რედაქტორის რჩევით
კალენდარი
«« დეკემბერი 2023 »»
27282930 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
ახალი ამბები
,,აღდგეს თბილისი-ქუთაისის ელექტრომატარებლის მოძრაობა'' - პეტიცია
2023 წლის 5 ივლისიდან ,,ქუთაისი-თბილისის'' ელექტრომატარებლის აღდგენის მოთხოვნით, ხელმოწერები გროვდება.

პეტიციის ავტორია სტუდენტი სანდრო კვინიკაძე. ის წარმოშობით ხარაგაულის რაიონიდანაა და აღნიშნავს, რომ ელექტრომატარებელი ხარაგაულის მუნიციპალიტეტის მოსახლეობისთვის სასიცხოცხლოდ მნიშვნელოვანია.

უნდა აღინიშნოს, რომ ქუთაისი-თბილისის ელექტრომატარებელს ბევრი მომხმარებელი ჰყავს შიდა ქართლშიც.

დღევანდელი მონაცემებით, ხელს 835 ადამიანი აწერს. სულ 1 000 ხელმოწერა უნდა შეგროვდეს. დარჩენილია 165 ხელმოწერა.

გარდა ქუთაისი-თბილისის ელექტრომატარებლის აღდგენისა, პეტიციის ავტორი ითხოვს ხაშური-ზესტაფონის შუადღის რეისების დამატებას.

პეტიციაში ვკითხულობთ:

,,ხარაგაულის მუნიციპალიტეტი, რომელიც აღმოსავლეთ და დასავლეთ საქართველოს გამყოფი რაიონია, რთული გეოგრაფიული პირობებით გამოირჩევა.

რაიონზე გადის საერთაშორისო მნიშვნელობის თბილისი-სენაკი-ლესელიძის საავტომობილო და თბილისი-ბათუმის სარკინიგზო გზა, რომელიც კავკასიის საერთაშორისო სარკინიგზო ქსელის ნაწილია.

ხარაგაულის რაიონი 2 საუკუნეა მნიშვნელოვნად ემსახურება საქართველოს, როგორც ეკონომიკური, ისე საყოფაცხოვრებო მიზნების უზრუნველსაყოფად და ატარებს მნიშვნელოვან ტრანსპორტს.

დღეს კი, ჩვენი ბუნების ფაქტობრივი განადგურების ხარჯზე, საქართველოს რკინიგზა აწარმოებს ფართო გზის მშენებლობას ხარაგაულის მუნიციპალიტეტში. ეს ცვლის რაიონის ბუნებრივ იერსახეს.

ბუნებრივია, მით უმეტეს, ამ პირობების გათვალისწინებით, ადგილობრივებს აქვთ პრეტენზია, კომფორტულად სარგებლობდნენ რკინიგზით და არ ექმნებოდეთ კომუნიკაციის პრობლემა.

ვაჟღერებ ჩხერიმელას ხეობის მოსახლეობის დიდი ნაწილის წუხილს და მოვითხოვ, საქართველოს მთავრობის შუამდგომლობით მოხდეს რკინიგზასთან მოლაპარაკება თბილისი-ქუთაისის ელექტრომატარებლის აღდგენასთან დაკავშირებით და ასევე ხაშური-ზეატაფონის ელექტრომატარებლის შუადღის რეისების დამატების თაობაზე. '' - აღნიშნულია სანდრო კვინიკაძის განცხადებაში.

ხელმოწერის მსურველებს შეუძლიათ გადავიდნენ ლინკზე: აღდგეს ხაშური-ზესტაფონის მატარებლის შუადღის რეისები და თბილისი-ქუთაისის ელექტრომატარებლის მოძრაობა

ფოტო: მარი ნიკურაძის ბლოგიდან
Print E-mail
FaceBook Twitter

სტატიის გამოყენების პირობები

ამავე კატეგორიაში
ხაშურის სასამართლოს ცნობით, ბრალდებულს, თავდაპირველად, 240 საათი
უნდა ემუშავა.

ხაშურის სასამართლოს ცნობით, ბრალდებულს, თავდაპირველად, 240 საათი უნდა ემუშავა.

21:09 / 11.12.2023
ღამით, კეთილმოწყობის სააგენტოს თანამშრომლებმა რკინის კონსტრუქციები
აღმართეს.
ღამით, კეთილმოწყობის სააგენტოს თანამშრომლებმა რკინის კონსტრუქციები აღმართეს.
11:03 / 11.12.2023
9 და 10 დეკემბერს ქარტიის ყოველწლიური, რიგით
9 და 10 დეკემბერს ქარტიის ყოველწლიური, რიგით
21:02 / 10.12.2023
დაკვეთა კომპანია ,,ჰი თი ჰოლდინგს'' უკვე მისცეს.

დაკვეთა კომპანია ,,ჰი თი ჰოლდინგს'' უკვე მისცეს.

17:56 / 08.12.2023
ვიდეორეპორტაჟი
"წყალი, ტყე, საძოვრები, მინდორი წაგვართვეს.
,,რატომ ჰქვია საყავრე? - იკითხა მძღოლმა, რომელმაც გზა ზეპირად იცოდა:
გამგეობას მივმართე, წეროვნის დევნილთა დასახლებაში, სადაც
ფატიმა ამბობს, რომ შვილებმა სწორედ ის სპეციალობები აირჩიეს
მოცემული ვებ გვერდი „ჯუმლას" ძრავზე შექმნილი უნივერსალური კონტენტის მენეჯმენტის სისტემის (CMS) ნაწილია. ის USAID-ის მიერ დაფინანსებული პროგრამის "მედია გამჭვირვალე და ანგარიშვალდებული მმართველობისთვის" (M-TAG) მეშვეობით შეიქმნა, რომელსაც „კვლევისა და გაცვლების საერთაშორისო საბჭო" (IREX) ახორციელებს. ამ ვებ საიტზე გამოქვეყნებული კონტენტი მთლიანად ავტორების პასუხისმგებლობაა და ის არ გამოხატავს USAID-ისა და IREX-ის პოზიციას.
This web page is part of Joomla based universal CMS system, which was developed through the USAID funded Media for Transparent and Accountable Governance (MTAG) program, implemented by IREX. The content provided through this web-site is the sole responsibility of the authors and does not reflect the position of USAID or IREX.

ავტორის/ავტორების მიერ საინფორმაციო მასალაში გამოთქმული მოსაზრება შესაძლოა არ გამოხატავდეს "საქართველოს ღია საზოგადოების ფონდის" პოზიციას. შესაბამისად, ფონდი არ არის პასუხისმგებელი მასალის შინაარსზე.