Шида Картлийы Информацион Центр
Новости
На школьном балконе в селе Кодавардисубани по утрам стоят и глядят
на дорогу трое детей.
"Почти все сбережения и доход, что у нас были, мы потратили в
течение этого одного года.
Село Земо-Ормоци находится в том месте ущелья Таны, где две реки –
Баланисхеви
Именно в то время, когда им больше всего нужна забота других,
некоторые из них одиноки,
архив
|
ახალი ამბები
ექსპერტთა შეფასებით ცენტრალური მაგისტრალი ,,სიკვდილის დერეფანია"
თბილისი-ლესელიძის ცენტრალურ მაგისტრალზე სოფელ იგოეთთან მსუბუქი
ავტომანქანა მოცურდა და ბორდიურს შეეჯახა.
შინაგან საქმეთა სამინისტროს პრესსამსახურის ცნობით, ადმინისტრაციული სამართალდარღვევის ოქმი გაფორმდა.
ორი დღით ადრე კი, სოფელ ქსანთან სამი მანქანა დაიმტვრა.
ორივე შემთხვევაში მგზავრებს შორის არავინ დაშავებულა.
ბეტონის საფარიან ავტობანზე ავარიების სიხშირე წვიმისა და ზაფხულის პერიოდში იზრდება.
შარშან საქართველოში დაფიქსირებული 6432 ავტოსაგზაო შემთხვევის დროს დაშავდა 9187, ხოლო დაიღუპა 602 კაცი, მათ შორის, 28 ბავშვია.
გადაჭარბებული სიჩქარის გამო დაღუპულთა რაოდენობა კი 17%-ს აღწევს. 2015 წელს, 2014 წელთან შედარებით, 10%-ით არის გაზრდილი.
ტრანსპორტისა და გზების ასოციაციის თავმჯდომარის დავით მესხიშვილის განცხადებით, რომელმაც ინტერვიუ გაზეთ ,,რეზონანსს" მისცა, ავტომაგისტრალებზე არის რამდენიმე ტიპის პრობლემა, რომელიც მსოფლიო ბანკის ექსპერტმაც დაადასტურა.
"პირველი შთაბეჭდილება, რაც მსოფლიოში გავლენიანი ფინანსური ინსტიტუტის წარმომადგენელმა გაგვიზიარა, საგზაო უსაფრთხოების მხრივ არსებულ პრობლემას მწვავედ წარმოაჩენს. განსაკუთრებით ის, რომ ქვეყანაში არ არსებობს სახელმწიფო სტრუქტურები, რომლებიც საგზაო უსაფრთხოებაზე, განსაკუთრებით კი, მაგისტრალებთან დაკავშირებით, იმუშავებენ. ქვეყანაში ამ მიმართულებით მოქმედებს მხოლოდ საპატრულო პოლიცია, რომელიც უკვე მომხდარ შემთხვევებზე რეაგირებს და პრევენციის მიზნით არაფერს აკეთებს.
უნდა ვაიძულოთ მძღოლები, რომ მოძრაობის წესები დაიცვან. პრობლემის მოგვარებაში ძალიან გვეშლება ხელი იმის გამო, რომ არ გვაქვს საგზაო უსაფრთხოების სტრატეგია. საქართველოში არ არის დაზუსტებული ინფორმაცია "შავი წერტილების" შესახებ, სადაც ავტოსაგზაო შემთხვევები სისტემატურად ხდება. რაც შეეხება E60 ავტომაგისტრალს, ფაქტობრივად, "სიკვდილის დერეფანია", სადაც ბევრი ავტოსაგზაო შემთხვევა ხდება", - განმარტავს მესხიშვილი.
მნიშვნელოვანი საკითხი, რაც ასევე მოძრაობის უსაფრთხოებას უკავშირდება, ჩქაროსნულ ავტომაგისტრალებზე მაქსიმალური სიჩქარეა. როგორც ვიცით, დღესდღეობით ეს მაჩვენებელი 110 კმ/სთ-ით განისაზღვრება, მაგრამ დასაშვებია 15 კმ/სთ-ით მეტი, ანუ დასაშვები მაქსიმალური სიჩქარე 125 კმ/სთ-ს შეადგენს.
"მაქსიმალური სიჩქარის ზრდა იგეგმებოდა, მაგრამ სხვადასხვა მიზეზით გადაიდო. ერთ-ერთი ფაქტორი მარჯვენასაჭიანების თემას უკავშირდება. ვერ გამირკვევია, რა საჭიროა ციფრების მატება, როცა მაგისტრალებზე ავტომანქანები ისედაც მაღალი სიჩქარით მოძრაობენ. მით
შინაგან საქმეთა სამინისტროს პრესსამსახურის ცნობით, ადმინისტრაციული სამართალდარღვევის ოქმი გაფორმდა.
ორი დღით ადრე კი, სოფელ ქსანთან სამი მანქანა დაიმტვრა.
