რედაქტორის რჩევით
კალენდარი
«« აპრილი 2024 »»
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 12345
ახალი ამბები
გორში 1 ივნისიდან სამგზავრო ტრანსპორტის ფასი შესაძლოა გაიზარდოს
2020 წლის 1 ივნისიდან გორში საზოგადოებრივი ტრანსპორტი მუშაობას განაახლებს, თუმცა გარკვეული ცვლილებებით.

კომპანია ,,ბუქო 777"-ის დირექტორი ზურაბ ჩეჩელაშვილი ამბობს, რომ კომპანიას მომსახურების ხარჯები ეზრდება, რაც სამგზავრო ტრანსპორტირების ფასზე იმოქმედებს.

მისი განმარტებით, მუნიციპალურ ტრანსპორტში გარკვეული რეკომენდაციების დაწესებამ მგზავრობის თანხის გაძვირება შესაძლოა გამოიწვიოს.

,,დაწყებულია გეგმის შემუშავება, თუ როგორ და რა პირობებში მოუწევთ მუშაობა მძღოლებს, ასევე რამდენი მგზავრის დაშვება იქნება შესაძლებელი ავტობუსში. აქედან გამომდინარე, სანამ ასეთი მდგომარეობა იქნება, შეიძლება მგზავრობის ღირებულებამ მოიმატოს, ვთქვათ თუ ღირდა 1 ლარი და 50 თეთრი, შეიძლება გახდეს 2 ლარი. ჩვენი ინფორმაციით, შეიძლება 1 ივნისიდან მოგვცენ მუშაობის უფლება, ხოლო რაც შეხება ავტოსადგურის მდებარეობას, ისევ იგივე ადგილიდან გააგრძელებს ფუნქციონიერებას", - აღნიშნა შ.პ.ს "ბუქო777"- ის დირექტორმა ზურაბ ჩეჩელაშვილმა.

მძღოლების აზრით, შეზღუდული რაოდენობით მგზავრების გადაყვანა, მათთვის ზარალი იქნება, მგზავრობის საფასურის გაძვირება კი მოსახლეობაში უკმაყოფილებას გამოიწვევს. მათივე თქმით, ამ კრიზისის დასაღწევად სახელმწიფო საწვავით უნდა დაეხმაროს.

,ჩვენ მზად ვართ დავიწყოთ მუშაობა, მაგრამ უნდა იყოს ისეთი პირობები, რომ მანქანის შენახვა და ოჯახში პურის ფული შეტანა შევძლოთ. თუ გვითხრეს, რომ ავტობუსში არ აუშვათ 10 კაცზე მეტი და მიკროავტობუსში 5 კაცი, ესე ჩვენ ვერ ვიმუშავებთ. მარტო ის ხომ არ არის, რომ საწვავის თანხა დავფაროთ? მანქანასაც შენახვა უნდა და ოჯახსაც. ორ ,,კაპიკი" რომ ვიშოვოთ, მაგისთვის ვმუშაობთ და თუ ეგეთი პირობები იქნება, ვალი დაგვედება და წაგებაზე მოგვიწევს მუშაობა. რაც შეეხება მგზავრობის საფასურს, კიდე სადამდე უნდა გაზარდონ, რომ ჩვენთვისაც საკმარისი იყოს და ხალხშიც უკმაყოფილება არ გამოიწვიოს? აუცილებლად გამოიწვევს მგზავრების უკმაყოფილებას და ისევ ივლიან ტაქსებით. ამ ეტაპზე გამოსავალი იქნება ის, რომ სახელმწიფომ და გორის მერიამ უზრუნველყოს საწვავი, რათა ამ სიტუაციიდან იოლად გამოვიდეთ. ცოტა შეღავათი გვექნება", - განაცხადა Qartli.ge-თან საუბრისას ავტობუსის მძღოლმა თემურ სეხნიაშვილმა. 

