რედაქტორის რჩევით
გორში პარკინგის წესების დარღვევის გამოვლენის მიზნით მობილური ჯგუფი მოძრაობს
რამდენიმე დღეა ქალაქში მობილური ჯგუფი გამოჩნდა, რომელიც პარკინგის
წესების დარღვევის გამოვლენის მიზნით მოძრაობს. ამ ეტაპზე
ახალგაზრდების ჯგუფი ძირითადად ქალაქის ცენტრალურ ქუჩებზე არსებულ
სიტუაციას სწავლობს.
პარკინგის სამსახურში გვითხრეს, რომ 4-წევრიანი ჯგუფი 1 ოქტომბრიდან გამოჩნდა, აქტიურ მუშაობას კი ნოემბრიდან შეუდგნენ. თავდაპირველად, მობილური ჯგუფის წევრები მხოლოდ გაფრთხილებით შემოიფარგლებოდნენ.
,,ამ ეტაპზე მობილური ჯგუფის წარმომადგენლებმა 7 ნოემბრიდან დღემდე 400-მდე ოქმი შეადგინეს, ნახევარი თითქმის გადახდილია. ჯგუფი ძირითადად პარკინგის წესების დარღვევას აქცევს ყურადღებას" - გვითხრეს ცხელ ხაზზე.
როგორც ირკვევა, ხშირია კონფლიქტური სიტუაციები, თუმცა პარკინგის სამსახურში აცხადებენ, რომ ეს ინფორმაციის ნაკლებლობის გამო ხდება:
,,უკმაყოფილებას ძირითადად რაიონიდან ჩამოსული მძღოლები გამოთქვამენ, ქალაქელები ყველაფერს გაგებით ეკიდებიან" - აცხადებენ სამსახურში.
ავტოტრანსპორტი, სპეციალურ დაცულ სადგომზე გადაყვანას ექვემდებარება:
თუ ავტომობილი გაჩერებულია „დგომა აკრძალულია “ და „გაჩერება აკრძალულია “ საგზაო ნიშნის მოქმედების ზონაში, სამართალდამრღვევი არ იმყოფება სატრანსპორტო საშუალებასთან ან უარს აცხადებს სატრანსპორტო საშუალების აკრძალული
ადგილიდან გადაყვანაზე, ხოლო სატრანსპორტო საშუალება აფერხებს მოძრაობას, ქმნის საავარიო ვითარებას ან საცობს;
თუ ავტომობილი გაჩერებულია ფასიანი პარკირების ზონაში 12 საათზე მეტ ხანს და არ არის გადახდილი პარკირების საფასური;
თუ ავტომობილი გაჩერებულია შეზღუდული შესაძლებლობის მქონე პირთათვის გამოყოფილ სპეციალურ პარკირების ადგილზე და ავტომობილზე არ არის შესაბამისი საცნობი ნიშანი დამაგრებული;
თუ ავტომობილის პარკირება ხელს უშლის საგზაო მოძრაობას და საფრთხეს უქმნის საზოგადოებრივ წესრიგს;
გორის მუნიციპალიტეტის ტერიტორიაზე ადგილობრივი თვითმმართველობის ორგანოს მიერ დადგენილი ავტოტრანსპორტის პარკირების წესების სხვა დარღვევის შემთხვევაში, თუ ავტოტრანსპორტი აფერხებს საგზაო მოძრაობას ან საშიშროებას უქმნის მოძრაობის უსაფრთხოებას;
ჯარიმის ნებაყოფლობითი აღსრულებისათვის, საქართველოს ადმინისტრაციულ სამართალდარღვევათა კოდექსის 290-ე მუხლის პირველი ნაწილით განსაზღვრული ვადის გასვლის შემდეგ პირს დაერიცხება საურავი 150 ლარის ოდენობით. საურავის დარიცხვიდან 30 დღის ვადაში ჯარიმისა და საურავის გადაუხდელობის შემთხვევაში დამრღვევი მძღოლის ან ავტოტრანსპორტის მესაკუთრის მიმართ განხორციელდება ჯარიმისა და საურავის გადახდის უზრუნველყოფის ღონისძიება საქართველოს კანონმდებლობით დადგენილი წესით; ავტოსატრანსპორტო საშუალების მფლობელის დაუდგენლობისას პასუხისმგებლობა ეკისრება ავტოსატრანსპორტო საშუალების მესაკუთრეს.
პარკინგის სამსახურში გვითხრეს, რომ 4-წევრიანი ჯგუფი 1 ოქტომბრიდან გამოჩნდა, აქტიურ მუშაობას კი ნოემბრიდან შეუდგნენ. თავდაპირველად, მობილური ჯგუფის წევრები მხოლოდ გაფრთხილებით შემოიფარგლებოდნენ.
,,ამ ეტაპზე მობილური ჯგუფის წარმომადგენლებმა 7 ნოემბრიდან დღემდე 400-მდე ოქმი შეადგინეს, ნახევარი თითქმის გადახდილია. ჯგუფი ძირითადად პარკინგის წესების დარღვევას აქცევს ყურადღებას" - გვითხრეს ცხელ ხაზზე.
როგორც ირკვევა, ხშირია კონფლიქტური სიტუაციები, თუმცა პარკინგის სამსახურში აცხადებენ, რომ ეს ინფორმაციის ნაკლებლობის გამო ხდება:
,,უკმაყოფილებას ძირითადად რაიონიდან ჩამოსული მძღოლები გამოთქვამენ, ქალაქელები ყველაფერს გაგებით ეკიდებიან" - აცხადებენ სამსახურში.
პარკინგის წესები გორში
მოკლედ:
ავტოტრანსპორტი, სპეციალურ დაცულ სადგომზე გადაყვანას ექვემდებარება:
თუ ავტომობილი გაჩერებულია „დგომა აკრძალულია “ და „გაჩერება აკრძალულია “ საგზაო ნიშნის მოქმედების ზონაში, სამართალდამრღვევი არ იმყოფება სატრანსპორტო საშუალებასთან ან უარს აცხადებს სატრანსპორტო საშუალების აკრძალული
ადგილიდან გადაყვანაზე, ხოლო სატრანსპორტო საშუალება აფერხებს მოძრაობას, ქმნის საავარიო ვითარებას ან საცობს;
თუ ავტომობილი გაჩერებულია ფასიანი პარკირების ზონაში 12 საათზე მეტ ხანს და არ არის გადახდილი პარკირების საფასური;
თუ ავტომობილი გაჩერებულია შეზღუდული შესაძლებლობის მქონე პირთათვის გამოყოფილ სპეციალურ პარკირების ადგილზე და ავტომობილზე არ არის შესაბამისი საცნობი ნიშანი დამაგრებული;
თუ ავტომობილის პარკირება ხელს უშლის საგზაო მოძრაობას და საფრთხეს უქმნის საზოგადოებრივ წესრიგს;
გორის მუნიციპალიტეტის ტერიტორიაზე ადგილობრივი თვითმმართველობის ორგანოს მიერ დადგენილი ავტოტრანსპორტის პარკირების წესების სხვა დარღვევის შემთხვევაში, თუ ავტოტრანსპორტი აფერხებს საგზაო მოძრაობას ან საშიშროებას უქმნის მოძრაობის უსაფრთხოებას;
ჯარიმის ნებაყოფლობითი აღსრულებისათვის, საქართველოს ადმინისტრაციულ სამართალდარღვევათა კოდექსის 290-ე მუხლის პირველი ნაწილით განსაზღვრული ვადის გასვლის შემდეგ პირს დაერიცხება საურავი 150 ლარის ოდენობით. საურავის დარიცხვიდან 30 დღის ვადაში ჯარიმისა და საურავის გადაუხდელობის შემთხვევაში დამრღვევი მძღოლის ან ავტოტრანსპორტის მესაკუთრის მიმართ განხორციელდება ჯარიმისა და საურავის გადახდის უზრუნველყოფის ღონისძიება საქართველოს კანონმდებლობით დადგენილი წესით; ავტოსატრანსპორტო საშუალების მფლობელის დაუდგენლობისას პასუხისმგებლობა ეკისრება ავტოსატრანსპორტო საშუალების მესაკუთრეს.
ამავე კატეგორიაში

