რედაქტორის რჩევით
ახალი ამბები
,,გორი სიტის" მანქანები - ფასიანი სასაფლაო (ფოტორეპორტაჟი)
კომპანია ,,გორი სიტი" ფასიანი ავტოსადგომია.
იქ, პატრულის მითითებით, ყველა ის მანქანა მიჰყავთ, რომელიც შიდა ქართლის ტერიტორიაზე მომხდარ ავტოსაგზაო შემთხვევისას ზიანდება.
კომპანიის წარმომადგენლებთან დადებული ხელშეკრულების საფუძველზე, ავტომანქანის მძღოლი, ავარიისას თუ გადარჩა, ვალდებულია პატრულის მითითება შეასრულოს.
საპატრულო პოლიციის დეპარტამენტსა და ,,გორი სიტის" შორის გაფორმებული ხელშეკრულების პირობები უცნობია.
ადვოკატების თქმით, ეს კაბალური ხელშეკრულებაა, რაც ავტომანქანის მეპატრონეებს და დაზარალებულების ნათესავებს, ძვირი უჯდებათ.
რადგან, გამოძიების დასრულებამდე სადგომიდან მანქანის გაყვანის უფლება არავის აქვს.
თანხის ანაზღაურება კი, სატრანსპორტო საშუალების დაყენებიდან ითვლება - პატარა მანქანის მოთავსება, დღე-ღამით, 5 ლარი ღირს.
,,ზოგჯერ, გამოძიება თვეობით და წლობით გრძელდება. წარმოიდგინეთ, რა თანხის გადახდაზე იქნება საუბარი. ამიტომ, ურჩევნიათ, მეპატრონეებს ადგილზე დატოვონ მანქანები და აღარ წაიყვანონ" - აცხადებენ ის ადვოკატები, რომლებიც ავტოსაგზაო შემთხვევებისას ამა თუ იმ პიროვნების ინტერესებს წარმოადგენენ.
ავარიებთან დაკავშირებით მიმდინარე წლის სტატისტიკა ჯერ-ჯერობით უცნობია.
2016 წელს საქართველოში 6 939 რეგისტრირებული საგზაო სატრანსპორტო შემთხვევა მოხდა.
შინაგან საქმეთა სამინისტროს ოფიციალური მონაცემებით,2016 წელს რეგისტრირებული საგზაო შემთხვევების შედეგად დაიღუპა 581 და დაშავდა 9 951 ადამიანი.

იქ, პატრულის მითითებით, ყველა ის მანქანა მიჰყავთ, რომელიც შიდა ქართლის ტერიტორიაზე მომხდარ ავტოსაგზაო შემთხვევისას ზიანდება.
კომპანიის წარმომადგენლებთან დადებული ხელშეკრულების საფუძველზე, ავტომანქანის მძღოლი, ავარიისას თუ გადარჩა, ვალდებულია პატრულის მითითება შეასრულოს.
საპატრულო პოლიციის დეპარტამენტსა და ,,გორი სიტის" შორის გაფორმებული ხელშეკრულების პირობები უცნობია.
ადვოკატების თქმით, ეს კაბალური ხელშეკრულებაა, რაც ავტომანქანის მეპატრონეებს და დაზარალებულების ნათესავებს, ძვირი უჯდებათ.
რადგან, გამოძიების დასრულებამდე სადგომიდან მანქანის გაყვანის უფლება არავის აქვს.
თანხის ანაზღაურება კი, სატრანსპორტო საშუალების დაყენებიდან ითვლება - პატარა მანქანის მოთავსება, დღე-ღამით, 5 ლარი ღირს.
,,ზოგჯერ, გამოძიება თვეობით და წლობით გრძელდება. წარმოიდგინეთ, რა თანხის გადახდაზე იქნება საუბარი. ამიტომ, ურჩევნიათ, მეპატრონეებს ადგილზე დატოვონ მანქანები და აღარ წაიყვანონ" - აცხადებენ ის ადვოკატები, რომლებიც ავტოსაგზაო შემთხვევებისას ამა თუ იმ პიროვნების ინტერესებს წარმოადგენენ.
ავარიებთან დაკავშირებით მიმდინარე წლის სტატისტიკა ჯერ-ჯერობით უცნობია.
2016 წელს საქართველოში 6 939 რეგისტრირებული საგზაო სატრანსპორტო შემთხვევა მოხდა.
შინაგან საქმეთა სამინისტროს ოფიციალური მონაცემებით,2016 წელს რეგისტრირებული საგზაო შემთხვევების შედეგად დაიღუპა 581 და დაშავდა 9 951 ადამიანი.

ამავე კატეგორიაში

(8 მაისი, 2025) "ვისოლის" უპრეცედენტო გათამაშებაში პირველი წყვილი
ავტომობილი

ბათუმის საქალაქო სასმართლოში ნეტგაზეთისა და ბათუმელების
დამფუძნებლის,

ასე გამოიყურება ის საბავშვო ბაღები, რომლის რეაბილიტაციისთვის
კომპანია

ჩვენ, ჟურნალისტები, რედაქტორები, მედიის პროფესიონალები და პრესის
თავისუფლების მხარდამჭერები საქართველოდან,

ვიდეომასალის მიხედვით, ვახო ფიცხელაურს უკავშირდება პიროვნება, რომელიც
ვიდეორეპორტაჟი
რკინიგზის დეპარტამენტი ფაქტს დაკვამლიანებას უწოდებს.
ოთხი წელია, რაც სოფელში ჩამოვედი. დედაჩემი იყო ავად, უკვე 92 წლის
ასაკს იყო მიღწეული.
"ორმა ოჯახმა შევინახეთ ეს სოფელი… კვამლი რომ ამოდის ოჯახიდან,
მიხარია,
გასული თვის პოპულარული სიახლეები
საინფორმაციო პორტალი მხარდაჭერილია ევროკავშირის (EU) და კონრად ადენაუერის ფონდის (KAS) მიერ, პროექტის "იმოქმედე საქართველოსთვის" ფარგლებში. საინფორმაციო მასალების შინაარსზე სრულად პასუხისმგებელია Qartli.ge და შესაძლოა, რომ იგი არ გამოხატავდეს დონორების შეხედულებებს.

მოცემული ვებ გვერდი „ჯუმლას" ძრავზე შექმნილი უნივერსალური კონტენტის მენეჯმენტის სისტემის (CMS) ნაწილია. ის USAID-ის მიერ დაფინანსებული პროგრამის "მედია გამჭვირვალე და ანგარიშვალდებული მმართველობისთვის" (M-TAG) მეშვეობით შეიქმნა, რომელსაც „კვლევისა და გაცვლების საერთაშორისო საბჭო" (IREX) ახორციელებს. ამ ვებ საიტზე გამოქვეყნებული კონტენტი მთლიანად ავტორების პასუხისმგებლობაა და ის არ გამოხატავს USAID-ისა და IREX-ის პოზიციას.
This web page is part of Joomla based universal CMS system, which was developed through the USAID funded Media for Transparent and Accountable Governance (MTAG) program, implemented by IREX. The content provided through this web-site is the sole responsibility of the authors and does not reflect the position of USAID or IREX.


ავტორის/ავტორების მიერ საინფორმაციო მასალაში გამოთქმული მოსაზრება შესაძლოა არ გამოხატავდეს "საქართველოს ღია საზოგადოების ფონდის" პოზიციას. შესაბამისად, ფონდი არ არის პასუხისმგებელი მასალის შინაარსზე.
სტატიის გამოყენების პირობები