Статьятæ
"Æскъола куы фæдæн, раст йеуæд уыдис демократийы
05:04 / 19.08.2022
Хъæуы астæу æввахсæй-æввахсмæ æппæт хъæуы
16:48 / 11.11.2022
Земфирæ, Зинæ æмæ Изо уыцы рæстæджы райгуырдысты, кæд Бордзомæй Гудзаргоммæ
16:55 / 13.11.2022
Сæрды ам уæ бон нæ æсуыдзæн равзарат чи бынæттон
23:29 / 20.11.2022
Турманты Валийайы хæдзар Суканатубаны хъæуы къуымтæй сæ рæсугъддæр
02:10 / 26.11.2022
Къæлиндар
«« Абҵaрa 2025 »»
п в с ч п с в
2728293031 1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
ახალი ამბები
მე -7 სკოლის მოსწავლეებმა დამოუკიდებლობის 100-წლისთავი პროექტ-გაკვეთილით აღნიშნეს
გორის მე-7 საჯარო სკოლაში, მე-7 ,,გ' კლასის მოსწავლეების მონაწილეობით, დამოუკიდებლობის 100 წლისთავისადმი მიძღვნილი პროექტ-გაკვეთილი ჩატარდა.

ამის შესახებ ინფორმაციას სკოლის ადმინისტრაცია ავრცელებს.

პროექტს სახელწოდებით ,,დამოუკიდებლობის 100 წელი“ ხელმძღვანელობდა ამავე სკოლის ისტორიის პედაგოგი ნანული ბუზიაშვილი. მოსწავლეებმა მასწავლებელთან ერთად შეაფასეს საქართველოს განვლილი გზა 1918 წლის 26 მაისიდან დღემდე.

მოსწავლეებმა ჯგუფებში შემდეგ თემებზე იმუშავეს: 1. დამოუკიდებლობის გამოცხადება, 2. ქართველები ემიგრაციაში, 3. აგვისტოს ომი, 4. შინდისის გმირები, 5. საქართველო დღეს.

ბავშვებმა ისაუბრეს იმ ისტორიულ ფაქტებსა და პიროვნებებზე, რომელთაც მნიშვნელოვანი წვლილი მიუძღვით ჩვენი ქვეყნის დამოუკიდებლობის მოპოვებასა და განვითარებაში.

 

Print Email
FaceBook Twitter

Ацы фарсыл рапарахатгонд æрмæджытæ ирон æвзагмæ тæлмацгонд æрцыдысты Стыр Британийы æмæ Цæгат Ирландийы баиугонд паддзахады фæсарæйнаг хъуыддæгты минис¬трады финансон æххуысæй. Уыдоны мидис æнæхъæнæй авторы бæрндзинад у æмæ ницæй тыххæй нæй гæнæн æркаст цæуой куыд Стыр Британийы æмæ Цæгат Ирландийы баиугонд паддзахады фæсарæйнаг хъуыддæгты министрады æмæ, иумæйагæй, баиугонд паддзахады хицауады, позицийы равдыстдзинад.
Materials published on this web-site are translated into Ossetian language with financial support of Foreign Commonwealth Office of the United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland. Their content is the sole responsibility of the author and can under no circumstances be regarded as reflecting the position of the Foreign Commonwealth Office of the United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland or more generally that of the United Kingdom Government.