რედაქტორის რჩევით
კალენდარი
«« მაისი 2024 »»
2930 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 12
ახალი ამბები
კოდისწყაროს სკოლის პირველკლასელები სამი სოფლიდან
გიორგი კუდუხაშვილი და მისი და, სოფელ კოდისწყაროს სკოლაში, მამამ სოფელ სარიბარიდან მინი ტრაქტორით ჩაიყვანა. დანარჩენ დღეებში და-ძმა სკოლის მიკროავტობუსით ივლის. ისინი უკვე პირველ კლასში არიან. 

,,რაც მოვედით, გიორგი არ გაჩერებულა, სულ ტირის" - ამბობს მამა, რომელიც სწავლის დამთავრებამდე სკოლის ეზოს არ მოცილებია. 

კიდევ ერთი ვაჟი, რომელიც პირველ კლასში ჩაირიცხა, სოფელ ყარაფილადანაა. სკოლაში ისიც მამამ მიიყვანა, ოღონდ მოძველებული ნივით. სამივე მოსწავლეს ადგილზე, მხოლოდ, ერთი კოდისწყაროელი მოსწავლე გოგონა დახვდათ.

კოდისწყაროს 9-წლიან სკოლის პირველ კლასში ოთხი მოსწავლე დარეგისტრირდა. აქედან, ორი - სარიბარიდან, ერთი - ყარაფილადან და ერთიც კოდისწყაროდან.

ქვემოთ ფოტოზე: პირველკლასელები



პირველკლასელი კოდისწყაროდან




პირველკლასელი ყარაფილადან



პირველკლასელები სარიბარიდან, და-ძმა

,,სკოლაში სულ 29 მოსწავლეა, ყველა კლასში მოსწავლე გვყავს. ბავშვების რაოდენობის მხრივ, ზოგგან 4 მოსწავლეა, ზოგგან შვიდი. მაგალითად, დამამთავრებელ კლასში ერთი მოსწავლეა, შარშანაც ერთმა დაამთავრა. გვაქვს ერთი კლასი, სადაც 7 მოსწავლეა. ზოგადად, თუ ვიტყვით, სკოლაში ბავშვთა ნაკადმა მოიმატა" - ამბობს სკოლის დირექტორი რუიზან დვალიძე.

ის ადგილობრივია და წლების განმავლობაში სკოლას ხელმძღვანელობს. მას უამრავი მადლობის წერილი მისდის სხვა სკოლებიდან, რომლითაც ეუბნებიან, რომ კოდისწყაროს სკოლას ნიჭიერი, მოწესრიგებული და კარგად აღზრდილი ბავშვები ამთავრებენ. 




სკოლის ზარი

ლიკა მელაძე და ბარბარა ბულბულაშვილი თანაკლასელები არიან, ისინი მერვე კლასში არიან. ლიკა ყარაფილელია, ბარბარა კი, კოდისწყაროელი. საუკეთესო მეგობრები ამ ზაფხულს საზაფხული ბანაკში წაიყვანეს. წყნეთში უამრავი ახალი მეგობრები გაიცნეს. სკოლაში კი, მიღებული შთაბეჭდილებები ყველას გაუზირეს, მათ შორის ჟურნალისტებს.

იმედი აქვთ, რომ ახალ სკოლაში მომავალ წელს მაინც ისწავლიან.




ლიკა მელაძე ყარაფილადან და ბარბარა ბულბულაშვილი კოდისწყაროდან



სარიბარელი და ყარაფილელი პირველკლასელი მოსწავლეები და მშობლები

Print E-mail
FaceBook Twitter

სტატიის გამოყენების პირობები

ამავე კატეგორიაში
,,სისულელებს წერენ, საიდან მოიტანეს. ენას ძვალი არა აქვს,
,,სისულელებს წერენ, საიდან მოიტანეს. ენას ძვალი არა აქვს,
20:31 / 01.05.2024
"სპეციალური საგამოძიებო სამსახური მომხდარ ფაქტებზე შეტყობინებებს ცხელი ხაზით,
13:50 / 01.05.2024
"რუსული კანონის" საწინააღმდეგო აქციაზე, შინაგან საქმეთა სამინისტროს თანამშრომლებმა
12:32 / 01.05.2024
ერთ-ერთ მიკროავტობუსში გაუგებრობა მოხდა. იქ სადაც საბავშვო ბაღების
გაერთიანების
ერთ-ერთ მიკროავტობუსში გაუგებრობა მოხდა. იქ სადაც საბავშვო ბაღების გაერთიანების
15:14 / 30.04.2024
ორ კვირაზე მეტია, თბილისსა და სხვა ქალაქებში იმართება აქციები
ორ კვირაზე მეტია, თბილისსა და სხვა ქალაქებში იმართება აქციები "აგენტების კანონის",
23:31 / 28.04.2024
ვიდეორეპორტაჟი
ერთ-ერთ მიკროავტობუსში გაუგებრობა მოხდა. იქ სადაც საბავშვო ბაღების გაერთიანების
,,აქ ჩემი ცხოვრება როგორია? ახალ წელს ავადმყოფი კაცი მარტო ვხვდები. დილით
,,2003 წელი, 6 ივნისი, ოქიანში თოვლი მოვიდა", კიდევ ,,2001 წელი, 4 ივნისი, ტამის მთაზე თოვლი მოვიდა"..
გადაბრუნებული ტრაქტორი მეორე ტრაქტორით გაასწორეს, მძღოლი ფანჯრიდან თოვლში გადმოვარდა.
მოცემული ვებ გვერდი „ჯუმლას" ძრავზე შექმნილი უნივერსალური კონტენტის მენეჯმენტის სისტემის (CMS) ნაწილია. ის USAID-ის მიერ დაფინანსებული პროგრამის "მედია გამჭვირვალე და ანგარიშვალდებული მმართველობისთვის" (M-TAG) მეშვეობით შეიქმნა, რომელსაც „კვლევისა და გაცვლების საერთაშორისო საბჭო" (IREX) ახორციელებს. ამ ვებ საიტზე გამოქვეყნებული კონტენტი მთლიანად ავტორების პასუხისმგებლობაა და ის არ გამოხატავს USAID-ისა და IREX-ის პოზიციას.
This web page is part of Joomla based universal CMS system, which was developed through the USAID funded Media for Transparent and Accountable Governance (MTAG) program, implemented by IREX. The content provided through this web-site is the sole responsibility of the authors and does not reflect the position of USAID or IREX.

ავტორის/ავტორების მიერ საინფორმაციო მასალაში გამოთქმული მოსაზრება შესაძლოა არ გამოხატავდეს "საქართველოს ღია საზოგადოების ფონდის" პოზიციას. შესაბამისად, ფონდი არ არის პასუხისმგებელი მასალის შინაარსზე.