რედაქტორის რჩევით
კალენდარი
«« აპრილი 2024 »»
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 12345
ახალი ამბები
გორში მდგრადი განვითარების ახალგაზრდული ფორუმი გაიმართა
გორის უნივერსიტეტში მდგრადი განვითარების ახალგაზრდული ფორუმი 2018 გაიმართა ღონისძიება 3 დღის განმავლობაში მიმდინარეობდა.

ფორუმში მონაწილეობა 15-22 წლის ასაკის 60-მდე ახალგაზრდამ მიიღო, რომლის მიზანი იყო ახალგაზრდებში დიპლომატიურ-ეკონომიკურ სფეროში ცნობიერების ამაღლება, დიპლომატიური კორექტივების ათვისება, მსოფლიოში მიმდინარე აქტუალურ პროცესებში გარკვევა, ოფიციალური დოკუმენტების შემუშავების სტრუქტურის გაცნობა და საჯარო გამოსვლის ხელოვნების დაუფლება.

ფორუმი, 3 ნოემბერს გაიხსნა. გახსნას დაესწრნენ ახალგაზრდობის ყოფილი და მოქმედი წარმომადგენლები გაეროში, ევროკავშირის ახალგაზრდა ელჩები, პროგრამა “PITA”-ს რეგიონული კოორდინატორი, გორის მუნიციპალიტეტის მერიის ახალგაზრდული დეპარტამენტის უფროსი, ორგანიზაცია „ლიდერთა ლიგის“ დამფუძნებელი, „EVSპროგრამის მოხალისეები საქართველოში, „მეგობრობის ხიდი ქართლოსის წარმომადგენლები“ და პროექტ „საქართველოს მოხალისის რეგიონული კოორდინატორი“.

პროექტი საქართველოს მოხალისე საქართველოს განათლების, მეცნიერების, კულტურისა და სპორტის სამინისტროს ყოველწლიური პროექტია, რომელიც 2015 წლიდან ხორციელდება ქვეყნის ყველა მუნიციპალიტეტში.

,,საქართველოს მოხალისეს" მიზანია მოხალისეობრივი ინსტიტუტის გაძლიერება და მოხალისეთა ერთიანი ქსელის განვითარება საქართველოს მასშტაბით. აღნიშნული პროექტის კოორდინატორი მუნიციპალიტეტში გახლავთ „მეგობრობის ხიდი ქართლოსი“.

ფორუმის მხარდამჭერები არიან: „მეგობრობის ხიდი ქართლოსი“, ორგანიზაცია „ლიდერთა ლიგა“, გორის სახელმწიფო სასწავლო უნივერსიტეტი, გორის მუნიციპალიტეტის მერია და სოციალური საწარმო „ლინიმა არტი“.

ფორუმი, პროექტ „საქართველოს მოხალისის“ ეგიდით, გორის მოხალისეთა კლუბისა და პროგრამა “PITA”-ს ერთობლივი ორგანიზებით, ელენე მინდიაშვილისა და მედეა პავლიაშვილის ხელმძღვანელობით ჩატარდა.


 

Print E-mail
FaceBook Twitter

სტატიის გამოყენების პირობები

ამავე კატეგორიაში
ქარელში, გერმანული ენის სასწავლებელი დააარსეს ნანა, ანა და გიორგი
კობახიძეებმა,
ქარელში, გერმანული ენის სასწავლებელი დააარსეს ნანა, ანა და გიორგი კობახიძეებმა,
14:00 / 24.04.2024
საქართველოს პარლამენტმა პირველი მოსმენით მიიღო ე.წ. აგენტების
კანონი,

საქართველოს პარლამენტმა პირველი მოსმენით მიიღო ე.წ. აგენტების კანონი,

22:19 / 23.04.2024
დღეს პარლამენტმა კანონი პირველი მოსმენით მიიღო.

დღეს პარლამენტმა კანონი პირველი მოსმენით მიიღო.

23:56 / 17.04.2024
,,რატომ არ ამოიღეთ ხმა, იმ დროს, როცა თქვენ, მასწავლებელს ხმა უნდა
ამოგეღოთო,''
,,რატომ არ ამოიღეთ ხმა, იმ დროს, როცა თქვენ, მასწავლებელს ხმა უნდა ამოგეღოთო,''
19:05 / 17.04.2024
ევროკავშირი მოუწოდებს საქართველოს, თავი შეიკავოს ისეთი
კანონმდებლობის მიღებისგან, რომელმაც შესაძლოა საქართველოს
ევროკავშირი მოუწოდებს საქართველოს, თავი შეიკავოს ისეთი კანონმდებლობის მიღებისგან, რომელმაც შესაძლოა საქართველოს
16:40 / 17.04.2024
ვიდეორეპორტაჟი
,,აქ ჩემი ცხოვრება როგორია? ახალ წელს ავადმყოფი კაცი მარტო ვხვდები. დილით
,,2003 წელი, 6 ივნისი, ოქიანში თოვლი მოვიდა", კიდევ ,,2001 წელი, 4 ივნისი, ტამის მთაზე თოვლი მოვიდა"..
გადაბრუნებული ტრაქტორი მეორე ტრაქტორით გაასწორეს, მძღოლი ფანჯრიდან თოვლში გადმოვარდა.
"წყალი, ტყე, საძოვრები, მინდორი წაგვართვეს.
მოცემული ვებ გვერდი „ჯუმლას" ძრავზე შექმნილი უნივერსალური კონტენტის მენეჯმენტის სისტემის (CMS) ნაწილია. ის USAID-ის მიერ დაფინანსებული პროგრამის "მედია გამჭვირვალე და ანგარიშვალდებული მმართველობისთვის" (M-TAG) მეშვეობით შეიქმნა, რომელსაც „კვლევისა და გაცვლების საერთაშორისო საბჭო" (IREX) ახორციელებს. ამ ვებ საიტზე გამოქვეყნებული კონტენტი მთლიანად ავტორების პასუხისმგებლობაა და ის არ გამოხატავს USAID-ისა და IREX-ის პოზიციას.
This web page is part of Joomla based universal CMS system, which was developed through the USAID funded Media for Transparent and Accountable Governance (MTAG) program, implemented by IREX. The content provided through this web-site is the sole responsibility of the authors and does not reflect the position of USAID or IREX.

ავტორის/ავტორების მიერ საინფორმაციო მასალაში გამოთქმული მოსაზრება შესაძლოა არ გამოხატავდეს "საქართველოს ღია საზოგადოების ფონდის" პოზიციას. შესაბამისად, ფონდი არ არის პასუხისმგებელი მასალის შინაარსზე.