ახალი ამბები
19 მარტიდან ხაშურის ავტოსადგური შეზღუდული გრაფიკით მუშაობს
ხაშურში, 19 მარტიდან მიკროავტობუსების გადაადგილება შეიზღუდა. როგორც
qartli.ge-ს ,,რალი-ავტოს’’ ხელმძღვანელმა უთხრა, კომპანია ხაშურის
მოსახლეობას შიდა გადაადგილების მიკროავტობუსებით ვეღარ
მოემსახურება.
რაც შეეხება საქალაქთაშორისო მოძრაობას, გარკვეული შეზღუდვები აქაც ამოქმედდა. „რალი-ავტოს“ ავტობუსები არ ჰყავს, ამიტომ ისინი მგზავრებს კვლავ მიკროავტობუსებით მოემსახურებიან.
ხაშურიდან გორის მიმართულებით მიკროავტობუსი დღეში მხოლოდ ერთხელ გავა.
,, აქამდე გორის მიმართულებით მიკროავტობუსი თითქმის ყოველ საათში გადიოდა. დღეიდან მხოლოდ ერთხელ ივლის. დილით გავა ალბათ ასე 12 საათამდე და საღამოს დაბრუნდება. საათები ჯერ გარკვეული არ გვაქვს. ჯერ კიდევ ჩამოყალიბების პროცესში ვართ. შეზღუდვებია ასევე, თბილისის მიმართულებითაც. დღის განმავლობაში 15 რეისი სრულდებოდა. დღეს კი, მხოლოდ 2 გავიდა. ემზადება მესამეც, თუმცა როდის გავა არ ვიცით. მოძრაობა შეიზღუდა ასევე, სურამის მიმართულებითაც. ხაშური-ბორჯომი კი, საერთოდ აღარ გავა’’ - გვითხრა ალექსანდრე ბლიაძემ.
დღის განმავლობაში, მხოლოდ ერთი რეისი შესრულდება ხაშურის მუნიციპალიტეტში მდებარე სოფლების მიმართულებითაც.
,,ქვეყანაში არსებული მდგომარეობის გამო, ყველას ვერ მივცემთ მგზავრობის უფლებას. შევხედავთ და ვისაც ნამდვილად სჭირდება მხოლოდ იმათ მოვემსახურებით. მაგალითად, ვისაც მედიკამენტები სჭირდება ან ავადაა და ექიმთან მიდის. ვერ მოვემსახურებით ისეთ მგზავრებს, რომლებსაც ისე უბრალოდ უნდათ და სადღაც მიდიან. თუმცა ვნახოთ კიდევ რა რეკომენდაციებს მივიღებთ’’ - ამბობს „რალი-ავტოს“ ხელმძღვანელი.
ალექსანდრე ბლიაძის თქმით, მგზავრობის ღირებულება არ შეიცვლება.
რაც შეეხება საქალაქთაშორისო მოძრაობას, გარკვეული შეზღუდვები აქაც ამოქმედდა. „რალი-ავტოს“ ავტობუსები არ ჰყავს, ამიტომ ისინი მგზავრებს კვლავ მიკროავტობუსებით მოემსახურებიან.
ხაშურიდან გორის მიმართულებით მიკროავტობუსი დღეში მხოლოდ ერთხელ გავა.
,, აქამდე გორის მიმართულებით მიკროავტობუსი თითქმის ყოველ საათში გადიოდა. დღეიდან მხოლოდ ერთხელ ივლის. დილით გავა ალბათ ასე 12 საათამდე და საღამოს დაბრუნდება. საათები ჯერ გარკვეული არ გვაქვს. ჯერ კიდევ ჩამოყალიბების პროცესში ვართ. შეზღუდვებია ასევე, თბილისის მიმართულებითაც. დღის განმავლობაში 15 რეისი სრულდებოდა. დღეს კი, მხოლოდ 2 გავიდა. ემზადება მესამეც, თუმცა როდის გავა არ ვიცით. მოძრაობა შეიზღუდა ასევე, სურამის მიმართულებითაც. ხაშური-ბორჯომი კი, საერთოდ აღარ გავა’’ - გვითხრა ალექსანდრე ბლიაძემ.
დღის განმავლობაში, მხოლოდ ერთი რეისი შესრულდება ხაშურის მუნიციპალიტეტში მდებარე სოფლების მიმართულებითაც.
,,ქვეყანაში არსებული მდგომარეობის გამო, ყველას ვერ მივცემთ მგზავრობის უფლებას. შევხედავთ და ვისაც ნამდვილად სჭირდება მხოლოდ იმათ მოვემსახურებით. მაგალითად, ვისაც მედიკამენტები სჭირდება ან ავადაა და ექიმთან მიდის. ვერ მოვემსახურებით ისეთ მგზავრებს, რომლებსაც ისე უბრალოდ უნდათ და სადღაც მიდიან. თუმცა ვნახოთ კიდევ რა რეკომენდაციებს მივიღებთ’’ - ამბობს „რალი-ავტოს“ ხელმძღვანელი.
ალექსანდრე ბლიაძის თქმით, მგზავრობის ღირებულება არ შეიცვლება.
ამავე კატეგორიაში

ვიდეომასალის მიხედვით, ვახო ფიცხელაურს უკავშირდება პიროვნება, რომელიც

კვლევა მსოფლიო პრესის თავისუფლების დღესთან დაკავშირებით

სასახლე წიფლოვანა-ტყემლოვანის გზის მონაკვეთზე, სოფელ კოდმანის ასახვევთან შეგხვდებათ.

ამის შესახებ ინფორმაციას ადგილობრივი სააგენტო ,,რესი'' ავრცელებს.

,,შევთავაზეთ გამოსავლი, როგორ შეიძლება მოგვარდეს ეს პრობლემა,
ვიდეორეპორტაჟი
რკინიგზის დეპარტამენტი ფაქტს დაკვამლიანებას უწოდებს.
ოთხი წელია, რაც სოფელში ჩამოვედი. დედაჩემი იყო ავად, უკვე 92 წლის
ასაკს იყო მიღწეული.
"ორმა ოჯახმა შევინახეთ ეს სოფელი… კვამლი რომ ამოდის ოჯახიდან,
მიხარია,
გასული თვის პოპულარული სიახლეები

მოცემული ვებ გვერდი „ჯუმლას" ძრავზე შექმნილი უნივერსალური კონტენტის მენეჯმენტის სისტემის (CMS) ნაწილია. ის USAID-ის მიერ დაფინანსებული პროგრამის "მედია გამჭვირვალე და ანგარიშვალდებული მმართველობისთვის" (M-TAG) მეშვეობით შეიქმნა, რომელსაც „კვლევისა და გაცვლების საერთაშორისო საბჭო" (IREX) ახორციელებს. ამ ვებ საიტზე გამოქვეყნებული კონტენტი მთლიანად ავტორების პასუხისმგებლობაა და ის არ გამოხატავს USAID-ისა და IREX-ის პოზიციას.
This web page is part of Joomla based universal CMS system, which was developed through the USAID funded Media for Transparent and Accountable Governance (MTAG) program, implemented by IREX. The content provided through this web-site is the sole responsibility of the authors and does not reflect the position of USAID or IREX.


ავტორის/ავტორების მიერ საინფორმაციო მასალაში გამოთქმული მოსაზრება შესაძლოა არ გამოხატავდეს "საქართველოს ღია საზოგადოების ფონდის" პოზიციას. შესაბამისად, ფონდი არ არის პასუხისმგებელი მასალის შინაარსზე.
სტატიის გამოყენების პირობები