რედაქტორის რჩევით
კალენდარი
«« აპრილი 2024 »»
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 12345
ახალი ამბები
ლალი ბაიაძე: ,,დღეს 18 საათზე ვტოვებ საბავშვო ბაღს"
,,ძნელია დაემშვიდობო კედლებს სადაც წლობით 1999 წლიდან დღემდე თავაუღებლად შრომობდი, რომელიც საკუთარი ხელით გიპრიალებია იმისათვის რომ სხვებისთვის მაგალითი ყოფილიყავი ...

ძნელია დაემშვიდობო გუნდს რომელთანაც თითოეული დღე შენი ცხოვრების ნათელი დღე იყო ... რომლებთან ერთად მუშაობა გარანტირებული წარმატების, ახალი იდეების მომტანი იყო, რომელიც ბავშვის წარმატების შედეგზე ორიენტირებული და ხვალინდელი დღის წარმატების მოტივაციით იყო სავსე (ეს მოლოდინი გაქრა) ...

მე 18.00 საათზე დავტოვებ შენობას, დიდი გულისტკივილით :( ვტოვებ გუნდს რომელსაც დღემდე ინტელექტს ეძახდნენ ...

ვტოვებ ერთი მიზეზით:

მე არ მინდა 1. ბაგა-ბაღებს სააგენტო მართავდეს 2. ბაგა-ბაღი უნდა იყოს დამოუკიდებელი ა(ა)იპი ... და 3. ვერ წარმომიდგენია ბაგა-ბაღს შენობაში შტატით არ ყავდეს მეთოდისტი ... ( სხვა შტატებზე ყურადღება თქვენ გაამახვილეთ) ... :( ქალბატონ Nino Beselia
ყველაზე მთავარი, ჩემი დირექტორობის პერიოდში სამჯერ განახლებულ ბაგა-ბაღს არ მინდა ისეთი ხელმძღვანელი ყავდეს რომელსაც დაუმსახურებელ შენიშვნებს აძლევენ! და თითს უქნევენ!

მე ბედნიერი 16 წელი გავატარე. მადლობა უძლიერეს გუნდს და კოლეგებს კოლეგიალობისათვის <3 <3

დიდი მადლობა ყველაზე დიდი მადლობა მშობლებს <3 <3 ნდობისათვის, სიყვარულისათვის ... არ მყოლია მშობელი და თანამშრომელი რომელთანაც კონფლიქტი მომსვლია ... ამისათვის უღრმესი მადლობა, მეამაყებით ყველა ვისაც ინტელექტელი გერქვათ ... დამთავრდა ინტელექტის პერიოდი ჩემს უსაყვარლეს ქალაქში ... მადლობა უფალს რომ მე ეს შევძელი ჩემი ქალაქისათვის განათლების სისტემაში რაღაც უმნიშვნელო საქმე მაინც მეკეთებინა <3 <3
პატივისცემით

ლალი ბაიაძე
12.10.2018 წელი


გაგრძელება:

ლია კოვზიაშვილი: ,,ლალი ბაიაძემ მითხრა, რომ ჯანმრთელობის გამო ორი დღით მიდიოდა" (AUDIO
)

ლალი ბაიაძე გორის 1-ელ ბაგა-ბაღს დაემშვიდობა (VIDEO)

Print E-mail
FaceBook Twitter

სტატიის გამოყენების პირობები

ამავე კატეგორიაში
ქარელში, გერმანული ენის სასწავლებელი დააარსეს ნანა, ანა და გიორგი
კობახიძეებმა,
ქარელში, გერმანული ენის სასწავლებელი დააარსეს ნანა, ანა და გიორგი კობახიძეებმა,
14:00 / 24.04.2024
საქართველოს პარლამენტმა პირველი მოსმენით მიიღო ე.წ. აგენტების
კანონი,

საქართველოს პარლამენტმა პირველი მოსმენით მიიღო ე.წ. აგენტების კანონი,

22:19 / 23.04.2024
დღეს პარლამენტმა კანონი პირველი მოსმენით მიიღო.

დღეს პარლამენტმა კანონი პირველი მოსმენით მიიღო.

23:56 / 17.04.2024
,,რატომ არ ამოიღეთ ხმა, იმ დროს, როცა თქვენ, მასწავლებელს ხმა უნდა
ამოგეღოთო,''
,,რატომ არ ამოიღეთ ხმა, იმ დროს, როცა თქვენ, მასწავლებელს ხმა უნდა ამოგეღოთო,''
19:05 / 17.04.2024
ევროკავშირი მოუწოდებს საქართველოს, თავი შეიკავოს ისეთი
კანონმდებლობის მიღებისგან, რომელმაც შესაძლოა საქართველოს
ევროკავშირი მოუწოდებს საქართველოს, თავი შეიკავოს ისეთი კანონმდებლობის მიღებისგან, რომელმაც შესაძლოა საქართველოს
16:40 / 17.04.2024
ვიდეორეპორტაჟი
,,აქ ჩემი ცხოვრება როგორია? ახალ წელს ავადმყოფი კაცი მარტო ვხვდები. დილით
,,2003 წელი, 6 ივნისი, ოქიანში თოვლი მოვიდა", კიდევ ,,2001 წელი, 4 ივნისი, ტამის მთაზე თოვლი მოვიდა"..
გადაბრუნებული ტრაქტორი მეორე ტრაქტორით გაასწორეს, მძღოლი ფანჯრიდან თოვლში გადმოვარდა.
"წყალი, ტყე, საძოვრები, მინდორი წაგვართვეს.
მოცემული ვებ გვერდი „ჯუმლას" ძრავზე შექმნილი უნივერსალური კონტენტის მენეჯმენტის სისტემის (CMS) ნაწილია. ის USAID-ის მიერ დაფინანსებული პროგრამის "მედია გამჭვირვალე და ანგარიშვალდებული მმართველობისთვის" (M-TAG) მეშვეობით შეიქმნა, რომელსაც „კვლევისა და გაცვლების საერთაშორისო საბჭო" (IREX) ახორციელებს. ამ ვებ საიტზე გამოქვეყნებული კონტენტი მთლიანად ავტორების პასუხისმგებლობაა და ის არ გამოხატავს USAID-ისა და IREX-ის პოზიციას.
This web page is part of Joomla based universal CMS system, which was developed through the USAID funded Media for Transparent and Accountable Governance (MTAG) program, implemented by IREX. The content provided through this web-site is the sole responsibility of the authors and does not reflect the position of USAID or IREX.

ავტორის/ავტორების მიერ საინფორმაციო მასალაში გამოთქმული მოსაზრება შესაძლოა არ გამოხატავდეს "საქართველოს ღია საზოგადოების ფონდის" პოზიციას. შესაბამისად, ფონდი არ არის პასუხისმგებელი მასალის შინაარსზე.