რედაქტორის რჩევით
კალენდარი
«« აპრილი 2024 »»
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 12345
ახალი ამბები
აუტიზმის სპექტრის დარღვევის მქონე ბავშვებს გორის მერიამ დაფინანსება გაუზარდა
გორის მერიამ, აუტიზმის სპექტრის დარღვევის მქონე ბავშვებს, დაფინანსება 2000 ლარამდე გაუზარდა. ამის შესახებ განცხადებას მერიის პრეს-სამსახური ავრცელებს. პრეს-სამსახურის წარმომადგენლის ცნობით, გასულ წელს, ამ კუთხით დაფინანსება 1000 ლარს შეადგენდა.

,,სოციალური დახმარების მუნიციპალური პროგრამა ითვალისწინებს აუტიზმის სინდრომის მქონე ბავშვების (0-დან 18 წლამდე) მკურნალობის ხარჯების დაფინანსებას 2000 ლარით" - აღნიშნავს პრეს-სამსახური.

დღეს აუტიზმის შესახებ ცნობადობის ამაღლების მსოფლიო დღე აღინიშნა. ამ დღესთან დაკავშირებით, მერიამ და დედათა/ბავშვთა ცენტრ ,,იავნანას“ სარეაბილიტაციო ცენტრმა ,,ნაბიჯებმა“ აუტისტური სპექტრის დარღვევის მქონე 20 ბავშვს ტრადიციულად გასართობ ცენტრში ,,რიო" უმასპინძლეს და საჩუქრები გადასცეს.

გარდა ამისა, გორის მუნიციპალიტეტის ცენტრალურ სასპორტო სკოლაში ფუნქციონირებს აუტისტთა საფეხბურთო გუნდი, რომელშიც გაერთიანებულია 20 ბავშვი. აღნიშნული გუნდი 2018 წლის 1-ლი მარტიდან ადგილობრივი ბიუჯეტიდან ფინანსდება 18 400 ლარით.

აუტიზმის შესახებ ცნობადობის ამაღლების მსოფლიო დღე, გაერთიანებული ერების ორგანიზაციის ინიციატივით, ყოველი წლის 2 აპრილს აღინიშნება და მისი მიზანია, გაიზარდოს აუტიზმის შესახებ საზოგადოების ინფორმირებულობა.

,,აუტიზმი განვითარების შეფერხებაა და ხასიათდება სოციალური ურთიერთობების, კომუნიკაციისა და ქცევის პრობლემებით, თუმცა აუტიზმით დაავადებულ ადამიანებს ხშირად შეუძლიათ ძალზე დიდ წარმატებას მიაღწიონ. ამიტომ, მნიშვნელოვანია, საზოგადოება იყოს ინფორმირებული ამ დაავადების შესახებ და არ მოახდინოს აუტისტთა დისკრედიტაცია, ხოლო სახელისუფლებო ორგანოებმა, შეასრულონ საქართველოს მიერ აღებული საერთაშორისო ვალდებულება და უზრუნველყონ აუტიზმის მქონე ადამიანების ფუნდამენტური უფლებების რეალიზება." - აღნიშნავენ ორგანიზატორები.
Print E-mail
FaceBook Twitter

სტატიის გამოყენების პირობები

ამავე კატეგორიაში
ქარელში, გერმანული ენის სასწავლებელი დააარსეს ნანა, ანა და გიორგი
კობახიძეებმა,
ქარელში, გერმანული ენის სასწავლებელი დააარსეს ნანა, ანა და გიორგი კობახიძეებმა,
14:00 / 24.04.2024
საქართველოს პარლამენტმა პირველი მოსმენით მიიღო ე.წ. აგენტების
კანონი,

საქართველოს პარლამენტმა პირველი მოსმენით მიიღო ე.წ. აგენტების კანონი,

22:19 / 23.04.2024
დღეს პარლამენტმა კანონი პირველი მოსმენით მიიღო.

დღეს პარლამენტმა კანონი პირველი მოსმენით მიიღო.

23:56 / 17.04.2024
,,რატომ არ ამოიღეთ ხმა, იმ დროს, როცა თქვენ, მასწავლებელს ხმა უნდა
ამოგეღოთო,''
,,რატომ არ ამოიღეთ ხმა, იმ დროს, როცა თქვენ, მასწავლებელს ხმა უნდა ამოგეღოთო,''
19:05 / 17.04.2024
ევროკავშირი მოუწოდებს საქართველოს, თავი შეიკავოს ისეთი
კანონმდებლობის მიღებისგან, რომელმაც შესაძლოა საქართველოს
ევროკავშირი მოუწოდებს საქართველოს, თავი შეიკავოს ისეთი კანონმდებლობის მიღებისგან, რომელმაც შესაძლოა საქართველოს
16:40 / 17.04.2024
ვიდეორეპორტაჟი
,,აქ ჩემი ცხოვრება როგორია? ახალ წელს ავადმყოფი კაცი მარტო ვხვდები. დილით
,,2003 წელი, 6 ივნისი, ოქიანში თოვლი მოვიდა", კიდევ ,,2001 წელი, 4 ივნისი, ტამის მთაზე თოვლი მოვიდა"..
გადაბრუნებული ტრაქტორი მეორე ტრაქტორით გაასწორეს, მძღოლი ფანჯრიდან თოვლში გადმოვარდა.
"წყალი, ტყე, საძოვრები, მინდორი წაგვართვეს.
მოცემული ვებ გვერდი „ჯუმლას" ძრავზე შექმნილი უნივერსალური კონტენტის მენეჯმენტის სისტემის (CMS) ნაწილია. ის USAID-ის მიერ დაფინანსებული პროგრამის "მედია გამჭვირვალე და ანგარიშვალდებული მმართველობისთვის" (M-TAG) მეშვეობით შეიქმნა, რომელსაც „კვლევისა და გაცვლების საერთაშორისო საბჭო" (IREX) ახორციელებს. ამ ვებ საიტზე გამოქვეყნებული კონტენტი მთლიანად ავტორების პასუხისმგებლობაა და ის არ გამოხატავს USAID-ისა და IREX-ის პოზიციას.
This web page is part of Joomla based universal CMS system, which was developed through the USAID funded Media for Transparent and Accountable Governance (MTAG) program, implemented by IREX. The content provided through this web-site is the sole responsibility of the authors and does not reflect the position of USAID or IREX.

ავტორის/ავტორების მიერ საინფორმაციო მასალაში გამოთქმული მოსაზრება შესაძლოა არ გამოხატავდეს "საქართველოს ღია საზოგადოების ფონდის" პოზიციას. შესაბამისად, ფონდი არ არის პასუხისმგებელი მასალის შინაარსზე.