რედაქტორის რჩევით
კალენდარი
|
ახალი ამბები
სტალინის პორტრეტი საჯარო სკოლის მშენებლობაზე (VIDEO)
რომან მელაძე სკოლის მშენებარე ობიექტის დარაჯია. საყარაულო ჯიხურთან
თითქმის ყოველდღე უწევს ყოფნა.
რადიო აქვს ჩართული და, პარალელურად, უსაფრთხოების მიზნით, ობიექტის შიდა ტერიტორიაზე არავის უშვებს.
სახლიდან სტალინის პორტრეტი მიიტანა და თვალსაჩინო ადგილას დაკიდა. საბჭოთა ბელადის პორტრეტი ტილოზეა ნახატი.
,,ამ კაცმა დაიმსახურა და იმიტომ დავკიდე საჯაროდ" - აცხადებს რომან მელაძე. მისი თქმით, საბჭოთა ბელადის მმართველობის დროს დისციპლინა იყო, ხალხს კი, მილიონერები არ ,,ატყავებდნენ".
მშენებარე ობიექტი კასპის პირველი საჯარო სკოლაა. ძველი შენობა დაანგრიეს, რომლის ნაცვლად ახალი, კაპიტალური კორპუსები შენდება. მესამე სართულზე სპორტული დარბაზები იქნება.
,,ძალიან მაგარი რამე შენდება. ჯერ მხოლოდ ორი სართულია აშენებული. ადრე აქ თავადი მაჩაბლების სახლი იყო და ჩამოართვეს. მერე კომუნისტებმა შენობას მიამატეს რაღაცეები და სკოლა დაარსეს" - იხსენებს რომან მელაძე.
მაჩაბლებს სახლი, სწორედ, სტალინის საბჭოთა მმართველობის პერიოდში ჩამოართვეს.
ამავე ქალაქში, კიდევ, ერთი სკოლაა, სადაც ასევე საბჭოთა ბელადის პორტრეტია გამოკრული, თუმცა, სხვა რაკურსით. კასპის სკოლა-გიმნაზიაში ოკუპაციის მუზეუმია გახსნილი.
ამ მუზეუმში ლექციები იმართება ახალგაზრდებისთვის, სადაც საბჭოთა დიქტატურის წლების შესახებ ინფორმაციაა განთავსებული. კასპელები რეპრესიების პერიოდის შესახებ საარქივო მასალებს ეცნობიან.
რადიო აქვს ჩართული და, პარალელურად, უსაფრთხოების მიზნით, ობიექტის შიდა ტერიტორიაზე არავის უშვებს.
სახლიდან სტალინის პორტრეტი მიიტანა და თვალსაჩინო ადგილას დაკიდა. საბჭოთა ბელადის პორტრეტი ტილოზეა ნახატი.
,,ამ კაცმა დაიმსახურა და იმიტომ დავკიდე საჯაროდ" - აცხადებს რომან მელაძე. მისი თქმით, საბჭოთა ბელადის მმართველობის დროს დისციპლინა იყო, ხალხს კი, მილიონერები არ ,,ატყავებდნენ".
მშენებარე ობიექტი კასპის პირველი საჯარო სკოლაა. ძველი შენობა დაანგრიეს, რომლის ნაცვლად ახალი, კაპიტალური კორპუსები შენდება. მესამე სართულზე სპორტული დარბაზები იქნება.
,,ძალიან მაგარი რამე შენდება. ჯერ მხოლოდ ორი სართულია აშენებული. ადრე აქ თავადი მაჩაბლების სახლი იყო და ჩამოართვეს. მერე კომუნისტებმა შენობას მიამატეს რაღაცეები და სკოლა დაარსეს" - იხსენებს რომან მელაძე.
მაჩაბლებს სახლი, სწორედ, სტალინის საბჭოთა მმართველობის პერიოდში ჩამოართვეს.
ამავე ქალაქში, კიდევ, ერთი სკოლაა, სადაც ასევე საბჭოთა ბელადის პორტრეტია გამოკრული, თუმცა, სხვა რაკურსით. კასპის სკოლა-გიმნაზიაში ოკუპაციის მუზეუმია გახსნილი.
ამ მუზეუმში ლექციები იმართება ახალგაზრდებისთვის, სადაც საბჭოთა დიქტატურის წლების შესახებ ინფორმაციაა განთავსებული. კასპელები რეპრესიების პერიოდის შესახებ საარქივო მასალებს ეცნობიან.
ამავე კატეგორიაში

სასახლე წიფლოვანა-ტყემლოვანის გზის მონაკვეთზე, სოფელ კოდმანის ასახვევთან შეგხვდებათ.

ამის შესახებ ინფორმაციას ადგილობრივი სააგენტო ,,რესი'' ავრცელებს.

,,შევთავაზეთ გამოსავლი, როგორ შეიძლება მოგვარდეს ეს პრობლემა,

ობიექტი, რომელიც გორში, ვოლოგდის დასახლების შესასვლელში გაქურდეს,

შემოსავლების გეგმის შესრულებას 1.9 მლნ ლარი დააკლდა.
ვიდეორეპორტაჟი
რკინიგზის დეპარტამენტი ფაქტს დაკვამლიანებას უწოდებს.
ოთხი წელია, რაც სოფელში ჩამოვედი. დედაჩემი იყო ავად, უკვე 92 წლის
ასაკს იყო მიღწეული.
"ორმა ოჯახმა შევინახეთ ეს სოფელი… კვამლი რომ ამოდის ოჯახიდან,
მიხარია,
გასული თვის პოპულარული სიახლეები

მოცემული ვებ გვერდი „ჯუმლას" ძრავზე შექმნილი უნივერსალური კონტენტის მენეჯმენტის სისტემის (CMS) ნაწილია. ის USAID-ის მიერ დაფინანსებული პროგრამის "მედია გამჭვირვალე და ანგარიშვალდებული მმართველობისთვის" (M-TAG) მეშვეობით შეიქმნა, რომელსაც „კვლევისა და გაცვლების საერთაშორისო საბჭო" (IREX) ახორციელებს. ამ ვებ საიტზე გამოქვეყნებული კონტენტი მთლიანად ავტორების პასუხისმგებლობაა და ის არ გამოხატავს USAID-ისა და IREX-ის პოზიციას.
This web page is part of Joomla based universal CMS system, which was developed through the USAID funded Media for Transparent and Accountable Governance (MTAG) program, implemented by IREX. The content provided through this web-site is the sole responsibility of the authors and does not reflect the position of USAID or IREX.


ავტორის/ავტორების მიერ საინფორმაციო მასალაში გამოთქმული მოსაზრება შესაძლოა არ გამოხატავდეს "საქართველოს ღია საზოგადოების ფონდის" პოზიციას. შესაბამისად, ფონდი არ არის პასუხისმგებელი მასალის შინაარსზე.
სტატიის გამოყენების პირობები