რედაქტორის რჩევით
კალენდარი
«« აგვისტო 2025 »»
28293031 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
ახალი ამბები
გორი-ქარელის მონაკვეთზე სიჩქარის კონტროლის 12 სექცია ამოქმედდა
2019 წლის 9 დეკემბრიდან, საგზაო უსაფრთხოების განმტკიცების მიზნით, შიდა ქართლის რეგიონში, თბილისი-სენაკი-ლესელიძის საავტომობილო გზის მონაკვეთზე საავტომობილო სიჩქარის კონტროლის 12 სექცია ამოქმედდება.



კერძოდ:

1. თბილისი-სენაკი-ლესელიძის საავტომობილო გზის მე-80 კილომეტრიდან (გორის გადასახვევი, მიმართულება ხაშური) თბილისი-სენაკი-ლესელიძის საავტომობილო გზის 81-ე კილომეტრამდე (ბერბუკის ხიდი, მიმართულება ხაშური), ნებადართული
სიჩქარეა 110 კმ/სთ;

2. თბილისი-სენაკი-ლესელიძის საავტომობილო გზის 81-ე კილომეტრიდან (ბერბუკის ხიდი, მიმართულება ხაშური) თბილისი-სენაკი-ლესელიძის საავტომობილო გზის 83-ე კილომეტრამდე (ცხინვალის გადასახვევი, მიმართულება ხაშური), ნებადართული სიჩქარეა 110 კმ/სთ;

3. თბილისი-სენაკი-ლესელიძის საავტომობილო გზის 83-ე კილომეტრიდან (ცხინვალის გადასახვევი, მიმართულება ხაშური) თბილისი-სენაკი-ლესელიძის საავტომობილო გზის 87-ე კილომეტრამდე (გორის გვირაბი, მიმართულება ხაშური), ნებადართული სიჩქარეა 110 კმ/სთ;

4. თბილისი-სენაკი-ლესელიძის საავტომობილო გზის 87-ე კილომეტრიდან (გორის გვირაბი, მიმართულება ხაშური) თბილისი-სენაკი-ლესელიძის საავტომობილო გზის 94-ე კილომეტრამდე (რუისის გადასახვევი, მიმართულება ხაშური), ნებადართული
სიჩქარეა 110 კმ/სთ;

5. თბილისი-სენაკი-ლესელიძის საავტომობილო გზის 94-ე კილომეტრიდან (რუისის გადასახვევი, მიმართულება ხაშური) თბილისი-სენაკი-ლესელიძის საავტომობილო გზის 102-ე კილომეტრამდე (ქარელის გადასახვევი, მიმართულება ხაშური), ნებადართული სიჩქარეა 110 კმ/სთ;

6. თბილისი-სენაკი-ლესელიძის საავტომობილო გზის 102-ე კილომეტრიდან (ქარელის გადასახვევი, მიმართულება ხაშური) თბილისი-სენაკი-ლესელიძის საავტომობილო გზის 112-ე კილომეტრამდე (აგარის გადასახვევი, მიმართულება ხაშური), ნებადართულია სიჩქარე 110 კმ/სთ;

7. თბილისი-სენაკი-ლესელიძის საავტომობილო გზის 112-ე კილომეტრიდან (აგარის გადასახვევი, მიმართულება თბილისი) თბილისი-სენაკი-ლესელიძის საავტომობილო გზის 102-ე კილომეტრამდე (ქარელის გადასახვევი, მიმართულება თბილისი), ნებადართული სიჩქარეა 110 კმ/სთ;

8. თბილისი-სენაკი-ლესელიძის საავტომობილო გზის 102-ე კილომეტრიდან (ქარელის გადასახვევი, მიმართულება თბილისი) თბილისი-სენაკი-ლესელიძის საავტომობილო გზის 94-ე კილომეტრამდე (რუისის გადასახვევი, მიმართულება თბილისი), ნებადართული სიჩქარეა 110 კმ/სთ;

9. თბილისი-სენაკი-ლესელიძის საავტომობილო გზის 94-ე კილომეტრიდან (რუისის გადასახვევი, მიმართულება თბილისი) თბილისი-სენაკი-ლესელიძის საავტომობილო გზის 87-ე კილომეტრამდე (გორის გვირაბი, მიმართულება თბილისი), ნებადართული სიჩქარეა 110 კმ/სთ;

10. თბილისი-სენაკი-ლესელიძის საავტომობილო გზის 87-ე კილომეტრიდან (გორის გვირაბი, მიმართულება თბილისი) თბილისი-სენაკი-ლესელიძის საავტომობილო გზის 83-ე კილომეტრამდე (ცხინვალის გადასახვევი, მიმართულება თბილისი), ნებადართული სიჩქარეა 110 კმ/სთ;

