რედაქტორის რჩევით
ახალი ამბები
ბათუმის მიმართულებით ,,შტადლერის" მატარებლით 1-ლი კლასით მგზავრობა 60-დან 99 ლარამდე ეღირება
ზაფხულის სეზონზე თბილისი-ბათუმის მიმართულებით მატარებლის ბილეთების
ფასები
1 ივლისიდან 15-20 სექტემბრამდ ბათუმის მიმართულებით მატარებლების ბილეთების ფასები შეიცვლება.
„შტადლერის“ მატარებლებზე 1-ლი კლასის ბილეთი - 60 ლარი, მე-2 კლასი კი 24 ლარი, ხოლო ბიზნეს კლასი - 99 ლარი ეღირება.
ჩვეულებრივ ჩქაროსნული მატარებლების ბილეთების ფასი კი 1 ივლისიდან პირველ კლასზე - 40, ხოლო მე-2 კლასზე - 23 ლარი იქნება.
„წლევანდელ სეზონზე ფასები ისეთივე იქნება, როგორც წინა ზაფხულს. განსხვავებული და შედარებით მაღალი იქნება ორსართულიანი „შტადლერის“ მატარებლის 1-ლი კლასის ბილეთების ღირებულება. გასულ წელს ახალი მატარებლები ზაფხულის სეზონზე შემოვიყვანეთ და რადგან რეისები ჩაანაცვლეს და სატესტო რეჟიმში მუშაობდნენ, ფასების კორექტირება აღარ მომხდარა. წინა წელს ახალ მატარებლებზეც ისეთივე ფასი იყო, როგორიც ძველ ჩინურ მატარებლებზე და ბილეთები 40 და 23 ლარი ღირდა“, - აღნიშნეს რკინიგზის ცხელ ხაზზე.
ამჟამად, პირველი კლასის მატარებლების ბილეთი - 25 ლარი, მე-2 კლასის კი 18 ლარი ღირს ხოლმე.
წყარო იხ. აქ:
1 ივლისიდან 15-20 სექტემბრამდ ბათუმის მიმართულებით მატარებლების ბილეთების ფასები შეიცვლება.
„შტადლერის“ მატარებლებზე 1-ლი კლასის ბილეთი - 60 ლარი, მე-2 კლასი კი 24 ლარი, ხოლო ბიზნეს კლასი - 99 ლარი ეღირება.
ჩვეულებრივ ჩქაროსნული მატარებლების ბილეთების ფასი კი 1 ივლისიდან პირველ კლასზე - 40, ხოლო მე-2 კლასზე - 23 ლარი იქნება.
„წლევანდელ სეზონზე ფასები ისეთივე იქნება, როგორც წინა ზაფხულს. განსხვავებული და შედარებით მაღალი იქნება ორსართულიანი „შტადლერის“ მატარებლის 1-ლი კლასის ბილეთების ღირებულება. გასულ წელს ახალი მატარებლები ზაფხულის სეზონზე შემოვიყვანეთ და რადგან რეისები ჩაანაცვლეს და სატესტო რეჟიმში მუშაობდნენ, ფასების კორექტირება აღარ მომხდარა. წინა წელს ახალ მატარებლებზეც ისეთივე ფასი იყო, როგორიც ძველ ჩინურ მატარებლებზე და ბილეთები 40 და 23 ლარი ღირდა“, - აღნიშნეს რკინიგზის ცხელ ხაზზე.
ამჟამად, პირველი კლასის მატარებლების ბილეთი - 25 ლარი, მე-2 კლასის კი 18 ლარი ღირს ხოლმე.
წყარო იხ. აქ:
ამავე კატეგორიაში

(8 მაისი, 2025) "ვისოლის" უპრეცედენტო გათამაშებაში პირველი წყვილი
ავტომობილი

ბათუმის საქალაქო სასმართლოში ნეტგაზეთისა და ბათუმელების
დამფუძნებლის,

ასე გამოიყურება ის საბავშვო ბაღები, რომლის რეაბილიტაციისთვის
კომპანია

ჩვენ, ჟურნალისტები, რედაქტორები, მედიის პროფესიონალები და პრესის
თავისუფლების მხარდამჭერები საქართველოდან,

ვიდეომასალის მიხედვით, ვახო ფიცხელაურს უკავშირდება პიროვნება, რომელიც
ვიდეორეპორტაჟი
რკინიგზის დეპარტამენტი ფაქტს დაკვამლიანებას უწოდებს.
ოთხი წელია, რაც სოფელში ჩამოვედი. დედაჩემი იყო ავად, უკვე 92 წლის
ასაკს იყო მიღწეული.
"ორმა ოჯახმა შევინახეთ ეს სოფელი… კვამლი რომ ამოდის ოჯახიდან,
მიხარია,
გასული თვის პოპულარული სიახლეები
საინფორმაციო პორტალი მხარდაჭერილია ევროკავშირის (EU) და კონრად ადენაუერის ფონდის (KAS) მიერ, პროექტის "იმოქმედე საქართველოსთვის" ფარგლებში. საინფორმაციო მასალების შინაარსზე სრულად პასუხისმგებელია Qartli.ge და შესაძლოა, რომ იგი არ გამოხატავდეს დონორების შეხედულებებს.

მოცემული ვებ გვერდი „ჯუმლას" ძრავზე შექმნილი უნივერსალური კონტენტის მენეჯმენტის სისტემის (CMS) ნაწილია. ის USAID-ის მიერ დაფინანსებული პროგრამის "მედია გამჭვირვალე და ანგარიშვალდებული მმართველობისთვის" (M-TAG) მეშვეობით შეიქმნა, რომელსაც „კვლევისა და გაცვლების საერთაშორისო საბჭო" (IREX) ახორციელებს. ამ ვებ საიტზე გამოქვეყნებული კონტენტი მთლიანად ავტორების პასუხისმგებლობაა და ის არ გამოხატავს USAID-ისა და IREX-ის პოზიციას.
This web page is part of Joomla based universal CMS system, which was developed through the USAID funded Media for Transparent and Accountable Governance (MTAG) program, implemented by IREX. The content provided through this web-site is the sole responsibility of the authors and does not reflect the position of USAID or IREX.


ავტორის/ავტორების მიერ საინფორმაციო მასალაში გამოთქმული მოსაზრება შესაძლოა არ გამოხატავდეს "საქართველოს ღია საზოგადოების ფონდის" პოზიციას. შესაბამისად, ფონდი არ არის პასუხისმგებელი მასალის შინაარსზე.
სტატიის გამოყენების პირობები