Статьятæ
"Æскъола куы фæдæн, раст йеуæд уыдис демократийы
05:04 / 19.08.2022
Хъæуы астæу æввахсæй-æввахсмæ æппæт хъæуы
16:48 / 11.11.2022
Земфирæ, Зинæ æмæ Изо уыцы рæстæджы райгуырдысты, кæд Бордзомæй Гудзаргоммæ
16:55 / 13.11.2022
Сæрды ам уæ бон нæ æсуыдзæн равзарат чи бынæттон
23:29 / 20.11.2022
Турманты Валийайы хæдзар Суканатубаны хъæуы къуымтæй сæ рæсугъддæр
02:10 / 26.11.2022
Къæлиндар
«« Абҵaрa 2025 »»
п в с ч п с в
2728293031 1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
ახალი ამბები
გორელი მოსწავლეები მასშტაბურ მოხალისეობრივ საქმიანობას იწყებენ
საქართველოს პრეზიდენტის ადმინისტრაციის უფროსი გიორგი აბაშიშვილი გორში პრეზიდენტის სარეზერვო ფონდიდან დაფინანსებული პროექტის „სამოქალაქო თვითშეგნება რესპუბლიკის მეასე წელს" მონაწილე სკოლის მოსწავლეებს შეხვდა.

პროექტს ევროპელ ინიციატორთა ასოციაცია ახორციელებს და მის მიზანს წარმოადგენს სამოქალაქო თვითშეგნებისა და საქართველოს დემოკრატიული რესპუბლიკის შესახებ ცნობიერების ამაღლება ახალგაზრდებში. პროექტი ხორციელდება შიდა ქართლსა და აჭარის მუნიციპალიტეტებში.

შეხვედრაზე ისაუბრეს დამოუკიდებლობის 100 წლისთავთან დაკავშირებით, დამოუკიდებლობის მოპოვების ისტორიულ მნიშვნელობაზე და ასევე ახალგაზრდების ჩართულობის განსაკუთრებულ როლზე.

"ვისაუბრეთ თავისუფლებაზე, სამოქალაქო აქტივობაზე, თუ რამდენად დიდია ახალგაზრდების როლი და აქტიურობა ქვეყნის განვითარების პროცესში. გორში ყოველთვის ჩანს, რომ ახალგაზრდები განსაკუთრებით აქტიურები არიან, რაც მისასალმებელია," - განაცხადა გიორგი აბაშიშვილმა. შეხვედრა კითხვა-პასუხის რეჟიმში წარიმართა.

Print Email
FaceBook Twitter

Ацы фарсыл рапарахатгонд æрмæджытæ ирон æвзагмæ тæлмацгонд æрцыдысты Стыр Британийы æмæ Цæгат Ирландийы баиугонд паддзахады фæсарæйнаг хъуыддæгты минис¬трады финансон æххуысæй. Уыдоны мидис æнæхъæнæй авторы бæрндзинад у æмæ ницæй тыххæй нæй гæнæн æркаст цæуой куыд Стыр Британийы æмæ Цæгат Ирландийы баиугонд паддзахады фæсарæйнаг хъуыддæгты министрады æмæ, иумæйагæй, баиугонд паддзахады хицауады, позицийы равдыстдзинад.
Materials published on this web-site are translated into Ossetian language with financial support of Foreign Commonwealth Office of the United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland. Their content is the sole responsibility of the author and can under no circumstances be regarded as reflecting the position of the Foreign Commonwealth Office of the United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland or more generally that of the United Kingdom Government.