რედაქტორის რჩევით
კალენდარი
«« აპრილი 2024 »»
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 12345
ახალი ამბები
,,საქართველო დღეს" - საუბრები გორის დემოკრატიის სკოლაში
გორის დემოკრატიის სკოლაში, ბოლო ერთი თვის მანძილზე დედაქალაქში ჩატარებული საპროტესტო გამოსვლებისა და მასთან დაკავშირებული საკითხების განსახილველად, დისკუსია გაიმართა. აღმოსავლეთ ევროპის მრავალპარტიული დემოკრატიის ცენტრის (EECMD) ორგანიზებით, დემოკრატიის სკოლაში ხელისუფლების, ოპოზიციური პარტიებისა და სამოქალაქო საზოგადოების წარმომადგენლებმა ისაუბრეს.

,,ბოლო თვეებში საქართველოში განვითარებული მოვლენები საზოგადოების ყურადღებას იმსახურებს და ანალიზს ითხოვს. აქციები ნარკოპოლიტიკის ლიბერალიზაციის მოთხოვნით, რასაც დედაქალაქის ღამის კლუბებში განხორციელებული საგამოძიებო მოქმედებები და შედეგად კლუბების დახურვა დაედო საფუძვლად; კამპანია #ნუმომკლავ, რომლის იდეაც სამართლიანობის აღდგენა და მართლმსაჯულების სისტემაში სისტემური ცვლილებების გატარებაა; თბილისის მეტროს თანამშრომლების გაფიცვა ღირსეული სამუშაო პირობებისა და ხელფასის მომატების მოთხოვნით, რომელსაც პირდაპირი შედეგი არ მოჰყოლია, მაგრამ ხაზი გაუსვა დასაქმებულთა ძალას მათი უფლებების დაცვის კუთხით, ეს ყველაფერი და კიდევ ბევრი სხვა ერთად აღებული, რომელიც რამდენიმე დღის წინ პრემიერ-მინისტრის გადადგომით დასრულდა, ერთგვარად ახალ რეალობას ქმნის საქართველოში." - აღნიშნეს ორგანიზატორებმა.

საკითხები, რომლის შესახებ მონაწილეებმა ისაუბრეს, მოიცავდა შემდეგ კითხვებს: რა მოვლენებთან გვაქვს საქმე, როგორია ამ პროცესებში დემოკრატიული აქტორების - ხელისუფლების, ოპოზიციური პარტიების და სამოქალაქო საზოგადოების როლი? მიანიშნებს თუ არა ეს პროცესი სამოქალაქო საზოგადოების განვითარებაზე, ხელისუფლების ანგარიშვალდებულების გაზრდაზე და ოპოზიციური პარტიების როლის ცვლაზე? რა ტიპის გაგრძელება/დასასრული შეიძლება ჰქონდეს მსგავს გამოსვლებს და როგორ აისახება ეს ყველაფერი ქვეყნის განვითარებაზე?

Print E-mail
FaceBook Twitter

სტატიის გამოყენების პირობები

ამავე კატეგორიაში
საქართველოს პარლამენტმა პირველი მოსმენით მიიღო ე.წ. აგენტების
კანონი,

საქართველოს პარლამენტმა პირველი მოსმენით მიიღო ე.წ. აგენტების კანონი,

22:19 / 23.04.2024
დღეს პარლამენტმა კანონი პირველი მოსმენით მიიღო.

დღეს პარლამენტმა კანონი პირველი მოსმენით მიიღო.

23:56 / 17.04.2024
,,რატომ არ ამოიღეთ ხმა, იმ დროს, როცა თქვენ, მასწავლებელს ხმა უნდა
ამოგეღოთო,''
,,რატომ არ ამოიღეთ ხმა, იმ დროს, როცა თქვენ, მასწავლებელს ხმა უნდა ამოგეღოთო,''
19:05 / 17.04.2024
ევროკავშირი მოუწოდებს საქართველოს, თავი შეიკავოს ისეთი
კანონმდებლობის მიღებისგან, რომელმაც შესაძლოა საქართველოს
ევროკავშირი მოუწოდებს საქართველოს, თავი შეიკავოს ისეთი კანონმდებლობის მიღებისგან, რომელმაც შესაძლოა საქართველოს
16:40 / 17.04.2024
გორი-კასპის მაჟორიტარმა დეპუტატმა გიორგი სოსიაშვილმა და
ხაშური-ქარელის მაჟორიტარმა დეპუტატმა ზაალ დუგლაძემ
გორი-კასპის მაჟორიტარმა დეპუტატმა გიორგი სოსიაშვილმა და ხაშური-ქარელის მაჟორიტარმა დეპუტატმა ზაალ დუგლაძემ
15:28 / 17.04.2024
ვიდეორეპორტაჟი
,,აქ ჩემი ცხოვრება როგორია? ახალ წელს ავადმყოფი კაცი მარტო ვხვდები. დილით
,,2003 წელი, 6 ივნისი, ოქიანში თოვლი მოვიდა", კიდევ ,,2001 წელი, 4 ივნისი, ტამის მთაზე თოვლი მოვიდა"..
გადაბრუნებული ტრაქტორი მეორე ტრაქტორით გაასწორეს, მძღოლი ფანჯრიდან თოვლში გადმოვარდა.
"წყალი, ტყე, საძოვრები, მინდორი წაგვართვეს.
მოცემული ვებ გვერდი „ჯუმლას" ძრავზე შექმნილი უნივერსალური კონტენტის მენეჯმენტის სისტემის (CMS) ნაწილია. ის USAID-ის მიერ დაფინანსებული პროგრამის "მედია გამჭვირვალე და ანგარიშვალდებული მმართველობისთვის" (M-TAG) მეშვეობით შეიქმნა, რომელსაც „კვლევისა და გაცვლების საერთაშორისო საბჭო" (IREX) ახორციელებს. ამ ვებ საიტზე გამოქვეყნებული კონტენტი მთლიანად ავტორების პასუხისმგებლობაა და ის არ გამოხატავს USAID-ისა და IREX-ის პოზიციას.
This web page is part of Joomla based universal CMS system, which was developed through the USAID funded Media for Transparent and Accountable Governance (MTAG) program, implemented by IREX. The content provided through this web-site is the sole responsibility of the authors and does not reflect the position of USAID or IREX.

ავტორის/ავტორების მიერ საინფორმაციო მასალაში გამოთქმული მოსაზრება შესაძლოა არ გამოხატავდეს "საქართველოს ღია საზოგადოების ფონდის" პოზიციას. შესაბამისად, ფონდი არ არის პასუხისმგებელი მასალის შინაარსზე.