Статьятæ
"Æскъола куы фæдæн, раст йеуæд уыдис демократийы
05:04 / 19.08.2022
Хъæуы астæу æввахсæй-æввахсмæ æппæт хъæуы
16:48 / 11.11.2022
Земфирæ, Зинæ æмæ Изо уыцы рæстæджы райгуырдысты, кæд Бордзомæй Гудзаргоммæ
16:55 / 13.11.2022
Сæрды ам уæ бон нæ æсуыдзæн равзарат чи бынæттон
23:29 / 20.11.2022
Турманты Валийайы хæдзар Суканатубаны хъæуы къуымтæй сæ рæсугъддæр
02:10 / 26.11.2022
Къæлиндар
«« Абҵaрa 2025 »»
п в с ч п с в
2728293031 1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
ახალი ამბები
გორის სკოლის მოსწავლეები სამართალწარმოების საკითხებში შეეჯიბრნენ
გორის მუნიციპალიტეტში დასრულდა სამართალწარმოების საკითხებზე ოლიმპიადა, სადაც გამარჯვებული გორის მე-2 და მე-4 საჯარო სკოლის გუნდები გახდნენ. ამის შესახებ ინფორმაციას კულტურის სააგენტო ავრცელებს.

სააგენტოს ცნობით, ოლიმპიადა სამ ტურად ჩატარდა. ფინალური ტურს, სადაც 4 საჯარო სკოლის გუნდი მონაწილეობდა, საქართველოს უზენაესმა სასამართლომ უმასპინძლა.

ჟიურიმ გამოავლინა ასევე შემდეგი ნომინაციები:

საუკეთესო „მოპასუხე“: მე-10 საჯარო სკოლის მოსწავლე გიორგი ზაზარაშვილი,

საუკეთესო „მოსარჩელე“: მე-5 საჯარო სკოლის მოსწავლე დავით ჯავახიშვილი, ჟიურის სიმპათია მე-5 საჯარო სკოლის მოსწავლე გიორგი თენაძე

საუკეთესო კითხვის ავტორები: მე-2 საჯარო სკოლის მოსწავლე გვანცა იჩქითი და მე- 4 საჯარო სკოლის მოსწავლე ნია პავლიაშვილი.
Print Email
FaceBook Twitter

Ацы фарсыл рапарахатгонд æрмæджытæ ирон æвзагмæ тæлмацгонд æрцыдысты Стыр Британийы æмæ Цæгат Ирландийы баиугонд паддзахады фæсарæйнаг хъуыддæгты минис¬трады финансон æххуысæй. Уыдоны мидис æнæхъæнæй авторы бæрндзинад у æмæ ницæй тыххæй нæй гæнæн æркаст цæуой куыд Стыр Британийы æмæ Цæгат Ирландийы баиугонд паддзахады фæсарæйнаг хъуыддæгты министрады æмæ, иумæйагæй, баиугонд паддзахады хицауады, позицийы равдыстдзинад.
Materials published on this web-site are translated into Ossetian language with financial support of Foreign Commonwealth Office of the United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland. Their content is the sole responsibility of the author and can under no circumstances be regarded as reflecting the position of the Foreign Commonwealth Office of the United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland or more generally that of the United Kingdom Government.