რედაქტორის რჩევით
კალენდარი
|
ახალი ამბები
19 მარტიდან ხაშურის ავტოსადგური შეზღუდული გრაფიკით მუშაობს
ხაშურში, 19 მარტიდან მიკროავტობუსების გადაადგილება შეიზღუდა. როგორც
qartli.ge-ს ,,რალი-ავტოს’’ ხელმძღვანელმა უთხრა, კომპანია ხაშურის
მოსახლეობას შიდა გადაადგილების მიკროავტობუსებით ვეღარ
მოემსახურება.
რაც შეეხება საქალაქთაშორისო მოძრაობას, გარკვეული შეზღუდვები აქაც ამოქმედდა. „რალი-ავტოს“ ავტობუსები არ ჰყავს, ამიტომ ისინი მგზავრებს კვლავ მიკროავტობუსებით მოემსახურებიან.
ხაშურიდან გორის მიმართულებით მიკროავტობუსი დღეში მხოლოდ ერთხელ გავა.
,, აქამდე გორის მიმართულებით მიკროავტობუსი თითქმის ყოველ საათში გადიოდა. დღეიდან მხოლოდ ერთხელ ივლის. დილით გავა ალბათ ასე 12 საათამდე და საღამოს დაბრუნდება. საათები ჯერ გარკვეული არ გვაქვს. ჯერ კიდევ ჩამოყალიბების პროცესში ვართ. შეზღუდვებია ასევე, თბილისის მიმართულებითაც. დღის განმავლობაში 15 რეისი სრულდებოდა. დღეს კი, მხოლოდ 2 გავიდა. ემზადება მესამეც, თუმცა როდის გავა არ ვიცით. მოძრაობა შეიზღუდა ასევე, სურამის მიმართულებითაც. ხაშური-ბორჯომი კი, საერთოდ აღარ გავა’’ - გვითხრა ალექსანდრე ბლიაძემ.
დღის განმავლობაში, მხოლოდ ერთი რეისი შესრულდება ხაშურის მუნიციპალიტეტში მდებარე სოფლების მიმართულებითაც.
,,ქვეყანაში არსებული მდგომარეობის გამო, ყველას ვერ მივცემთ მგზავრობის უფლებას. შევხედავთ და ვისაც ნამდვილად სჭირდება მხოლოდ იმათ მოვემსახურებით. მაგალითად, ვისაც მედიკამენტები სჭირდება ან ავადაა და ექიმთან მიდის. ვერ მოვემსახურებით ისეთ მგზავრებს, რომლებსაც ისე უბრალოდ უნდათ და სადღაც მიდიან. თუმცა ვნახოთ კიდევ რა რეკომენდაციებს მივიღებთ’’ - ამბობს „რალი-ავტოს“ ხელმძღვანელი.
ალექსანდრე ბლიაძის თქმით, მგზავრობის ღირებულება არ შეიცვლება.
რაც შეეხება საქალაქთაშორისო მოძრაობას, გარკვეული შეზღუდვები აქაც ამოქმედდა. „რალი-ავტოს“ ავტობუსები არ ჰყავს, ამიტომ ისინი მგზავრებს კვლავ მიკროავტობუსებით მოემსახურებიან.
ხაშურიდან გორის მიმართულებით მიკროავტობუსი დღეში მხოლოდ ერთხელ გავა.
,, აქამდე გორის მიმართულებით მიკროავტობუსი თითქმის ყოველ საათში გადიოდა. დღეიდან მხოლოდ ერთხელ ივლის. დილით გავა ალბათ ასე 12 საათამდე და საღამოს დაბრუნდება. საათები ჯერ გარკვეული არ გვაქვს. ჯერ კიდევ ჩამოყალიბების პროცესში ვართ. შეზღუდვებია ასევე, თბილისის მიმართულებითაც. დღის განმავლობაში 15 რეისი სრულდებოდა. დღეს კი, მხოლოდ 2 გავიდა. ემზადება მესამეც, თუმცა როდის გავა არ ვიცით. მოძრაობა შეიზღუდა ასევე, სურამის მიმართულებითაც. ხაშური-ბორჯომი კი, საერთოდ აღარ გავა’’ - გვითხრა ალექსანდრე ბლიაძემ.
დღის განმავლობაში, მხოლოდ ერთი რეისი შესრულდება ხაშურის მუნიციპალიტეტში მდებარე სოფლების მიმართულებითაც.
,,ქვეყანაში არსებული მდგომარეობის გამო, ყველას ვერ მივცემთ მგზავრობის უფლებას. შევხედავთ და ვისაც ნამდვილად სჭირდება მხოლოდ იმათ მოვემსახურებით. მაგალითად, ვისაც მედიკამენტები სჭირდება ან ავადაა და ექიმთან მიდის. ვერ მოვემსახურებით ისეთ მგზავრებს, რომლებსაც ისე უბრალოდ უნდათ და სადღაც მიდიან. თუმცა ვნახოთ კიდევ რა რეკომენდაციებს მივიღებთ’’ - ამბობს „რალი-ავტოს“ ხელმძღვანელი.
ალექსანდრე ბლიაძის თქმით, მგზავრობის ღირებულება არ შეიცვლება.
ამავე კატეგორიაში
25 ნოემბრიდან 1 დეკემბრის ჩათვლით "თეგეტა მოტორსი" მომხმარებელს
განსაკუთრებული შეთავაზებებით მასპინძლობს.
სამართალმცოდნეობის მიმართულებით მიღებული განათლებისა და
მრავალფეროვანი სამუშაო გამოცდილების გარდა
ჩეხეთის განვითარების სააგენტოს დაფინანსებით, პროექტის ბიუჯეტი
დაახლოებით 937,288 ევროს შეადგენს
სათემო შეხვედრებისას მოსახლეობამ დაასახელა თემისთვის სანდო პირები,
რომლებსაც ისინი ენდობოდნენ და
საპროექტო ტერიტორია მდებარეობს ქალაქ გორის ადმინისტრაციულ საზღვრებში,
ვიდეორეპორტაჟი
ხაშურის მუნიციპალიტეტში, ტყიან ფერდობებს შორის შეყუჟულ სოფელ ლაშხევში
"ჩვენი მერი ამოვიდა ამას წინათ და გაოცებულმა იკითხა: აქ როგორ ცხოვრობთო? სასწრაფო ამოდისო?"
თემურ ლომიძე გვთავაზობს, ათასში ერთხელ ასული სტუმრებივით, ერთად
ავიდეთ
რკინიგზის დეპარტამენტი ფაქტს დაკვამლიანებას უწოდებს.
გასული თვის პოპულარული სიახლეები

