Шида Картлийы Информацион Центр
Новости
На школьном балконе в селе Кодавардисубани по утрам стоят и глядят на дорогу трое детей.
05:00 / 02.04.2021
"Почти все сбережения и доход, что у нас были, мы потратили в течение этого одного года.
23:17 / 26.03.2021
Село Земо-Ормоци находится в том месте ущелья Таны, где две реки – Баланисхеви
01:47 / 28.02.2021
Именно в то время, когда им больше всего нужна забота других, некоторые из них одиноки,
01:31 / 23.02.2021
архив
«« сентябрь 2025 »»
п в с ч п с в
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 12345
ახალი ამბები
76-ე კილომეტრი - სტატისტიკურად მანქანებისთვის სახიფათო მონაკვეთი გორთან
სტატისტიკის მიხედვით ავარიების უმეტესობა თბილისი-სენაკი-ლესელიძის ავტომაგისტრალზე ხდება.

მაგალითად, 2015 წელს ავტოსაგზაო შემთხვევებისას 602 ადამიანი დაიღუპა, აქედან, 99 მოქალაქე - ავტობანზე.

შინაგან საქმეთა სამინისტროს ანალიტიკური სამსახურის ცნობით, ავტობანის ყველაზე პრობლემურ უბნად 76-ე კმ-ი ითვლება.

ეს მონაკვეთი კი, გორიდან 9 კმ მანძილზე, სოფელ შავშვებთან მდებარეობს.

ბოლო 5 წლის განმავლობაში ავტობანზე სულ 362 მოქალაქე დაიღუპა, აქედან, 76-ე კილომეტრზე - 37 ადამიანი.

2015 წლის მონაცემების ანალიზისას, ასოციაციის წევრები მივიდნენ იმ დასკვნამდე, რომ ყველაზე მეტი 50,7% მსუბუქ ავტომობილთან შეჯახებაზე მოდის, შემდეგ ადგილზეა ქვეითთან - 16,7 %-ით, 13,8%- დაბრკოლებას ეჯახება, ხოლო 13,1%-ისთვის შეჯახება ამობრუნებით დასრულდა. 1,9% კი, გაჩერებულ ტრანსპორტს შეეჯახა

33,5%-მანევრირების წესების დარღვევაზე მოდის, შემხვედრ მოძრაობის ზოლში გადასვლა 14,3%, სიჩქარის გადაჭარბება/გასწრების წესების დარღვევა 11,2%, ნასვამი მართვა 7,4 %, დისტანციის დაუცველობა 5,8%. 18,8% კი საერთოდ დაუდგენელია.

,,თუ ვსაუბრობთ არასწორ მანევრირებაზე, რომელზეც ყველაზე მეტი 33,5 % მოდის არის ძალიან ზოგადი და ინფორმაციული თვალსაზრისით არაფერს გვაძლევს, ვინაიდან არ ჩანს გამომწვევი მიზეზი არასწორი მანევრირების და ასეთი ტიპის დარღვევაში შეიძლება გავაერთიანოთ ყველა ზემოთ ჩამოთვლილი დარღვევაც. თუ ამ 33,5 %-ს დავუმატებთ ოფიციალურად დაუდგენელ 18,8 %-ს, მივიღებთ, რომ ავტოსაგზაო შემთხვევების 52,3 %-ში ვერ დგინდება რეალური გამომწვევი მიზეზი." - აღნიშნავენ ასოციაციაში.

ასოციაციის ექსპერტების აზრით, უნდა ხორციელდებოდეს "შავი წერტილების" შესწავლა სხვადასხა დარგის ექსპერტების მიერ ადგილებზე და შედგეს სამოქმედო გეგმა;

ასევე, უნდა დაინერგოს სტატისტიკური მონაცემების შეგროვების თანამედროვე ტექნოლოგიები, რათა საშუალება მიეცეს პრევენციული ღონისძიებების დაგეგმვის.

საჭიროა აღნიშნულ მონაკვეთებზე ინფრასტრუქტურული ცვლილებების განხორციელება, უსაფრთხოების სტანდარტების უმაღლეს დონეზე აყვანა. პრევენციის მიზნით, კამერებით და რადარებით აღჭურვა; მოსახლეობის ინფორმირება აღნიშნული წერტილების არსებობის შესახებ.

რაც შეეხება 2016 წლის სტატისტიკური მონაცემებს, ჯერ მხოლოდ პირველი სამი კვარტლის მონაცემებია გასაჯაროებული.

2016 წლის პირველ სამ კვარტალში, 5 035 ავტოსაგზაო შემთხვევა დაფიქსირდა. დაღუპულთა რაოდენობა 409-ს მიაღწია, ხოლო 7 325 მოქალაქე დაზარალდა.

პირველი სამი კვარტლის მონაცემებით, დაფიქსირებული ფაქტებიდან 186 შემთხვევის მიზეზი სიმთვრალეა.

ტრანსპორტისა და გზების ასოციაციას 2016 წლის საბოლოო (პირველი მეოთხე კვარტლის) მონაცემები ჯერ არ აქვს. თუმცა, არსებული მონაცემები 2015 წელთან შედარებით დიდად უკეთესობისკენ არ იცვლება.


 

Print E-mail
FaceBook Twitter
Другие новости
Новости
В селе Хидистави две недели назад одновременно заразилось
"Поэтому я так настроен, я ещё много дел сделаю", - добавил наш хозяин.
Несмотря на то, что уже два года в мире свирепствует пандемия, на горийском
популярные новости
Кошкеби – село в Горийском муниципалитете, населенное этническими осетинами
"Я здесь родился и вырос, никуда не уезжал, однако у меня нет гражданства Грузии,
00:50 / 17.06.2020
Ткемлована – село, переоформленное по конкордату
Господин Мурад вернулся во двор. Достал сигарету, прикурил и глубоко затянулся.
12:54 / 27.07.2020
Чанчаха
"Я и снов здесь не вижу … в снах я там, где родилась, и где сделала первые шаги, в Грузии.
01:00 / 21.06.2020
Русские военные отметили в лесу т.н. границу красной краской
"Эти отметки мы обнаружили в лесном массиве, расположенном между оккупированным Лопани
00:50 / 25.06.2020