რედაქტორის რჩევით
ახალი ამბები
გორის რამდენიმე სკოლაში ისტორიის საგანს ,,თამაშით სწავლების" პრინციპით გადიან
გორის ეთნოგრაფიულმა მუზეუმი, რამდენიმე საჯარო სკოლის მოსწავლეებისა
და მასწავლებლების მონაწილეობით, დამკვიდრებულ ახალ სასწავლო კურსს
მასპინძლობს.
ტყვიავისა და ფხვენისის სკოლების პედაგოგებმა, ,,თამაშით სწავლების" მეთოდის გამოყენება, სწორედ, ეთნოგრაფიულ მუზეუმთან თანამშრომლებით დაიწყეს.
საქართველოს განათლების სამინისტრომ ეს პრინციპი გასულ წელს შემოიღო. პროექტის ფარგლებში, მოსწავლეთათვის სხვადასხვა საგნის განსხვავებულ ფორმატში სწავლების პროცესი მიმდინარეობს.
,,სამაგიდო თამაშები მოსწავლეს უვითარებს როგორც გუნდურობის შეგრძნებას, ასევე, ინდივიდუალურ სწრაფვას გამარჯვებისა და წარმატებისკენ, ამაღლებს მოსწავლეთა ინტერესს და მოტივაციას სწავლისადმი." - აღნიშნულია სამინისტროს განცხადებაში.
სამინისტრომ, თავდაპირველად, საპილოტე რეჟიმში აქცენტი რეგიონის სკოლებზე გააკეთა.
,,სამაგიდო თამაშებში შევა ყველანაირი თამაში, დაწყებული ასოებისგან სიტყვების შედგენა, ლიტერატურული ნაწარმოებების შესწავლა და ისტორიული მოვლენების თამაშით სწავლა. თამაშ-თამაშით ისწავლიან მოსწავლეები მათემატიკას, ლიტერატურას და ა.შ ისწავლიან გუნდურობას. ეს თამაშები ასევე ავითარებს სწრაფი აზროვნების უნარს. სამაგიდო თამაშებში არ ვგულისხმობ სპორტულ-განაჯანსაღებელ თამაშებს. ვფიქრობთ, რომ მარტო საშინაო დავალებით ვერ მივაღწევთ განათლების იმ დონეს, რაც გვჭირდება. ბავშვები არ განიხილავენ ამას, როგორც გაკვეთილებს და დავალებას, ამიტომ მივიღებთ კარგ შედეგს,” – განაცხადა განათლების მაშინდელმა მინისტრმა ალექსანდრე ჯეჯელავამ, პროგრამის პრეზენტაციისას.
ტყვიავისა და ფხვენისის სკოლების პედაგოგებმა, ,,თამაშით სწავლების" მეთოდის გამოყენება, სწორედ, ეთნოგრაფიულ მუზეუმთან თანამშრომლებით დაიწყეს.
საქართველოს განათლების სამინისტრომ ეს პრინციპი გასულ წელს შემოიღო. პროექტის ფარგლებში, მოსწავლეთათვის სხვადასხვა საგნის განსხვავებულ ფორმატში სწავლების პროცესი მიმდინარეობს.
,,სამაგიდო თამაშები მოსწავლეს უვითარებს როგორც გუნდურობის შეგრძნებას, ასევე, ინდივიდუალურ სწრაფვას გამარჯვებისა და წარმატებისკენ, ამაღლებს მოსწავლეთა ინტერესს და მოტივაციას სწავლისადმი." - აღნიშნულია სამინისტროს განცხადებაში.
სამინისტრომ, თავდაპირველად, საპილოტე რეჟიმში აქცენტი რეგიონის სკოლებზე გააკეთა.
,,სამაგიდო თამაშებში შევა ყველანაირი თამაში, დაწყებული ასოებისგან სიტყვების შედგენა, ლიტერატურული ნაწარმოებების შესწავლა და ისტორიული მოვლენების თამაშით სწავლა. თამაშ-თამაშით ისწავლიან მოსწავლეები მათემატიკას, ლიტერატურას და ა.შ ისწავლიან გუნდურობას. ეს თამაშები ასევე ავითარებს სწრაფი აზროვნების უნარს. სამაგიდო თამაშებში არ ვგულისხმობ სპორტულ-განაჯანსაღებელ თამაშებს. ვფიქრობთ, რომ მარტო საშინაო დავალებით ვერ მივაღწევთ განათლების იმ დონეს, რაც გვჭირდება. ბავშვები არ განიხილავენ ამას, როგორც გაკვეთილებს და დავალებას, ამიტომ მივიღებთ კარგ შედეგს,” – განაცხადა განათლების მაშინდელმა მინისტრმა ალექსანდრე ჯეჯელავამ, პროგრამის პრეზენტაციისას.
ამავე კატეგორიაში
ქარელში, გერმანული ენის სასწავლებელი დააარსეს ნანა, ანა და გიორგი
კობახიძეებმა,
საქართველოს პარლამენტმა პირველი მოსმენით მიიღო ე.წ. აგენტების კანონი,
დღეს პარლამენტმა კანონი პირველი მოსმენით მიიღო.
,,რატომ არ ამოიღეთ ხმა, იმ დროს, როცა თქვენ, მასწავლებელს ხმა უნდა
ამოგეღოთო,''
ევროკავშირი მოუწოდებს საქართველოს, თავი შეიკავოს ისეთი
კანონმდებლობის მიღებისგან, რომელმაც შესაძლოა საქართველოს
ვიდეორეპორტაჟი
,,აქ ჩემი ცხოვრება როგორია? ახალ წელს ავადმყოფი კაცი მარტო ვხვდები.
დილით
,,2003 წელი, 6 ივნისი, ოქიანში თოვლი მოვიდა", კიდევ ,,2001 წელი, 4
ივნისი, ტამის მთაზე თოვლი მოვიდა"..
გადაბრუნებული ტრაქტორი მეორე ტრაქტორით გაასწორეს, მძღოლი ფანჯრიდან
თოვლში გადმოვარდა.
გასული თვის პოპულარული სიახლეები
მოცემული ვებ გვერდი „ჯუმლას" ძრავზე შექმნილი უნივერსალური კონტენტის მენეჯმენტის სისტემის (CMS) ნაწილია. ის USAID-ის მიერ დაფინანსებული პროგრამის "მედია გამჭვირვალე და ანგარიშვალდებული მმართველობისთვის" (M-TAG) მეშვეობით შეიქმნა, რომელსაც „კვლევისა და გაცვლების საერთაშორისო საბჭო" (IREX) ახორციელებს. ამ ვებ საიტზე გამოქვეყნებული კონტენტი მთლიანად ავტორების პასუხისმგებლობაა და ის არ გამოხატავს USAID-ისა და IREX-ის პოზიციას.
This web page is part of Joomla based universal CMS system, which was developed through the USAID funded Media for Transparent and Accountable Governance (MTAG) program, implemented by IREX. The content provided through this web-site is the sole responsibility of the authors and does not reflect the position of USAID or IREX.
ავტორის/ავტორების მიერ საინფორმაციო მასალაში გამოთქმული მოსაზრება შესაძლოა არ გამოხატავდეს "საქართველოს ღია საზოგადოების ფონდის" პოზიციას. შესაბამისად, ფონდი არ არის პასუხისმგებელი მასალის შინაარსზე.
სტატიის გამოყენების პირობები