საინფორმაციო პორტალი მხარდაჭერილია ევროკავშირის (EU) და კონრად ადენაუერის ფონდის (KAS) მიერ, პროექტის "იმოქმედე საქართველოსთვის" ფარგლებში. საინფორმაციო მასალების შინაარსზე სრულად პასუხისმგებელია Qartli.ge და შესაძლოა, რომ იგი არ გამოხატავდეს დონორების შეხედულებებს.

მოცემული ვებ გვერდი „ჯუმლას" ძრავზე შექმნილი უნივერსალური კონტენტის მენეჯმენტის სისტემის (CMS) ნაწილია. ის USAID-ის მიერ დაფინანსებული პროგრამის "მედია გამჭვირვალე და ანგარიშვალდებული მმართველობისთვის" (M-TAG) მეშვეობით შეიქმნა, რომელსაც „კვლევისა და გაცვლების საერთაშორისო საბჭო" (IREX) ახორციელებს. ამ ვებ საიტზე გამოქვეყნებული კონტენტი მთლიანად ავტორების პასუხისმგებლობაა და ის არ გამოხატავს USAID-ისა და IREX-ის პოზიციას.
This web page is part of Joomla based universal CMS system, which was developed through the USAID funded Media for Transparent and Accountable Governance (MTAG) program, implemented by IREX. The content provided through this web-site is the sole responsibility of the authors and does not reflect the position of USAID or IREX.




ავტორის/ავტორების მიერ საინფორმაციო მასალაში გამოთქმული მოსაზრება შესაძლოა არ გამოხატავდეს "საქართველოს ღია საზოგადოების ფონდის" პოზიციას. შესაბამისად, ფონდი არ არის პასუხისმგებელი მასალის შინაარსზე.









სტატიის გამოყენების პირობები