რედაქტორის რჩევით
ახალი ამბები
1 წელიწადში გორის ბიუჯეტში ჯარიმებიდან 3,2 მლნ ლარი შეგროვდა
გორის მუნიციპალიტეტის ბიუჯეტში, ბოლო ერთ წელიწადში, ჯარიმებიდან 3,2
მლნ ლარი შევიდა. ამის შესახებ საკრებულოს წევრებს შემაჯამებელი
ანგარიშის წარდგენის დროს, მერიის წარმომადგენელმა განუცხადეს.
2018 წლის ანგარიშის მიხედვით, გეგმით 1,7 მლნ ლარი იყო გათვალისწინებული. მერიის ტრანსპორტირების სამსახურის უფროსი, არჩილ განჯელაშვილის განცხადებით, მობილიზებულია ძირითადად საპატრულო ჯარიმები.
შს სამინისტროს სტატისტიკის მიხედვით, ბოლო ორი წლის მონაცემები უმნიშვნელო ცვლილებებს განიცდის. მიუხედავად, მკაცრი საჯარიმო პოლიტიკისა, ავტოსაგზაო შემთხვევები და დაჯარიმებულ მძღოლთა რაოდენობა მკვეთრად არ იცვლება.
ამ პრობლემის თაობაზე ,,ქართლის სტუდიის" გადაცემაშიც სტუმრებმა - მერიის ტრანსპორტირების სამსახურის უფროსმა არჩილ განჯელაშვილმა და საგზაო უსაფრთხოების სპეციალისტმა, გიორგი გიორგაძემ ისაუბრეს.
რაც შეეხება სტატისტიკას, 2018 წელს, შიდა ქართლში, 405 საგზაო-სატრანსპორტო შემთხვევა დაფიქსირდა, ავარიის შედეგად სულ 47 ადამიანი დაიღუპა, დაშავდა - 694. (2017 წელი - ავარია 422; გარდაიცვალა - 65; დაშავდა - 648)
რაც შეეხება ადმინისტრაციულ სამართალდარღვევის ფაქტებს. საანგარიშო პერიოდში 1351 მძღოლს ადმინისტრაციული სამართალდარღვევის ოქმი შეუდგინეს. (2017 წელს - 1565).
2018 წელს შიდა ქართლში მომხდარი საგზაო-სატრანსპორტო შემტხვევების რაოდენობა შინაგან საქმეთა სამინისტრომ გამოაქვეყნა.
უწყებამ სტატისტიკა ორ ნაწილად დაყო, ერთი სისხლის სამართლის კოდექსის 276-ე მუხლის მიხედვით, ხოლო მეორე ადმინისტრაციული სამართალდარღვევათა კოდექსის გათვალისწინებულ ნაწილს მოიცავს.
2018 წლის ანგარიშის მიხედვით, გეგმით 1,7 მლნ ლარი იყო გათვალისწინებული. მერიის ტრანსპორტირების სამსახურის უფროსი, არჩილ განჯელაშვილის განცხადებით, მობილიზებულია ძირითადად საპატრულო ჯარიმები.
შს სამინისტროს სტატისტიკის მიხედვით, ბოლო ორი წლის მონაცემები უმნიშვნელო ცვლილებებს განიცდის. მიუხედავად, მკაცრი საჯარიმო პოლიტიკისა, ავტოსაგზაო შემთხვევები და დაჯარიმებულ მძღოლთა რაოდენობა მკვეთრად არ იცვლება.
ამ პრობლემის თაობაზე ,,ქართლის სტუდიის" გადაცემაშიც სტუმრებმა - მერიის ტრანსპორტირების სამსახურის უფროსმა არჩილ განჯელაშვილმა და საგზაო უსაფრთხოების სპეციალისტმა, გიორგი გიორგაძემ ისაუბრეს.
რაც შეეხება სტატისტიკას, 2018 წელს, შიდა ქართლში, 405 საგზაო-სატრანსპორტო შემთხვევა დაფიქსირდა, ავარიის შედეგად სულ 47 ადამიანი დაიღუპა, დაშავდა - 694. (2017 წელი - ავარია 422; გარდაიცვალა - 65; დაშავდა - 648)
რაც შეეხება ადმინისტრაციულ სამართალდარღვევის ფაქტებს. საანგარიშო პერიოდში 1351 მძღოლს ადმინისტრაციული სამართალდარღვევის ოქმი შეუდგინეს. (2017 წელს - 1565).
2018 წელს შიდა ქართლში მომხდარი საგზაო-სატრანსპორტო შემტხვევების რაოდენობა შინაგან საქმეთა სამინისტრომ გამოაქვეყნა.
უწყებამ სტატისტიკა ორ ნაწილად დაყო, ერთი სისხლის სამართლის კოდექსის 276-ე მუხლის მიხედვით, ხოლო მეორე ადმინისტრაციული სამართალდარღვევათა კოდექსის გათვალისწინებულ ნაწილს მოიცავს.
ამავე კატეგორიაში

(8 მაისი, 2025) "ვისოლის" უპრეცედენტო გათამაშებაში პირველი წყვილი
ავტომობილი

ბათუმის საქალაქო სასმართლოში ნეტგაზეთისა და ბათუმელების
დამფუძნებლის,

ასე გამოიყურება ის საბავშვო ბაღები, რომლის რეაბილიტაციისთვის
კომპანია

ჩვენ, ჟურნალისტები, რედაქტორები, მედიის პროფესიონალები და პრესის
თავისუფლების მხარდამჭერები საქართველოდან,

ვიდეომასალის მიხედვით, ვახო ფიცხელაურს უკავშირდება პიროვნება, რომელიც
ვიდეორეპორტაჟი
რკინიგზის დეპარტამენტი ფაქტს დაკვამლიანებას უწოდებს.
ოთხი წელია, რაც სოფელში ჩამოვედი. დედაჩემი იყო ავად, უკვე 92 წლის
ასაკს იყო მიღწეული.
"ორმა ოჯახმა შევინახეთ ეს სოფელი… კვამლი რომ ამოდის ოჯახიდან,
მიხარია,
გასული თვის პოპულარული სიახლეები

მოცემული ვებ გვერდი „ჯუმლას" ძრავზე შექმნილი უნივერსალური კონტენტის მენეჯმენტის სისტემის (CMS) ნაწილია. ის USAID-ის მიერ დაფინანსებული პროგრამის "მედია გამჭვირვალე და ანგარიშვალდებული მმართველობისთვის" (M-TAG) მეშვეობით შეიქმნა, რომელსაც „კვლევისა და გაცვლების საერთაშორისო საბჭო" (IREX) ახორციელებს. ამ ვებ საიტზე გამოქვეყნებული კონტენტი მთლიანად ავტორების პასუხისმგებლობაა და ის არ გამოხატავს USAID-ისა და IREX-ის პოზიციას.
This web page is part of Joomla based universal CMS system, which was developed through the USAID funded Media for Transparent and Accountable Governance (MTAG) program, implemented by IREX. The content provided through this web-site is the sole responsibility of the authors and does not reflect the position of USAID or IREX.


ავტორის/ავტორების მიერ საინფორმაციო მასალაში გამოთქმული მოსაზრება შესაძლოა არ გამოხატავდეს "საქართველოს ღია საზოგადოების ფონდის" პოზიციას. შესაბამისად, ფონდი არ არის პასუხისმგებელი მასალის შინაარსზე.
სტატიის გამოყენების პირობები