რედაქტორის რჩევით
ახალი ამბები
კასპში კომპანია დაიწუნეს იმის გამო, რომ მდინარის კალაპოტში მიწის ტკეპნა არ გაითვალისწინა
კასპში კომპანია ,,გალ-მშენი'' დაიწუნეს იმის გამო, რომ მდინარე
ლეხურას კალაპოტიდან ქვა-ღორღის გატანის დროს ტკეპნა არ
გაითვალისწინა.
ამის შესახებ კომპანიამ საავტომობილო გზების დეპარტამენტს შესყიდვების სააგენტოში უჩივლა.
საჩივრის მიხედვით, იგი გზების დეპარტამენტის გადაწყვეტილებას აპროტესტებს და აღნიშნავს, რომ მიზეზი ყოვლად გაუმართლებელია.
,,სატენდერო დოკუმენტების ჩანაწერებიდან ცალსახად დასტურდება, რომ კალაპოტის გაწმენდის სამუშაოები უნდა განხორციელებულიყო დატკეპნის გარეშე. შესაბამისად, გაუგებარია, თუ რატომ მიიჩნია სატენდერო კომისიამ ხარვეზად დატკეპნის სამუშაოების არ მითითება.?'' - აინტერესებს კომპანია გალ-მშენის წარმომადგენელს.
კომპანიის წარმომადგენელი განმარტავს, რომ ხდება მდინარის კალაპოტის სიგანის ხშირი ცვლილება. აქედან გამომდინარე, როგორც დოკუმენტაციაშია აღნიშბული, დამბის მოწყობა ხდება დატკეპნის გარეშე ბუნებრივი ფორმირების გზით.
qartli.ge წერდა, რომ კასპში მდინარე ლეხურის ნაპირსამაგრი სამუშაოებისთვის 1,3 მლნ ლარი გამოიყო.
ამის შესახებ კომპანიამ საავტომობილო გზების დეპარტამენტს შესყიდვების სააგენტოში უჩივლა.
საჩივრის მიხედვით, იგი გზების დეპარტამენტის გადაწყვეტილებას აპროტესტებს და აღნიშნავს, რომ მიზეზი ყოვლად გაუმართლებელია.
,,სატენდერო დოკუმენტების ჩანაწერებიდან ცალსახად დასტურდება, რომ კალაპოტის გაწმენდის სამუშაოები უნდა განხორციელებულიყო დატკეპნის გარეშე. შესაბამისად, გაუგებარია, თუ რატომ მიიჩნია სატენდერო კომისიამ ხარვეზად დატკეპნის სამუშაოების არ მითითება.?'' - აინტერესებს კომპანია გალ-მშენის წარმომადგენელს.
კომპანიის წარმომადგენელი განმარტავს, რომ ხდება მდინარის კალაპოტის სიგანის ხშირი ცვლილება. აქედან გამომდინარე, როგორც დოკუმენტაციაშია აღნიშბული, დამბის მოწყობა ხდება დატკეპნის გარეშე ბუნებრივი ფორმირების გზით.
qartli.ge წერდა, რომ კასპში მდინარე ლეხურის ნაპირსამაგრი სამუშაოებისთვის 1,3 მლნ ლარი გამოიყო.
ამავე კატეგორიაში
დე-ფაქტო სამხრეთ ოსეთის საგანგებო სიტუაციების სამსახურის ცნობით,
წითელი ჯვრის საერთაშორისო კომიტეტის (ICRC) დახმარებით
როგორც საგანგებო სიტუაციების მართვის სამსახურში აცხადებენ, ზვავში,
პირველად ისტორიაში
დღეს დილით ავტობანზე ავტოსაგზაო
ვიდეორეპორტაჟი
,,აქ ჩემი ცხოვრება როგორია? ახალ წელს ავადმყოფი კაცი მარტო ვხვდები.
დილით
,,2003 წელი, 6 ივნისი, ოქიანში თოვლი მოვიდა", კიდევ ,,2001 წელი, 4
ივნისი, ტამის მთაზე თოვლი მოვიდა"..
გადაბრუნებული ტრაქტორი მეორე ტრაქტორით გაასწორეს, მძღოლი ფანჯრიდან
თოვლში გადმოვარდა.
გასული თვის პოპულარული სიახლეები
მოცემული ვებ გვერდი „ჯუმლას" ძრავზე შექმნილი უნივერსალური კონტენტის მენეჯმენტის სისტემის (CMS) ნაწილია. ის USAID-ის მიერ დაფინანსებული პროგრამის "მედია გამჭვირვალე და ანგარიშვალდებული მმართველობისთვის" (M-TAG) მეშვეობით შეიქმნა, რომელსაც „კვლევისა და გაცვლების საერთაშორისო საბჭო" (IREX) ახორციელებს. ამ ვებ საიტზე გამოქვეყნებული კონტენტი მთლიანად ავტორების პასუხისმგებლობაა და ის არ გამოხატავს USAID-ისა და IREX-ის პოზიციას.
This web page is part of Joomla based universal CMS system, which was developed through the USAID funded Media for Transparent and Accountable Governance (MTAG) program, implemented by IREX. The content provided through this web-site is the sole responsibility of the authors and does not reflect the position of USAID or IREX.
ავტორის/ავტორების მიერ საინფორმაციო მასალაში გამოთქმული მოსაზრება შესაძლოა არ გამოხატავდეს "საქართველოს ღია საზოგადოების ფონდის" პოზიციას. შესაბამისად, ფონდი არ არის პასუხისმგებელი მასალის შინაარსზე.
სტატიის გამოყენების პირობები