რედაქტორის რჩევით
კალენდარი
«« აპრილი 2024 »»
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 12345
ახალი ამბები
კასპში 11-წლის ბავშვის გარდაცვალების ფაქტზე მძღოლი 5 წლით დააპატიმრეს
კასპში, ავტოსაგზაო შეჯახების საქმეზე, რა დროსაც 11 წლის ბავშვი გარდაიცვალა, სასამართლო განხილვა დასრულდა. 30-წლის მამაკაცს 5 წლით თავისუფლების აღკვეთა მიუსაჯეს.

საბოლოო ვერდიქტის მიხედვით, ქალაქ კასპში, მდინარე ლეხურას სანაპიროზე, მძღოლი გადაჭარბებული სიჩქარით მოძრაობდა. შებინდებისას 11 წლის გოგონას შეეჯახა.

ექსპერტიზამ დაადგინა, რომ მანქანა 78 კმ/სთ სიჩქარით მოძრაობდა, ნაცვლად დაშვებული 60 კმ/სთ-სა. სასამართლომ გაიზირა ექსპერტიზის მოსაზრება, რომლის მიხედვით, თუკი მძღოლი დაშვებული სიჩქარით იმოძრავებდა, ბავშვის გარდაცვალების ფაქტი თავიდან იქნებოდა აცილებული.

ადვოკატების აზრით, მძღოლს შეჯახების თავიდან აცილება არ შეეძლო, ხოლო მის მოქმედებაში კანონის დარღვევას ადგილი არა აქვს.

ამის დასასაბუთებლად ადვოკატებმა ლევან სამხარაულის სახელობის სასამართლო ექსპერტიზის ეროვნული ბიუროს მიერ გაცემული სატრანსპორტო ტექნიკურ-ტრასოლოგიური და ვიდეოექსპერტიზის სამი დასკვნა წარადგინეს.

სამხარაულის ექსპერტიზის დასკვნით, სამუხრუჭე მანძილი მანქანასა და ბავშვს შორის, იყო 33 მ, რაც საკმაოდ მცირე მანძილია საფრთხის თავიდან ასაცილებლად.

თუმცა, უზენაესმა სასამართლომ უპირატესობა მიანიჭა შსს-ს საექსპერტო კრიმინალისტიკური დეპარტამენტის ექსპერტის მიერ გაცემულ სატრანსპორტო-ტრასოლოგიურ და ავტოტექნიკური ექსპერტიზის დასკვნებს.

ამ დასკვნის მიხედვით, როდესაც მძღოლის წინაშე საფრთხე წარმოიქმნა, მაშინ ავტომობილი დაჯახების ადგილიდან დაშორებული ყოფილა დაახლოებით 51 მეტრი მანძილით.

ექსპერტი ამბობს, რომ თუ მძღოლი დაშვებული სიჩქარით იმოძრავებდა, მაშინ მისთვის საკმარისი იქნებოდა 42 მ მანძილით დაშორებაც კი. დაშვებული სიჩქარე კი, აღნიშნულ მონაკვეთზე 60 კმ/სთ-ია.

ექსპერტის მიერ სპეციალური ფორმულის გამოყენებით, გამოთვლილ იქნა ავტომანქანის მოძრაობის სიჩქარე, რამაც შეადგინა 78 კმ/სთ.

 

Print E-mail
FaceBook Twitter

სტატიის გამოყენების პირობები

ამავე კატეგორიაში
ქარელში, გერმანული ენის სასწავლებელი დააარსეს ნანა, ანა და გიორგი
კობახიძეებმა,
ქარელში, გერმანული ენის სასწავლებელი დააარსეს ნანა, ანა და გიორგი კობახიძეებმა,
14:00 / 24.04.2024
საქართველოს პარლამენტმა პირველი მოსმენით მიიღო ე.წ. აგენტების
კანონი,

საქართველოს პარლამენტმა პირველი მოსმენით მიიღო ე.წ. აგენტების კანონი,

22:19 / 23.04.2024
დღეს პარლამენტმა კანონი პირველი მოსმენით მიიღო.

დღეს პარლამენტმა კანონი პირველი მოსმენით მიიღო.

23:56 / 17.04.2024
,,რატომ არ ამოიღეთ ხმა, იმ დროს, როცა თქვენ, მასწავლებელს ხმა უნდა
ამოგეღოთო,''
,,რატომ არ ამოიღეთ ხმა, იმ დროს, როცა თქვენ, მასწავლებელს ხმა უნდა ამოგეღოთო,''
19:05 / 17.04.2024
ევროკავშირი მოუწოდებს საქართველოს, თავი შეიკავოს ისეთი
კანონმდებლობის მიღებისგან, რომელმაც შესაძლოა საქართველოს
ევროკავშირი მოუწოდებს საქართველოს, თავი შეიკავოს ისეთი კანონმდებლობის მიღებისგან, რომელმაც შესაძლოა საქართველოს
16:40 / 17.04.2024
ვიდეორეპორტაჟი
,,აქ ჩემი ცხოვრება როგორია? ახალ წელს ავადმყოფი კაცი მარტო ვხვდები. დილით
,,2003 წელი, 6 ივნისი, ოქიანში თოვლი მოვიდა", კიდევ ,,2001 წელი, 4 ივნისი, ტამის მთაზე თოვლი მოვიდა"..
გადაბრუნებული ტრაქტორი მეორე ტრაქტორით გაასწორეს, მძღოლი ფანჯრიდან თოვლში გადმოვარდა.
"წყალი, ტყე, საძოვრები, მინდორი წაგვართვეს.
მოცემული ვებ გვერდი „ჯუმლას" ძრავზე შექმნილი უნივერსალური კონტენტის მენეჯმენტის სისტემის (CMS) ნაწილია. ის USAID-ის მიერ დაფინანსებული პროგრამის "მედია გამჭვირვალე და ანგარიშვალდებული მმართველობისთვის" (M-TAG) მეშვეობით შეიქმნა, რომელსაც „კვლევისა და გაცვლების საერთაშორისო საბჭო" (IREX) ახორციელებს. ამ ვებ საიტზე გამოქვეყნებული კონტენტი მთლიანად ავტორების პასუხისმგებლობაა და ის არ გამოხატავს USAID-ისა და IREX-ის პოზიციას.
This web page is part of Joomla based universal CMS system, which was developed through the USAID funded Media for Transparent and Accountable Governance (MTAG) program, implemented by IREX. The content provided through this web-site is the sole responsibility of the authors and does not reflect the position of USAID or IREX.

ავტორის/ავტორების მიერ საინფორმაციო მასალაში გამოთქმული მოსაზრება შესაძლოა არ გამოხატავდეს "საქართველოს ღია საზოგადოების ფონდის" პოზიციას. შესაბამისად, ფონდი არ არის პასუხისმგებელი მასალის შინაარსზე.