Статьятæ
"Æскъола куы фæдæн, раст йеуæд уыдис демократийы
,,Цы куы зæгъай, чи йæхи барæй ацыд, чи…
Земфирæ, Зинæ æмæ Изо уыцы рæстæджы райгуырдысты, кæд Бордзомæй
Гудзаргоммæ
Сæрды ам уæ бон нæ æсуыдзæн равзарат чи бынæттон
Турманты Валийайы хæдзар Суканатубаны хъæуы къуымтæй сæ рæсугъддæр
ახალი ამბები
გორის სოფლების სამ სკოლაში მოსწავლეების მშობლებმა უარი თქვეს დისტანციურ სწავლებაზე
გორის მუნიციპალიტეტის სოფლების 5 საჯარო სკოლაში სწავლების პროცესი
პირისპირ მიმდინარეობს. მშობლების მოთხოვნით, 3 სკოლაში უარი თქვეს
დისტანციურ სწალებაზე, ხოლო ორ სკოლაში, ინტერნეტის არქონის გამო,
ამჯობინეს სკოლაში სიარული.
ამის შესახებ გორის რესურსცენტრის უფროსმა, ნანა ტერმაკოზაშვილმა ,,ქართლის სტუდიაში" ისაუბრა. მისი თქმით, ამ ეტაპზე, სწავლას ჩვეულ რეჟიმში აგრძელებენ: ტირძნისში, დიცში, ბოშურში, ბნავისსა და ყელქცეულში.
მუნიციპალიტეტში სულ 67 სკოლაა, აქედან ქალაქ გორში - 12; ხოლო სოფლებში - 55.
საქართველოს მთავრობის გადაწყვეტილებით, ყველა დიდ ქალაქში, მათ შორის, ქალაქ გორში, სასწავლო დაწესებულებები დისტანციურ რეჟიმზე გადავიდნენ, ეს პროცესი ქალაქ გორის სკოლებს ავტომატურად შეეხოთ.
რაც შეეხება სოფლების სკოლებს, ნანა ტერმაკოზაშვილის ინფორმაციით, 55 სკოლიდან დისტანციურ რეჟიმზე 27 სკოლა გადავიდა, როგორც ირკვევა, მუნიციპალიტეტის 19 სკოლაში, რამდენიმე პედაგოგს დაუდასტურდა კორონავირუსი, ნაწილი კი თვითიზოლაციაში გადავიდა.
რაც შეეხება იმ სკოლებს, სადაც სწავლების პროცესი პირისპირ მიმდინარეობს და პედაგოგებს სხვა სოფლებიდან ან ქალაქიდან უწევთ მგზავრობა, ასეთი 300-ზე მეტი მასწავლებელია:
,,300-ზე მეტი მასწავლებელი აღმოჩნდა ტრანსპორტდამოკიდებული, რომელთა გადაადგილება შეიზღუდა, შესაბამიდად, მოგვიხდა ახალი სიტუაციის მიხედვით, გადაწყობა. სკოლებმა მიიღეს რეკომენდაცია, რომ რამდენიმე ვარიანტი განიხილონ. შეუძლიათ იქირაონ ტრანსპორტი, მაგალითად, 3-4 მასწავლებელი, ამისთვის სკოლამ გადაიხადოს თანხა. იმ შემთხვევაში, თუი ბიუჯეტში არა აქვს თანხა, სამინისტრო ჩაურიცხავს.მეორე ვარინტია დისტანციური სწავლის ჰიბრიდული მომენტი. მესამე ვარიანტი, დისტანციური რეჟიმის სრულად ელექტრონლ რეჟმზე გადასვლა," - აცხადებს ნანა ტერმაკოზაშვილი.
ამის შესახებ გორის რესურსცენტრის უფროსმა, ნანა ტერმაკოზაშვილმა ,,ქართლის სტუდიაში" ისაუბრა. მისი თქმით, ამ ეტაპზე, სწავლას ჩვეულ რეჟიმში აგრძელებენ: ტირძნისში, დიცში, ბოშურში, ბნავისსა და ყელქცეულში.
მუნიციპალიტეტში სულ 67 სკოლაა, აქედან ქალაქ გორში - 12; ხოლო სოფლებში - 55.
საქართველოს მთავრობის გადაწყვეტილებით, ყველა დიდ ქალაქში, მათ შორის, ქალაქ გორში, სასწავლო დაწესებულებები დისტანციურ რეჟიმზე გადავიდნენ, ეს პროცესი ქალაქ გორის სკოლებს ავტომატურად შეეხოთ.
რაც შეეხება სოფლების სკოლებს, ნანა ტერმაკოზაშვილის ინფორმაციით, 55 სკოლიდან დისტანციურ რეჟიმზე 27 სკოლა გადავიდა, როგორც ირკვევა, მუნიციპალიტეტის 19 სკოლაში, რამდენიმე პედაგოგს დაუდასტურდა კორონავირუსი, ნაწილი კი თვითიზოლაციაში გადავიდა.
რაც შეეხება იმ სკოლებს, სადაც სწავლების პროცესი პირისპირ მიმდინარეობს და პედაგოგებს სხვა სოფლებიდან ან ქალაქიდან უწევთ მგზავრობა, ასეთი 300-ზე მეტი მასწავლებელია:
,,300-ზე მეტი მასწავლებელი აღმოჩნდა ტრანსპორტდამოკიდებული, რომელთა გადაადგილება შეიზღუდა, შესაბამიდად, მოგვიხდა ახალი სიტუაციის მიხედვით, გადაწყობა. სკოლებმა მიიღეს რეკომენდაცია, რომ რამდენიმე ვარიანტი განიხილონ. შეუძლიათ იქირაონ ტრანსპორტი, მაგალითად, 3-4 მასწავლებელი, ამისთვის სკოლამ გადაიხადოს თანხა. იმ შემთხვევაში, თუი ბიუჯეტში არა აქვს თანხა, სამინისტრო ჩაურიცხავს.მეორე ვარინტია დისტანციური სწავლის ჰიბრიდული მომენტი. მესამე ვარიანტი, დისტანციური რეჟიმის სრულად ელექტრონლ რეჟმზე გადასვლა," - აცხადებს ნანა ტერმაკოზაშვილი.
Æндæр æмæ æндæр
Популярон ногдзинæдтæ
![]() |
Ацы фарсыл рапарахатгонд æрмæджытæ ирон æвзагмæ тæлмацгонд æрцыдысты Стыр Британийы æмæ Цæгат Ирландийы баиугонд паддзахады фæсарæйнаг хъуыддæгты минис¬трады финансон æххуысæй. Уыдоны мидис æнæхъæнæй авторы бæрндзинад у æмæ ницæй тыххæй нæй гæнæн æркаст цæуой куыд Стыр Британийы æмæ Цæгат Ирландийы баиугонд паддзахады фæсарæйнаг хъуыддæгты министрады æмæ, иумæйагæй, баиугонд паддзахады хицауады, позицийы равдыстдзинад. |
Materials published on this web-site are translated into Ossetian language with financial support of Foreign Commonwealth Office of the United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland. Their content is the sole responsibility of the author and can under no circumstances be regarded as reflecting the position of the Foreign Commonwealth Office of the United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland or more generally that of the United Kingdom Government. |








