Статьятæ
"Æскъола куы фæдæн, раст йеуæд уыдис демократийы
,,Цы куы зæгъай, чи йæхи барæй ацыд, чи…
Земфирæ, Зинæ æмæ Изо уыцы рæстæджы райгуырдысты, кæд Бордзомæй
Гудзаргоммæ
Сæрды ам уæ бон нæ æсуыдзæн равзарат чи бынæттон
Турманты Валийайы хæдзар Суканатубаны хъæуы къуымтæй сæ рæсугъддæр
ახალი ამბები
ამერიკის უნივერსიტეტის სკოლაში ღონისძიება ,,მუზეუმი ჩემს სკოლაში" გაიმართა
ამერიკის უნივერსიტეტის სკოლაში გაიმართა ღონისძიება " მუზეუმი ჩემს
სკოლაში". მცირე მუზეუმის მოწყობის იდეა ამერიკის უნივერსიტეტის
სკოლის მე-4 კლასელებს, ეთნოგრაფიული მუზეუმში ყოფნის შემდეგ,
გაუჩნდათ.
მოსწავლეებმა მოიძიეს უძველესი ნივთები, შეისწავლეს მათი ისტორია და წარუდგინეს დამთვალიერებლებს.
,,აქ წარმოდგენილი იყო უძველესი თიხის და კერამიკული ნაწარმი, ხალხური საკრავები და სამოსი, სხვადასხვა დანიშნულების ნივთები და მათ შორის იარაღიც. ღონისძიებაზე სტუმრად იყვნენენ მოწვეულნი ეთნოგრაფიული მუზეუმის თანამშრომლები, მაგრამ ამჯერად ისინი დამთვალიერებლის, ხოლო მოსწავლეები გიდის როლში იყვნენ" - აღნიშნავენ ღონისძიების მონაწილეები.
მოსწავლეებმა მოიძიეს უძველესი ნივთები, შეისწავლეს მათი ისტორია და წარუდგინეს დამთვალიერებლებს.
,,აქ წარმოდგენილი იყო უძველესი თიხის და კერამიკული ნაწარმი, ხალხური საკრავები და სამოსი, სხვადასხვა დანიშნულების ნივთები და მათ შორის იარაღიც. ღონისძიებაზე სტუმრად იყვნენენ მოწვეულნი ეთნოგრაფიული მუზეუმის თანამშრომლები, მაგრამ ამჯერად ისინი დამთვალიერებლის, ხოლო მოსწავლეები გიდის როლში იყვნენ" - აღნიშნავენ ღონისძიების მონაწილეები.
Æндæр æмæ æндæр
Популярон ногдзинæдтæ
![]() |
Ацы фарсыл рапарахатгонд æрмæджытæ ирон æвзагмæ тæлмацгонд æрцыдысты Стыр Британийы æмæ Цæгат Ирландийы баиугонд паддзахады фæсарæйнаг хъуыддæгты минис¬трады финансон æххуысæй. Уыдоны мидис æнæхъæнæй авторы бæрндзинад у æмæ ницæй тыххæй нæй гæнæн æркаст цæуой куыд Стыр Британийы æмæ Цæгат Ирландийы баиугонд паддзахады фæсарæйнаг хъуыддæгты министрады æмæ, иумæйагæй, баиугонд паддзахады хицауады, позицийы равдыстдзинад. |
Materials published on this web-site are translated into Ossetian language with financial support of Foreign Commonwealth Office of the United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland. Their content is the sole responsibility of the author and can under no circumstances be regarded as reflecting the position of the Foreign Commonwealth Office of the United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland or more generally that of the United Kingdom Government. |








