Статьятæ
"Æскъола куы фæдæн, раст йеуæд уыдис демократийы
05:04 / 19.08.2022
Хъæуы астæу æввахсæй-æввахсмæ æппæт хъæуы
16:48 / 11.11.2022
Земфирæ, Зинæ æмæ Изо уыцы рæстæджы райгуырдысты, кæд Бордзомæй Гудзаргоммæ
16:55 / 13.11.2022
Сæрды ам уæ бон нæ æсуыдзæн равзарат чи бынæттон
23:29 / 20.11.2022
Турманты Валийайы хæдзар Суканатубаны хъæуы къуымтæй сæ рæсугъддæр
02:10 / 26.11.2022
Къæлиндар
«« Абҵaрa 2025 »»
п в с ч п с в
2728293031 1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
ახალი ამბები
საზაფხულო სკოლაში გორელი მოსწავლეები გიდის პროფესიას დაეუფლნენ
გორის მუნიციპალიტეტის მერიის კულტურისა და ტურიზმის განვითარების ხელშეწყობის სააგენტოსა და მუზეუმის განყოფილების გორის ს.მაკალათიას სახელობის ისტორიულ-ეთნოგრაფიული მუზეუმის ორგანიზებით, მუზეუმში ამუშავდა საზაფხულო სკოლა VIII-XII კლასის მოსწავლეებისთვის.

ამის შესახებ შიდა ქართლის საინფორმაციო ცენტრს გორის მუნიციპალიტეტის მერიის კულტურისა და ტურიზმის განვითარების ხელშეწყობის სააგენტოდან აცნობეს.

საზაფხულო სკოლის ფარგლებში მოსწავლეებმა საბაზისო დონეზე შეისწავლეს სამუზეუმო საქმე სხვადასხვა პროფილით და ჩაერთნენ სამუზეუმო საქმიანობაში, დაეუფლნენ გიდის უნარ-ჩვევებს, დაათვალიერეს ქალაქსა და რაიონში არსებული კულტურული მემკვიდრეობის ძეგლები, გააცოცხლეს ქართული თამაშები და სხვა.

გორის მუნიციპალიტეტის ტურიზმის განვითარების სააგენტოს დირექტორის მოვალეობის შემსრულებელმა გიორგი ქვათაძემ და გორის მუნიციპალიტეტის მერიის კულტურის განყოფილების ხელმძღვანელმა ლელა მაისურაძემ საზაფხულო სკოლაში მონაწილეობისთვის ყველა მოსწავლეს სერთიფიკატები გადასცეს.

Print Email
FaceBook Twitter

Ацы фарсыл рапарахатгонд æрмæджытæ ирон æвзагмæ тæлмацгонд æрцыдысты Стыр Британийы æмæ Цæгат Ирландийы баиугонд паддзахады фæсарæйнаг хъуыддæгты минис¬трады финансон æххуысæй. Уыдоны мидис æнæхъæнæй авторы бæрндзинад у æмæ ницæй тыххæй нæй гæнæн æркаст цæуой куыд Стыр Британийы æмæ Цæгат Ирландийы баиугонд паддзахады фæсарæйнаг хъуыддæгты министрады æмæ, иумæйагæй, баиугонд паддзахады хицауады, позицийы равдыстдзинад.
Materials published on this web-site are translated into Ossetian language with financial support of Foreign Commonwealth Office of the United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland. Their content is the sole responsibility of the author and can under no circumstances be regarded as reflecting the position of the Foreign Commonwealth Office of the United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland or more generally that of the United Kingdom Government.