათლება ხელმისაწვდომი საქართველოში".
დვანის საჯარო სკოლაში, ბოლო მონაცემებით, 134 მოსწავლე სწავლობს.
პერსონალური კომპიუტერები სკოლის მე-10, მე-11 და მე-12 კლასელებმა მიიღეს, რომლებიც სოციალური დაუცველის სტატუსით სარგებლობენ.
პედაგოგ მარიამ მამაგულაშვილის ცნობით, აქცია გაიმართა პროექტის ,,ჩართეს" ფარგლებში და მადლობას ქარელის რესურსცენტრის წარმომადგენლებს უხდის. პროექტს "ჩართე" ახორციელებს საგანმანათლებლო ფონდი “Educare Georgia”. ფონდის მისიაა: - ,,ინტერნეტისა და ტექნოლოგიების მეშვეობით გავხადოთ მსოფლიო დონის განათლება ხელმისაწვდომი საქართველოში".
დვანის საჯარო სკოლაში, ბოლო მონაცემებით, 134 მოსწავლე სწავლობს.
Æндæр æмæ æндæр
Популярон ногдзинæдтæ
![]() |
Ацы фарсыл рапарахатгонд æрмæджытæ ирон æвзагмæ тæлмацгонд æрцыдысты Стыр Британийы æмæ Цæгат Ирландийы баиугонд паддзахады фæсарæйнаг хъуыддæгты минис¬трады финансон æххуысæй. Уыдоны мидис æнæхъæнæй авторы бæрндзинад у æмæ ницæй тыххæй нæй гæнæн æркаст цæуой куыд Стыр Британийы æмæ Цæгат Ирландийы баиугонд паддзахады фæсарæйнаг хъуыддæгты министрады æмæ, иумæйагæй, баиугонд паддзахады хицауады, позицийы равдыстдзинад. |
Materials published on this web-site are translated into Ossetian language with financial support of Foreign Commonwealth Office of the United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland. Their content is the sole responsibility of the author and can under no circumstances be regarded as reflecting the position of the Foreign Commonwealth Office of the United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland or more generally that of the United Kingdom Government. |








