Статьятæ
"Æскъола куы фæдæн, раст йеуæд уыдис демократийы
05:04 / 19.08.2022
Хъæуы астæу æввахсæй-æввахсмæ æппæт хъæуы
16:48 / 11.11.2022
Земфирæ, Зинæ æмæ Изо уыцы рæстæджы райгуырдысты, кæд Бордзомæй Гудзаргоммæ
16:55 / 13.11.2022
Сæрды ам уæ бон нæ æсуыдзæн равзарат чи бынæттон
23:29 / 20.11.2022
Турманты Валийайы хæдзар Суканатубаны хъæуы къуымтæй сæ рæсугъддæр
02:10 / 26.11.2022
Къæлиндар
«« Абҵaрa 2025 »»
п в с ч п с в
2728293031 1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
ახალი ამბები
გორის მეორე საჯარო სკოლაში კორონავირუსი 3 პედაგოგს დაუდასტურდა
გორის მეორე საჯარო სკოლაში კორონავირუს 3 პედაგოგს დაუდასტურდა. ამის გამო, სასწავლო პროცესი მთლიანად დისტანციურ რეჟიმს დაუბრუნდა.

გორის რესურსცენტრის ხელმძღვანელის, ნანა ტერმაკოზაშვილის ინფორმაციით, სწავლების პროცესი 2 მარტიდან შეიცვალა.

პანდემიის მეორე ტალღის შემდეგ, გორის სკოლებში პირისპირ სწავლება 1-ელი თებერვლიდან დაიწყო. თებერვლიდან კორონავირუსის გავრცელების სტატისტიკა გორის სკოლებში ასეთია:

10 თებერვალს ზეღდულეთის სკოლაში კორონავირუსი დაუდასტურდა 3 პედაგოგს და 3 მოსწავლეს. 1-დან 10 თებერვლამდე პერიოდში მუნიციპალიტეტის მასშტაბით დისტანციურ რეჟიმზე 28 კლასი იყო გადასული.

კორონავირუსის დადასტურებული შემთხვევების გამო, 22 თებერვალმდე, დისტანციურ რეჟიმზე სწავლობდნენ ფლავის, კარალეთისა და ქვახვრელის სკოლების კონკრეტული კლასის მოსწავლეები.

კორონავირუსი დაუდასტურდა ასევე პედაგოგს ქვახვრელის საჯარო სკოლაში, ხოლო, მოსწავლეებს შორის, თითო-თითო შემთხვევა გორის მე-9, მე-7, მე-3 სკოლებში იყო გამოვლენილი.

1 მარტს კი კორონავირუსი მეათე საჯარო სკოლის დირექტორს გამოუვლინდა.

 

Print Email
FaceBook Twitter

Ацы фарсыл рапарахатгонд æрмæджытæ ирон æвзагмæ тæлмацгонд æрцыдысты Стыр Британийы æмæ Цæгат Ирландийы баиугонд паддзахады фæсарæйнаг хъуыддæгты минис¬трады финансон æххуысæй. Уыдоны мидис æнæхъæнæй авторы бæрндзинад у æмæ ницæй тыххæй нæй гæнæн æркаст цæуой куыд Стыр Британийы æмæ Цæгат Ирландийы баиугонд паддзахады фæсарæйнаг хъуыддæгты министрады æмæ, иумæйагæй, баиугонд паддзахады хицауады, позицийы равдыстдзинад.
Materials published on this web-site are translated into Ossetian language with financial support of Foreign Commonwealth Office of the United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland. Their content is the sole responsibility of the author and can under no circumstances be regarded as reflecting the position of the Foreign Commonwealth Office of the United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland or more generally that of the United Kingdom Government.