ჩვენ, ჟურნალისტები, რედაქტორები, მედიის პროფესიონალები და პრესის
თავისუფლების მხარდამჭერები საქართველოდან,

ვიდეომასალის მიხედვით, ვახო ფიცხელაურს უკავშირდება პიროვნება, რომელიც

კვლევა მსოფლიო პრესის თავისუფლების დღესთან დაკავშირებით

სასახლე წიფლოვანა-ტყემლოვანის გზის მონაკვეთზე, სოფელ კოდმანის ასახვევთან შეგხვდებათ.

ამის შესახებ ინფორმაციას ადგილობრივი სააგენტო ,,რესი'' ავრცელებს.
ვიდეორეპორტაჟი
რკინიგზის დეპარტამენტი ფაქტს დაკვამლიანებას უწოდებს.
ოთხი წელია, რაც სოფელში ჩამოვედი. დედაჩემი იყო ავად, უკვე 92 წლის
ასაკს იყო მიღწეული.
"ორმა ოჯახმა შევინახეთ ეს სოფელი… კვამლი რომ ამოდის ოჯახიდან,
მიხარია,
გასული თვის პოპულარული სიახლეები

მოცემული ვებ გვერდი „ჯუმლას" ძრავზე შექმნილი უნივერსალური კონტენტის მენეჯმენტის სისტემის (CMS) ნაწილია. ის USAID-ის მიერ დაფინანსებული პროგრამის "მედია გამჭვირვალე და ანგარიშვალდებული მმართველობისთვის" (M-TAG) მეშვეობით შეიქმნა, რომელსაც „კვლევისა და გაცვლების საერთაშორისო საბჭო" (IREX) ახორციელებს. ამ ვებ საიტზე გამოქვეყნებული კონტენტი მთლიანად ავტორების პასუხისმგებლობაა და ის არ გამოხატავს USAID-ისა და IREX-ის პოზიციას.
This web page is part of Joomla based universal CMS system, which was developed through the USAID funded Media for Transparent and Accountable Governance (MTAG) program, implemented by IREX. The content provided through this web-site is the sole responsibility of the authors and does not reflect the position of USAID or IREX.


ავტორის/ავტორების მიერ საინფორმაციო მასალაში გამოთქმული მოსაზრება შესაძლოა არ გამოხატავდეს "საქართველოს ღია საზოგადოების ფონდის" პოზიციას. შესაბამისად, ფონდი არ არის პასუხისმგებელი მასალის შინაარსზე.
სტატიის გამოყენების პირობები