ორივე შემთხვევაში მგზავრებს შორის არავინ დაშავებულა.
ბეტონის საფარიან ავტობანზე ავარიების სიხშირე წვიმისა და ზაფხულის პერიოდში იზრდება.
შარშან საქართველოში დაფიქსირებული 6432 ავტოსაგზაო შემთხვევის დროს დაშავდა 9187, ხოლო დაიღუპა 602 კაცი, მათ შორის, 28 ბავშვია.
გადაჭარბებული სიჩქარის გამო დაღუპულთა რაოდენობა კი 17%-ს აღწევს. 2015 წელს, 2014 წელთან შედარებით, 10%-ით არის გაზრდილი.
ტრანსპორტისა და გზების ასოციაციის თავმჯდომარის დავით მესხიშვილის განცხადებით, რომელმაც ინტერვიუ გაზეთ ,,რეზონანსს" მისცა, ავტომაგისტრალებზე არის რამდენიმე ტიპის პრობლემა, რომელიც მსოფლიო ბანკის ექსპერტმაც დაადასტურა.
"პირველი შთაბეჭდილება, რაც მსოფლიოში გავლენიანი ფინანსური ინსტიტუტის წარმომადგენელმა გაგვიზიარა, საგზაო უსაფრთხოების მხრივ არსებულ პრობლემას მწვავედ წარმოაჩენს. განსაკუთრებით ის, რომ ქვეყანაში არ არსებობს სახელმწიფო სტრუქტურები, რომლებიც საგზაო უსაფრთხოებაზე, განსაკუთრებით კი, მაგისტრალებთან დაკავშირებით, იმუშავებენ. ქვეყანაში ამ მიმართულებით მოქმედებს მხოლოდ საპატრულო პოლიცია, რომელიც უკვე მომხდარ შემთხვევებზე რეაგირებს და პრევენციის მიზნით არაფერს აკეთებს.
უნდა ვაიძულოთ მძღოლები, რომ მოძრაობის წესები დაიცვან. პრობლემის მოგვარებაში ძალიან გვეშლება ხელი იმის გამო, რომ არ გვაქვს საგზაო უსაფრთხოების სტრატეგია. საქართველოში არ არის დაზუსტებული ინფორმაცია "შავი წერტილების" შესახებ, სადაც ავტოსაგზაო შემთხვევები სისტემატურად ხდება. რაც შეეხება E60 ავტომაგისტრალს, ფაქტობრივად, "სიკვდილის დერეფანია", სადაც ბევრი ავტოსაგზაო შემთხვევა ხდება", - განმარტავს მესხიშვილი.
მნიშვნელოვანი საკითხი, რაც ასევე მოძრაობის უსაფრთხოებას უკავშირდება, ჩქაროსნულ ავტომაგისტრალებზე მაქსიმალური სიჩქარეა. როგორც ვიცით, დღესდღეობით ეს მაჩვენებელი 110 კმ/სთ-ით განისაზღვრება, მაგრამ დასაშვებია 15 კმ/სთ-ით მეტი, ანუ დასაშვები მაქსიმალური სიჩქარე 125 კმ/სთ-ს შეადგენს.
"მაქსიმალური სიჩქარის ზრდა იგეგმებოდა, მაგრამ სხვადასხვა მიზეზით გადაიდო. ერთ-ერთი ფაქტორი მარჯვენასაჭიანების თემას უკავშირდება. ვერ გამირკვევია, რა საჭიროა ციფრების მატება, როცა მაგისტრალებზე ავტომანქანები ისედაც მაღალი სიჩქარით მოძრაობენ. მით
Другие новости
Новости
17:23 / 20.04.2023
Грузинские достопримечательности и наслаждение грузинской кухней в ресторане Bread&Wine /R/
Грузия - это страна с богатой культурой и наследием,
04:53 / 18.11.2021
Когда хронический пациент просит сделать прививку…
В селе Хидистави две недели назад одновременно заразилось
13:48 / 13.11.2021
Гиви Абалаки – 86-летний фермер из Горийского муниципалитета
"Поэтому я так настроен, я ещё много дел сделаю", - добавил наш
хозяин.
14:43 / 11.11.2021
Горджи – ешь, не останавливаясь
Несмотря на то, что уже два года в мире свирепствует пандемия, на
горийском
популярные новости
Кошкеби – село в Горийском муниципалитете, населенное этническими осетинами
"Я здесь родился и вырос, никуда не уезжал, однако у меня нет
гражданства Грузии,
Ткемлована – село, переоформленное по конкордату
Господин Мурад вернулся во двор. Достал сигарету, прикурил и
глубоко затянулся.
Чанчаха
"Я и снов здесь не вижу … в снах я там, где родилась, и где сделала
первые шаги, в Грузии.
Русские военные отметили в лесу т.н. границу красной краской
"Эти отметки мы обнаружили в лесном массиве, расположенном между
оккупированным Лопани