კორონავირუსის პანდემიის გამო, საქართველოში საგანგებო მდგომარეობა 30 მარტიდან 22 მაისამდე გამოცხადდა. აღნიშნულ პერიოდში, საზოგადოებრივი ტრანსპორტით გადაადგილება აიკრძალა.
Print E-mail
FaceBook Twitter

სტატიის გამოყენების პირობები

ამავე კატეგორიაში
დღეს პარლამენტმა კანონი პირველი მოსმენით მიიღო.

დღეს პარლამენტმა კანონი პირველი მოსმენით მიიღო.

23:56 / 17.04.2024
,,რატომ არ ამოიღეთ ხმა, იმ დროს, როცა თქვენ, მასწავლებელს ხმა უნდა
ამოგეღოთო,''
,,რატომ არ ამოიღეთ ხმა, იმ დროს, როცა თქვენ, მასწავლებელს ხმა უნდა ამოგეღოთო,''
19:05 / 17.04.2024
ევროკავშირი მოუწოდებს საქართველოს, თავი შეიკავოს ისეთი
კანონმდებლობის მიღებისგან, რომელმაც შესაძლოა საქართველოს
ევროკავშირი მოუწოდებს საქართველოს, თავი შეიკავოს ისეთი კანონმდებლობის მიღებისგან, რომელმაც შესაძლოა საქართველოს
16:40 / 17.04.2024
გორი-კასპის მაჟორიტარმა დეპუტატმა გიორგი სოსიაშვილმა და
ხაშური-ქარელის მაჟორიტარმა დეპუტატმა ზაალ დუგლაძემ
გორი-კასპის მაჟორიტარმა დეპუტატმა გიორგი სოსიაშვილმა და ხაშური-ქარელის მაჟორიტარმა დეპუტატმა ზაალ დუგლაძემ
15:28 / 17.04.2024
,,ძალიან მოხარული ვარ, რომ დღეს ვიმყოფები აქ. გავიცანი და ვნახე
მომავლის ლიდერები, მომავლის ჩემპიონები,

,,ძალიან მოხარული ვარ, რომ დღეს ვიმყოფები აქ. გავიცანი და ვნახე მომავლის ლიდერები, მომავლის ჩემპიონები,

18:42 / 16.04.2024
ვიდეორეპორტაჟი
,,აქ ჩემი ცხოვრება როგორია? ახალ წელს ავადმყოფი კაცი მარტო ვხვდები. დილით
,,2003 წელი, 6 ივნისი, ოქიანში თოვლი მოვიდა", კიდევ ,,2001 წელი, 4 ივნისი, ტამის მთაზე თოვლი მოვიდა"..
გადაბრუნებული ტრაქტორი მეორე ტრაქტორით გაასწორეს, მძღოლი ფანჯრიდან თოვლში გადმოვარდა.
"წყალი, ტყე, საძოვრები, მინდორი წაგვართვეს.
მოცემული ვებ გვერდი „ჯუმლას" ძრავზე შექმნილი უნივერსალური კონტენტის მენეჯმენტის სისტემის (CMS) ნაწილია. ის USAID-ის მიერ დაფინანსებული პროგრამის "მედია გამჭვირვალე და ანგარიშვალდებული მმართველობისთვის" (M-TAG) მეშვეობით შეიქმნა, რომელსაც „კვლევისა და გაცვლების საერთაშორისო საბჭო" (IREX) ახორციელებს. ამ ვებ საიტზე გამოქვეყნებული კონტენტი მთლიანად ავტორების პასუხისმგებლობაა და ის არ გამოხატავს USAID-ისა და IREX-ის პოზიციას.
This web page is part of Joomla based universal CMS system, which was developed through the USAID funded Media for Transparent and Accountable Governance (MTAG) program, implemented by IREX. The content provided through this web-site is the sole responsibility of the authors and does not reflect the position of USAID or IREX.

ავტორის/ავტორების მიერ საინფორმაციო მასალაში გამოთქმული მოსაზრება შესაძლოა არ გამოხატავდეს "საქართველოს ღია საზოგადოების ფონდის" პოზიციას. შესაბამისად, ფონდი არ არის პასუხისმგებელი მასალის შინაარსზე.