რედაქტორის რჩევით
კალენდარი
«« მაისი 2025 »»
282930 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31 1
ახალი ამბები
გორში 1 ივნისიდან სამგზავრო ტრანსპორტის ფასი შესაძლოა გაიზარდოს
2020 წლის 1 ივნისიდან გორში საზოგადოებრივი ტრანსპორტი მუშაობას განაახლებს, თუმცა გარკვეული ცვლილებებით.

კომპანია ,,ბუქო 777"-ის დირექტორი ზურაბ ჩეჩელაშვილი ამბობს, რომ კომპანიას მომსახურების ხარჯები ეზრდება, რაც სამგზავრო ტრანსპორტირების ფასზე იმოქმედებს.

მისი განმარტებით, მუნიციპალურ ტრანსპორტში გარკვეული რეკომენდაციების დაწესებამ მგზავრობის თანხის გაძვირება შესაძლოა გამოიწვიოს.

,,დაწყებულია გეგმის შემუშავება, თუ როგორ და რა პირობებში მოუწევთ მუშაობა მძღოლებს, ასევე რამდენი მგზავრის დაშვება იქნება შესაძლებელი ავტობუსში. აქედან გამომდინარე, სანამ ასეთი მდგომარეობა იქნება, შეიძლება მგზავრობის ღირებულებამ მოიმატოს, ვთქვათ თუ ღირდა 1 ლარი და 50 თეთრი, შეიძლება გახდეს 2 ლარი. ჩვენი ინფორმაციით, შეიძლება 1 ივნისიდან მოგვცენ მუშაობის უფლება, ხოლო რაც შეხება ავტოსადგურის მდებარეობას, ისევ იგივე ადგილიდან გააგრძელებს ფუნქციონიერებას", - აღნიშნა შ.პ.ს "ბუქო777"- ის დირექტორმა ზურაბ ჩეჩელაშვილმა.

მძღოლების აზრით, შეზღუდული რაოდენობით მგზავრების გადაყვანა, მათთვის ზარალი იქნება, მგზავრობის საფასურის გაძვირება კი მოსახლეობაში უკმაყოფილებას გამოიწვევს. მათივე თქმით, ამ კრიზისის დასაღწევად სახელმწიფო საწვავით უნდა დაეხმაროს.

,ჩვენ მზად ვართ დავიწყოთ მუშაობა, მაგრამ უნდა იყოს ისეთი პირობები, რომ მანქანის შენახვა და ოჯახში პურის ფული შეტანა შევძლოთ. თუ გვითხრეს, რომ ავტობუსში არ აუშვათ 10 კაცზე მეტი და მიკროავტობუსში 5 კაცი, ესე ჩვენ ვერ ვიმუშავებთ. მარტო ის ხომ არ არის, რომ საწვავის თანხა დავფაროთ? მანქანასაც შენახვა უნდა და ოჯახსაც. ორ ,,კაპიკი" რომ ვიშოვოთ, მაგისთვის ვმუშაობთ და თუ ეგეთი პირობები იქნება, ვალი დაგვედება და წაგებაზე მოგვიწევს მუშაობა. რაც შეეხება მგზავრობის საფასურს, კიდე სადამდე უნდა გაზარდონ, რომ ჩვენთვისაც საკმარისი იყოს და ხალხშიც უკმაყოფილება არ გამოიწვიოს? აუცილებლად გამოიწვევს მგზავრების უკმაყოფილებას და ისევ ივლიან ტაქსებით. ამ ეტაპზე გამოსავალი იქნება ის, რომ სახელმწიფომ და გორის მერიამ უზრუნველყოს საწვავი, რათა ამ სიტუაციიდან იოლად გამოვიდეთ. ცოტა შეღავათი გვექნება", - განაცხადა Qartli.ge-თან საუბრისას ავტობუსის მძღოლმა თემურ სეხნიაშვილმა. 

კორონავირუსის პანდემიის გამო, საქართველოში საგანგებო მდგომარეობა 30 მარტიდან 22 მაისამდე გამოცხადდა. აღნიშნულ პერიოდში, საზოგადოებრივი ტრანსპორტით გადაადგილება აიკრძალა.
Print E-mail
FaceBook Twitter

სტატიის გამოყენების პირობები

ამავე კატეგორიაში
სასახლე წიფლოვანა-ტყემლოვანის გზის მონაკვეთზე, სოფელ კოდმანის
ასახვევთან შეგხვდებათ.

სასახლე წიფლოვანა-ტყემლოვანის გზის მონაკვეთზე, სოფელ კოდმანის ასახვევთან შეგხვდებათ.

20:17 / 29.04.2025
ამის შესახებ ინფორმაციას ადგილობრივი სააგენტო ,,რესი'' ავრცელებს.
ამის შესახებ ინფორმაციას ადგილობრივი სააგენტო ,,რესი'' ავრცელებს.
20:16 / 29.04.2025
,,შევთავაზეთ გამოსავლი, როგორ შეიძლება მოგვარდეს ეს პრობლემა,
,,შევთავაზეთ გამოსავლი, როგორ შეიძლება მოგვარდეს ეს პრობლემა,
20:11 / 29.04.2025
ობიექტი, რომელიც გორში, ვოლოგდის დასახლების შესასვლელში გაქურდეს,
ობიექტი, რომელიც გორში, ვოლოგდის დასახლების შესასვლელში გაქურდეს,
19:23 / 29.04.2025
შემოსავლების გეგმის შესრულებას 1.9 მლნ ლარი დააკლდა.
შემოსავლების გეგმის შესრულებას 1.9 მლნ ლარი დააკლდა.
19:20 / 29.04.2025
ვიდეორეპორტაჟი
რკინიგზის დეპარტამენტი ფაქტს დაკვამლიანებას უწოდებს.
ოთხი წელია, რაც სოფელში ჩამოვედი. დედაჩემი იყო ავად, უკვე 92 წლის ასაკს იყო მიღწეული.
"სოფელში არაფერია. აქ არავინ არის. მხოლოდ ერთი ბიჭი, მაგისი დედა და მე ვართ.
"ორმა ოჯახმა შევინახეთ ეს სოფელი… კვამლი რომ ამოდის ოჯახიდან, მიხარია,
მოცემული ვებ გვერდი „ჯუმლას" ძრავზე შექმნილი უნივერსალური კონტენტის მენეჯმენტის სისტემის (CMS) ნაწილია. ის USAID-ის მიერ დაფინანსებული პროგრამის "მედია გამჭვირვალე და ანგარიშვალდებული მმართველობისთვის" (M-TAG) მეშვეობით შეიქმნა, რომელსაც „კვლევისა და გაცვლების საერთაშორისო საბჭო" (IREX) ახორციელებს. ამ ვებ საიტზე გამოქვეყნებული კონტენტი მთლიანად ავტორების პასუხისმგებლობაა და ის არ გამოხატავს USAID-ისა და IREX-ის პოზიციას.
This web page is part of Joomla based universal CMS system, which was developed through the USAID funded Media for Transparent and Accountable Governance (MTAG) program, implemented by IREX. The content provided through this web-site is the sole responsibility of the authors and does not reflect the position of USAID or IREX.

ავტორის/ავტორების მიერ საინფორმაციო მასალაში გამოთქმული მოსაზრება შესაძლოა არ გამოხატავდეს "საქართველოს ღია საზოგადოების ფონდის" პოზიციას. შესაბამისად, ფონდი არ არის პასუხისმგებელი მასალის შინაარსზე.