რედაქტორის რჩევით
კალენდარი
«« აპრილი 2024 »»
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 12345
ახალი ამბები
საბავშვო ბაღების აღმზრდელები ,,სასკოლო მზაობის" პროგრამაში ჩაერთვნენ
ქალაქ გორის საბავშვო ბაღების 43 აღმზრდელი ,,სასკოლო მზაობის" პროგრამაში ჩაერთო.

ამის შესახებ შიდა ქართლის საინფორმაციო ცენტრს მერიის პრეს-სამსახურიდან აცნობეს.

პრეს-სამსახურის წარმომადგენლის ცნობით, კვალიფიკაციის ასამაღლებელი კურსი ქალაქის მერის ინიციატივით ხორციელდება.

სასწავლო პროცესს ,,დემოკრატიული ჩართულობის" ცენტრში დარგის ექსპერტები, ააიპ ,,სკოლამდელი განათლების“ წარმომადგენლები თამარ ბაქრაძე და ნინო ჯიჯავაძე უძღვებიან.

სასკოლო მზაობის პროგრამის სწავლება 2 ეტაპად განხორციელდება. პირველი ეტაპის ტრენინგები 21 ივლისს დაიწყო და დღეს დასრულდება. მეორე ეტაპის განხორციელებას კი მერიის განათლების განყოფილება 28-29 ივლისს გეგმავს.

,,თანამედროვე განათლების სისტემა დღეს ფართოდ იყენებს ,,სასკოლო მზაობის“ ცნებას, რომელიც სკოლის სპეციფიკური მოთხოვნებისადმი ბავშვთა მზაობას გულისხმობს. ჩვენი სააღმზრდელო დაწესებულები დღეს სწორედ სასკოლო მზაობის პროგრამით მუშაობენ, ამიტომ ვფიქრობ, დროულ და აუცილებელ საჭიროებას წარმოადგენდა მათი გადამზადება ამავე მიმართულებით სწორედ დარგის საუკეთესო ექსპერტების მიერ, რომლებიც ამავე დროს სასკოლო მზაობის სახელმძღვანელოების თანაავტორები არიან“ - განაცხადა მერიის განათლების განყოფილების უფროსმა ნინო ბერიანიძემ.

სასკოლო მზაობის პროგრამა, რომელიც ტრენინგის მოდულს წარმოადგენს, საქართველოს განათლებისა და მეცნიერების სამინისტროს მიერ გაეროს ბავშვთა ფონდთან თანამშრომლობით შემუშავდა.

სასკოლო მზაობის პროგრამა თამაშით სწავლების მეთოდიკის საშუალებით, 5-6 წლის ასაკის ბავშვების სკოლისათვის მომზადებას ითვალისწინებს.

იგი ხელს უწყობს აღსაზრდელის მრავალმხრივ და სრულფასოვან განვითარებას; მოტორული, სოციალური, ემოციური, მეტყველებისა და შემეცნებითი უნარების გამომუშავებას.

პროგრამა უზრუნველყოფს ბავშვის მომზადებას პირველი კლასის მოსწავლის მიმართ არსებული მოლოდინებისა და გამოწვევებისათვის.

იგი ეხმარება თითოეულ მათგანს, მაქსიმალურად განივითაროს თავისი პოტენციალი და ჩამოუყალიბდეს საჭირო უნარ-ჩვევები მომავალი ცხოვრებისა და წარმატებულ მოქალაქედ ფორმირებისათვის.
Print E-mail
FaceBook Twitter

სტატიის გამოყენების პირობები

ამავე კატეგორიაში
მოგონებებს ქვიშხეთის იმდროინდელი გამგებელი 30 წლის შემდეგ, სიამაყით
აქვეყნებს.
მოგონებებს ქვიშხეთის იმდროინდელი გამგებელი 30 წლის შემდეგ, სიამაყით აქვეყნებს.
23:06 / 26.04.2024
ქარელში, გერმანული ენის სასწავლებელი დააარსეს ნანა, ანა და გიორგი
კობახიძეებმა,
ქარელში, გერმანული ენის სასწავლებელი დააარსეს ნანა, ანა და გიორგი კობახიძეებმა,
14:00 / 24.04.2024
საქართველოს პარლამენტმა პირველი მოსმენით მიიღო ე.წ. აგენტების
კანონი,

საქართველოს პარლამენტმა პირველი მოსმენით მიიღო ე.წ. აგენტების კანონი,

22:19 / 23.04.2024
დღეს პარლამენტმა კანონი პირველი მოსმენით მიიღო.

დღეს პარლამენტმა კანონი პირველი მოსმენით მიიღო.

23:56 / 17.04.2024
ვიდეორეპორტაჟი
,,აქ ჩემი ცხოვრება როგორია? ახალ წელს ავადმყოფი კაცი მარტო ვხვდები. დილით
,,2003 წელი, 6 ივნისი, ოქიანში თოვლი მოვიდა", კიდევ ,,2001 წელი, 4 ივნისი, ტამის მთაზე თოვლი მოვიდა"..
გადაბრუნებული ტრაქტორი მეორე ტრაქტორით გაასწორეს, მძღოლი ფანჯრიდან თოვლში გადმოვარდა.
"წყალი, ტყე, საძოვრები, მინდორი წაგვართვეს.
მოცემული ვებ გვერდი „ჯუმლას" ძრავზე შექმნილი უნივერსალური კონტენტის მენეჯმენტის სისტემის (CMS) ნაწილია. ის USAID-ის მიერ დაფინანსებული პროგრამის "მედია გამჭვირვალე და ანგარიშვალდებული მმართველობისთვის" (M-TAG) მეშვეობით შეიქმნა, რომელსაც „კვლევისა და გაცვლების საერთაშორისო საბჭო" (IREX) ახორციელებს. ამ ვებ საიტზე გამოქვეყნებული კონტენტი მთლიანად ავტორების პასუხისმგებლობაა და ის არ გამოხატავს USAID-ისა და IREX-ის პოზიციას.
This web page is part of Joomla based universal CMS system, which was developed through the USAID funded Media for Transparent and Accountable Governance (MTAG) program, implemented by IREX. The content provided through this web-site is the sole responsibility of the authors and does not reflect the position of USAID or IREX.

ავტორის/ავტორების მიერ საინფორმაციო მასალაში გამოთქმული მოსაზრება შესაძლოა არ გამოხატავდეს "საქართველოს ღია საზოგადოების ფონდის" პოზიციას. შესაბამისად, ფონდი არ არის პასუხისმგებელი მასალის შინაარსზე.