რედაქტორის რჩევით
ქვიშხეთის სარკინიგზო გვირაბში მუშაობა 26-ე დღეა შეჩერებულია
ქვიშხეთში სარკინიგზო გვირაბში მუშაობა 26-ე დღეა შეჩერებულიაა. ამის
შესახებ ინფორმაცია Qartli.ge-ს ობიექტზე დასაქმებულმა მუშამ
მიაწოდა.
მშენებლობაში დასაქმებული მუშის ცნობით, საწარმო ჯანდაცვის სამინისტროს წარმომადგენლებმა, კერძოდ შრომის ინსპექციის თანამშრომლებმა შეამოწმეს.
2019 წლის 6 ოქტომბერს ხაშურში მცხოვრები 41 წლის მამაკაცი გაუმართავი ავტომობილის მსხვერპლი გახდა.
გვირაბის მშენებლობაზე დასაქმებულს სატვირთო მანქანა უკნიდან დაიჯახა, სავარაუდოდ ავტომობილის მუხრუჭების გაუმართაობის გამო.
ამის შემდეგ ჯანდავის სამინისტროს შრომის ინპექცია შევიდა ობიექტზე.
„რაც მუშა დაიღუპა, იმის შემდეგ სამუშაოები შეჩერებულია, აგერ უკვე 26 დღეა. შემოვიდა შრომის ინპექცია და კიდევ სხვადასხვა სამსახურები. სატვირთო ავტომობილებს, რომლებიც სამშენებლო სამუშაოებისთვის გამოიყენებოდა, ტექნიკური დათვალიერება გავლილი არ ჰქონდა. ჩინური კომპანია დააჯარიმეს 50 000 ლარით“-უთხრა Qartli.ge-ს სამშენებლო ობიექტზე დასაქმებულმა მუშამ.
ჯანდაცვის სამინისტროს პრეს-სამსახურში გვითხრეს, რომ ინფორმაციას შრომის ინსპექციის საქმიანობისა და მისი შედეგების შესახებ, გვაცნობებენ.
სარკინიგზო გვირაბის სამშენებლო სამუშაოებს კომპანია „ჩინეთის რკინიგზა 23-ე ბიურო“ 2011 წლიდან ახორციელებს.
მშენებლობაში დასაქმებული მუშის ცნობით, საწარმო ჯანდაცვის სამინისტროს წარმომადგენლებმა, კერძოდ შრომის ინსპექციის თანამშრომლებმა შეამოწმეს.
2019 წლის 6 ოქტომბერს ხაშურში მცხოვრები 41 წლის მამაკაცი გაუმართავი ავტომობილის მსხვერპლი გახდა.
გვირაბის მშენებლობაზე დასაქმებულს სატვირთო მანქანა უკნიდან დაიჯახა, სავარაუდოდ ავტომობილის მუხრუჭების გაუმართაობის გამო.
ამის შემდეგ ჯანდავის სამინისტროს შრომის ინპექცია შევიდა ობიექტზე.
„რაც მუშა დაიღუპა, იმის შემდეგ სამუშაოები შეჩერებულია, აგერ უკვე 26 დღეა. შემოვიდა შრომის ინპექცია და კიდევ სხვადასხვა სამსახურები. სატვირთო ავტომობილებს, რომლებიც სამშენებლო სამუშაოებისთვის გამოიყენებოდა, ტექნიკური დათვალიერება გავლილი არ ჰქონდა. ჩინური კომპანია დააჯარიმეს 50 000 ლარით“-უთხრა Qartli.ge-ს სამშენებლო ობიექტზე დასაქმებულმა მუშამ.
ჯანდაცვის სამინისტროს პრეს-სამსახურში გვითხრეს, რომ ინფორმაციას შრომის ინსპექციის საქმიანობისა და მისი შედეგების შესახებ, გვაცნობებენ.
სარკინიგზო გვირაბის სამშენებლო სამუშაოებს კომპანია „ჩინეთის რკინიგზა 23-ე ბიურო“ 2011 წლიდან ახორციელებს.
ამავე კატეგორიაში

5 ივნისს ხაშურში გარდაცვლილი ნახეს მოზარდი, დედა კი -
კომატოზურ მდგომარეობაში. შს სამინისტროს ცნობით დაღუპულია 11 წლის
ასაკის ბიჭი. დედა კი მართვით სუნთქვაზე იმყოფება.

გორში კონტროლიორების ხელფასები მთლიანად დამოკიდებული გახდა
ბილეთების გაყიდვიდან მიღებულ შემოსავალზე.

ელჩის განცხადებას აშშ-ის საელჩო ავრცელებს

ხაშურში 11 წლის ასაკის მოზარდი დღეს დილით სახლში გარდაცვლილი ნახეს,
დედა კი - უგონო მდგომარეობაში.
ვიდეორეპორტაჟი
რკინიგზის დეპარტამენტი ფაქტს დაკვამლიანებას უწოდებს.
ოთხი წელია, რაც სოფელში ჩამოვედი. დედაჩემი იყო ავად, უკვე 92 წლის
ასაკს იყო მიღწეული.
"ორმა ოჯახმა შევინახეთ ეს სოფელი… კვამლი რომ ამოდის ოჯახიდან,
მიხარია,
გასული თვის პოპულარული სიახლეები
საინფორმაციო პორტალი მხარდაჭერილია ევროკავშირის (EU) და კონრად ადენაუერის ფონდის (KAS) მიერ, პროექტის "იმოქმედე საქართველოსთვის" ფარგლებში. საინფორმაციო მასალების შინაარსზე სრულად პასუხისმგებელია Qartli.ge და შესაძლოა, რომ იგი არ გამოხატავდეს დონორების შეხედულებებს.

მოცემული ვებ გვერდი „ჯუმლას" ძრავზე შექმნილი უნივერსალური კონტენტის მენეჯმენტის სისტემის (CMS) ნაწილია. ის USAID-ის მიერ დაფინანსებული პროგრამის "მედია გამჭვირვალე და ანგარიშვალდებული მმართველობისთვის" (M-TAG) მეშვეობით შეიქმნა, რომელსაც „კვლევისა და გაცვლების საერთაშორისო საბჭო" (IREX) ახორციელებს. ამ ვებ საიტზე გამოქვეყნებული კონტენტი მთლიანად ავტორების პასუხისმგებლობაა და ის არ გამოხატავს USAID-ისა და IREX-ის პოზიციას.
This web page is part of Joomla based universal CMS system, which was developed through the USAID funded Media for Transparent and Accountable Governance (MTAG) program, implemented by IREX. The content provided through this web-site is the sole responsibility of the authors and does not reflect the position of USAID or IREX.


ავტორის/ავტორების მიერ საინფორმაციო მასალაში გამოთქმული მოსაზრება შესაძლოა არ გამოხატავდეს "საქართველოს ღია საზოგადოების ფონდის" პოზიციას. შესაბამისად, ფონდი არ არის პასუხისმგებელი მასალის შინაარსზე.
სტატიის გამოყენების პირობები