რედაქტორის რჩევით
დღის სიახლეები
მიღება-ჩაბარების აქტით ირკვევა, რომ სამუშაოები დასრულებულია.
გორი-კასპის მაჟორიტარი დეპუტატი სოსიაშვილი მე-12 კლასის ისტორიის
სახელმძღვანელო წიგნზე რედაქტორად დანიშნეს.
,,მაცივრები გაიტანეს, ბოსელი ისევ დგას'' - ამბობს ანანიკოვი. მან
გორის მერი გააფრთხილა, რომ ვიდრე ბოსელი არ დაინგრევა,
რესტორანში იმყოფებოდნენ გორი-ატენისა და რუის-ურბნისის ეპარქიების წინამძღვრებიც.
"პირველ რიგში, მადლობა. ძალიან მოულოდნელი იყო. ამ მომენტში
გათავისუფლებას არ ველოდი. მიხარია.
რუსული ზეთით საბავშვო ბაღები კომპანია ,,პრემიუმ ხარისხს'' უნდა უზრუნველეყო.
სამი ფაქტიდან ერთი ვალის დაბრუნების სანაცვლოდ მანქანის გატაცებას
უკავშირდება, ხოლო ერთი - ეკლესიისთვის შეწირული თანხის ამოღებას.
გახსნა დაგეგმილია 12 ოქტომბერს გორის გიორგი ერისთავის სახელობის პროფესიული სახელმწიფო დრამატული თეატრის ტერიტორიაზე.
ვიდეორეპორტაჟი
იმის გამო, რომ წინასაარჩევნო პერიოდი იყო. იფიქრეს, საარჩევნოდ
ჩავედით სოფელში.
12 წლის გურამ გელაშვილი თავის სოფელზე გვიყვება, სადაც ძალიან ცოტა
თანატოლი ჰყავს.
რა სიკეთეებს სთავაზობს ევროკავშირი სტუდენტებს - გორელი
ახალგაზრდების გამოცდილება
გასული თვის პოპულარული სიახლეები
მოცემული ვებ გვერდი „ჯუმლას" ძრავზე შექმნილი უნივერსალური კონტენტის მენეჯმენტის სისტემის (CMS) ნაწილია. ის USAID-ის მიერ დაფინანსებული პროგრამის "მედია გამჭვირვალე და ანგარიშვალდებული მმართველობისთვის" (M-TAG) მეშვეობით შეიქმნა, რომელსაც „კვლევისა და გაცვლების საერთაშორისო საბჭო" (IREX) ახორციელებს. ამ ვებ საიტზე გამოქვეყნებული კონტენტი მთლიანად ავტორების პასუხისმგებლობაა და ის არ გამოხატავს USAID-ისა და IREX-ის პოზიციას.
This web page is part of Joomla based universal CMS system, which was developed through the USAID funded Media for Transparent and Accountable Governance (MTAG) program, implemented by IREX. The content provided through this web-site is the sole responsibility of the authors and does not reflect the position of USAID or IREX.
ავტორის/ავტორების მიერ საინფორმაციო მასალაში გამოთქმული მოსაზრება შესაძლოა არ გამოხატავდეს "საქართველოს ღია საზოგადოების ფონდის" პოზიციას. შესაბამისად, ფონდი არ არის პასუხისმგებელი მასალის შინაარსზე.