რედაქტორის რჩევით
კალენდარი
«« აპრილი 2024 »»
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 12345
ახალი ამბები
სკოლებისთვის აქტივობების განსახორციელებლად მერიაში ახალი პროგრამა დამტკიცდა
დღეს, ქალაქ გორის საჯარო და კერძო სკოლებში კლასგარეშე აქტივობების განხორციელების, აქტუალური თემებისა და პროექტების წამოწევის მიზნით, განათლების ხელშეწყობისა და თანადაფინანსების პროგრამა დამტკიცდა.

ამის შესახებ გადაწყვეტილება დღევანდელ საკრებულოს სხდომაზე, ხმათა უმრავლესობით მიიღეს.

მერიის განათლების განყოფილების წარმომადგენლების მიერ შემუშავებული პროგრამის მიხედვით, ხელი შეეწყობა პროექტების დაგეგმვა-პრეზენტაციას, მოსწავლე-ახალგაზრდობაში ცნობიერებისა და მოტივაციის ამაღლებას, აგრეთვე ქალაქ გორის მუნიციპალიტეტის ტერიტორიაზე მოქმედი საჯარო და კერძო სკოლების ურთიერთთანამშრომლობასა და კოორდინაციას.

ჯამში, აღნიშნული პროგრამის განსახორციელებლად 2017 წლის განმავლობაში 35 ათასი ლარია გათვალისწინებული.

განისაზღვრა პრიორიტეტული მიმართულებები:

ა) საბუნებისმეტყველო მეცნიერებათა მიმართულება (ეკოლოგია, გარემო და მდგრადი განვითარება; ბიოლოგია, ცხოვრების ჯანსაღი წესის პოპულარიზაცია , სოფლის მეურნეობა, ფიზიკისა და ქიმიის როლი ადამიანის ცხოვრებაში და ა. შ.);

ბ) სოციალურ-საგანმანათლებლო მიმართულება (მაგ: მოსწავლეთა ხედვა და კვლევები სხვადასხვა საჭიროებებზე - სკოლა და ოჯახი, მოსწავლე და მასწავლებელი, ურთიერთობის ფორმები თანატოლებთან და უფროსებთან, ინკლუზია სკოლის ცხოვრებაში და ა. შ. )

გ) არაფორმალური განათლება (სამოქალაქო განათლება - პიროვნული განვითარება, სამოქალაქო აქტივიზმი, ცნობიერების ამაღლება, მოსწავლე და სკოლის თვითმართველობა, ტრენინგები, საინფორმაციო შეხვედრები, საველე თემატური გასვლითი აქტივობები, ა. შ. );

დ) კულტურულ-საგანმანათლებლო და შემეცნებითი აქტივობები (მაგ. მხიარულთა და საზრიანთა კლუბი; საქალაქო ოლიმპიადები და ა. შ.)

თემატური ექსკურსიების მოწყობა ქ. გორის კერძო და საჯარო სკოლების იმ მოსწავლეებისათვის, რომლებიც აქტიურად იყვნენ ჩართული საგანმანათლებო-შემეცნებით პროექტებში და მოიპოვეს საპრიზო ადგილები.

პროგრამის ფარგლებში მოხდება სკოლის კურსდამთავრებულების ფინანსური წახალისება ერთიან ეროვნული გამოცდებში ყველაზე მაღალი რეიტინგის (საგრანტო ქულის - 100 % ) მიხედვით, რომლის საფუძველზეც მოიპოვეს სწავლის გაგრძელების უფლება;


Print E-mail
FaceBook Twitter

სტატიის გამოყენების პირობები

ამავე კატეგორიაში
ორ კვირაზე მეტია, თბილისსა და სხვა ქალაქებში იმართება აქციები
ორ კვირაზე მეტია, თბილისსა და სხვა ქალაქებში იმართება აქციები "აგენტების კანონის",
23:31 / 28.04.2024
"სიტყვის გატეხითა და რუსული კანონის ხელახლა განხილვით, უდავოა, რომ ხელისუფლება გადის კონსტიტუციური ჩარჩოდან და ცვლის ქვეყნის საგარეო კურსს.
15:27 / 28.04.2024
შემთხვევა გურამიშვილის ქუჩაზე მოხდა
შემთხვევა გურამიშვილის ქუჩაზე მოხდა
11:53 / 28.04.2024
მოგონებებს ქვიშხეთის იმდროინდელი გამგებელი 30 წლის შემდეგ, სიამაყით
აქვეყნებს.
მოგონებებს ქვიშხეთის იმდროინდელი გამგებელი 30 წლის შემდეგ, სიამაყით აქვეყნებს.
23:06 / 26.04.2024
ვიდეორეპორტაჟი
,,აქ ჩემი ცხოვრება როგორია? ახალ წელს ავადმყოფი კაცი მარტო ვხვდები. დილით
,,2003 წელი, 6 ივნისი, ოქიანში თოვლი მოვიდა", კიდევ ,,2001 წელი, 4 ივნისი, ტამის მთაზე თოვლი მოვიდა"..
გადაბრუნებული ტრაქტორი მეორე ტრაქტორით გაასწორეს, მძღოლი ფანჯრიდან თოვლში გადმოვარდა.
"წყალი, ტყე, საძოვრები, მინდორი წაგვართვეს.
მოცემული ვებ გვერდი „ჯუმლას" ძრავზე შექმნილი უნივერსალური კონტენტის მენეჯმენტის სისტემის (CMS) ნაწილია. ის USAID-ის მიერ დაფინანსებული პროგრამის "მედია გამჭვირვალე და ანგარიშვალდებული მმართველობისთვის" (M-TAG) მეშვეობით შეიქმნა, რომელსაც „კვლევისა და გაცვლების საერთაშორისო საბჭო" (IREX) ახორციელებს. ამ ვებ საიტზე გამოქვეყნებული კონტენტი მთლიანად ავტორების პასუხისმგებლობაა და ის არ გამოხატავს USAID-ისა და IREX-ის პოზიციას.
This web page is part of Joomla based universal CMS system, which was developed through the USAID funded Media for Transparent and Accountable Governance (MTAG) program, implemented by IREX. The content provided through this web-site is the sole responsibility of the authors and does not reflect the position of USAID or IREX.

ავტორის/ავტორების მიერ საინფორმაციო მასალაში გამოთქმული მოსაზრება შესაძლოა არ გამოხატავდეს "საქართველოს ღია საზოგადოების ფონდის" პოზიციას. შესაბამისად, ფონდი არ არის პასუხისმგებელი მასალის შინაარსზე.