11. თბილისი-სენაკი-ლესელიძის საავტომობილო გზის 83-ე კილომეტრიდან (ცხინვალის გადასახვევი, მიმართულება თბილისი) თბილისი-სენაკი-ლესელიძის საავტომობილო გზის 81-ე კილომეტრამდე (ბერბუკის ხიდი, მიმართულება თბილისი), ნებადართული სიჩქარეა 110 კმ/სთ;

12. თბილისი-სენაკი-ლესელიძის საავტომობილო გზის 81-ე კილომეტრიდან (ბერბუკის ხიდი, მიმართულება თბილისი) თბილისი-სენაკი-ლესელიძის საავტომობილო გზის 81-ე კილომეტრამდე (გორის გადასახვევი, მიმართულება თბილისი), ნებადართული სიჩქარეა 110 კმ/სთ.

შესაბამისად, საქართველოს მასშტაბით, სიჩქარის სექციური კონტროლის სისტემით უკვე 861 კმ სიგრძის საავტომობილო გზა გაკონტროლდება.

 

Print E-mail
FaceBook Twitter

სტატიის გამოყენების პირობები

ამავე კატეგორიაში

"პირველ რიგში გორის მოსახლეობას ბოდიში უნდა მოვუხადო შექმნილი დისკომფორტის გამო, თუმცა მინდა აგიხსნათ და უნდა გამიგოთ, რომ

17:50 / 06.08.2025
ბუზალაძე მერის მოვალეობის შემსრულებლად 2025 წლის მაისში
დაინიშნა.

ბუზალაძე მერის მოვალეობის შემსრულებლად 2025 წლის მაისში დაინიშნა.

10:59 / 31.07.2025
საუბარი ეხება ზეღდულეთის, რეხის, ქიწნისის მეურნეობის, ატენის,
სვენეთისა და

საუბარი ეხება ზეღდულეთის, რეხის, ქიწნისის მეურნეობის, ატენის, სვენეთისა და

01:12 / 30.07.2025
სოფელში სასმელი წყლის სისტემის მდგომარეობა შეისწავლა ექსპერტმა
ნოდარ ხაბალაშვილმა.

სოფელში სასმელი წყლის სისტემის მდგომარეობა შეისწავლა ექსპერტმა ნოდარ ხაბალაშვილმა.

00:59 / 30.07.2025
ვიდეორეპორტაჟი
რკინიგზის დეპარტამენტი ფაქტს დაკვამლიანებას უწოდებს.
ოთხი წელია, რაც სოფელში ჩამოვედი. დედაჩემი იყო ავად, უკვე 92 წლის ასაკს იყო მიღწეული.
"სოფელში არაფერია. აქ არავინ არის. მხოლოდ ერთი ბიჭი, მაგისი დედა და მე ვართ.
"ორმა ოჯახმა შევინახეთ ეს სოფელი… კვამლი რომ ამოდის ოჯახიდან, მიხარია,


საინფორმაციო პორტალი მხარდაჭერილია ევროკავშირის (EU) და კონრად ადენაუერის ფონდის (KAS) მიერ, პროექტის "იმოქმედე საქართველოსთვის" ფარგლებში. საინფორმაციო მასალების შინაარსზე სრულად პასუხისმგებელია Qartli.ge და შესაძლოა, რომ იგი არ გამოხატავდეს დონორების შეხედულებებს.

მოცემული ვებ გვერდი „ჯუმლას" ძრავზე შექმნილი უნივერსალური კონტენტის მენეჯმენტის სისტემის (CMS) ნაწილია. ის USAID-ის მიერ დაფინანსებული პროგრამის "მედია გამჭვირვალე და ანგარიშვალდებული მმართველობისთვის" (M-TAG) მეშვეობით შეიქმნა, რომელსაც „კვლევისა და გაცვლების საერთაშორისო საბჭო" (IREX) ახორციელებს. ამ ვებ საიტზე გამოქვეყნებული კონტენტი მთლიანად ავტორების პასუხისმგებლობაა და ის არ გამოხატავს USAID-ისა და IREX-ის პოზიციას.
This web page is part of Joomla based universal CMS system, which was developed through the USAID funded Media for Transparent and Accountable Governance (MTAG) program, implemented by IREX. The content provided through this web-site is the sole responsibility of the authors and does not reflect the position of USAID or IREX.

ავტორის/ავტორების მიერ საინფორმაციო მასალაში გამოთქმული მოსაზრება შესაძლოა არ გამოხატავდეს "საქართველოს ღია საზოგადოების ფონდის" პოზიციას. შესაბამისად, ფონდი არ არის პასუხისმგებელი მასალის შინაარსზე.