რედაქტორის რჩევით
კალენდარი
«« აპრილი 2024 »»
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 12345
ახალი ამბები
გორის მერიას მოსწავლეთა ტრანსპორტირების სისტემის გადახედვას ურჩევენ
გორის მერია ყოველწლიურად დაახლოებით ნახევარმილიონ ლარს ხარჯავს იმისათვის, რომ მოსწავლეთა ტრანსპორტირება უზრუნველყოს. ამისათვის, ტენდერში მუდმივად გამარჯვებულია ერთი კომპანია. 

გამოჩნდა კომპანია, რომელმაც ყურადღება მიაქცია იმ გაემოებას, თუ რატომ არ მონაწილეობს სხვა სამგზავრო კომპანიები გორის მერიის მიერ გამოცხადებულ ტენდერში.

კომპანია ,,აქტივ გრუპში' აღნიშნავენ, რომ ამის მიზეზი მერიის მიერ დაწესებული ნორმაა, კერძოდ, კომპანიამ განაცხადში უნდა შეავსოს მხოლოდ სამარშრუტო კილომეტრის ფასი და გზების რაოდენობა.

გორის მერია 1 კმ-ის გზის გავლაში იხდის 3 ლარს. კომპანია ,,აქტივ გრუპს'' მიაჩნია, რომ ეს უსამართლოა, რადგან ზოგჯერ ამდენი თანხა არაა საჭირო, ზოგჯერ კი სავარაუდოდ უფრო მეტიც.

,,ეს 1 გზის ფასი მთელი მომსახურების პერიოდში არის უცვლელი, რადგან 1 სამარშუტო გზის კილომეტრი არ იცვლება. ჩვენი გამოცდილებიდან გამომდინარე 1 სამარშუტო გზის ფასი არასდროს არ მოდის შესაბამისობაში მის ხარჯვით ნაწილთან. რადგან საქმე გვაქვს სატრანსპორტო მომსახურებასთან, აუცილებლად არის გასათვალისწინებელი სად ხორციელდება მომსახურება: მთაში, ბარში, ასველტირებულ გზის საფარზე, გრუნტიან გზაზე და ა.შ'' - აღნიშნავენ კომპანიაში.

მათი აზრით, გასათვალისწინებელია ის გარემოება, თუ რა სახის სატრანსპორტო საშუალება ახორციელებს მომსახურებას ამა თუ იმ მარშუტზე: ავტობუსი, მიკრო ავტობუსი, მინივენი, მაღალი გამავლობის თუ მსუბუქი ავტომანქანა.

,,ამის განსაზღვრა შემსყიდველის მხრიდან 1 კმ ფასის დეფინიცირება გზების, მარშუტების და სატრანსპორტო საშულებების მიხედვით, შეუძლებელია და არც არის ვალდებული. მოსწავლეთა ტრანსპორტირების განხორციელების პერიოდში ჩვეულებრივი მოვლენაა მოსწავლეთა მობილობა, შესაბამისად ხშირად ან ახალი მიმართულების დამატება საჭირო ან არსებულ მიმართულებაში ცვლილების შეტანა, რათა დაკმაყოფილდეს მოსწავლეთა საჭიროება.'' - აღნიშნავენ კომპანიაში.

თუ ახალი მიმართულება არის 3 კმ, შესბამისად ასანაზღაურებელი თანხა შემსყიდველის მხრიდან იქნება 3*4,5*2=27 ლარი.

,,ასეთი მარშუტის ხარჯვითი ნაწილი იქნება ყოველდღიურად დაახლოებით 50 ლარი და ზემოთ. აქედან გამომდინარე მიმწოდებელი თავისი კომერციული ინტერესებიდან გამომდინარე არ აფორმებს შეთანხმებას და მოსწავლეები 1 წლის განმავლობაში რჩებიან სატრანსპორტო მომსახურების გარეშე. როგორც ზემოთ აღვნიშნეთ, მოცემული პირობების მიხედვით, 1 სამარშუტო გზის ფასს განსაზღვრავს გამომცხადებელი და რადგან სამარშუტო გზის დაფინანსება არაპროპორციულია ხარჯვით ნაწილთან, მიმწოდებელი იძულებულია თავად გადაანაწილოს და დააკომპენსიროს მიმართულებები ერთმანეთში. მაგრამ პრობლემა იწყება მაშინ, თუ რომელიმე მიმართულება მიმწოდებლისგან დამოუკიდებლად ან საერთოდ უქმდება. ან დროებით ჩერდება, გადადიან დისტანციურ სწავლებაზე ან სხვა შენობაში; ან გარკვეული პერიოდი იყო საჭიროება და მომსახურების განხორციელების გარკვეული პერიოდის შემდეგ აღარ არის საჭირო; ან სკოლის შენობის რეაბილიტაციის გამო იყვნენ სხვა სკოლის შენობაში და დაუბრუნდნენ საკუთარ სკოლას.'' - აღნიშნავენ კომპანიაში.

,,აქტივ გრუპი'' ითხოვს, რომ გორის მერიამ შეცვალოს პირობები.

Print E-mail
FaceBook Twitter

სტატიის გამოყენების პირობები

ამავე კატეგორიაში
იმ ჟურნალისტების ნაწილი, რომლებიც პარლამენტში არ დაუშვეს,
საქართველოს
იმ ჟურნალისტების ნაწილი, რომლებიც პარლამენტში არ დაუშვეს, საქართველოს
11:31 / 15.04.2024
გორელები სატურნირო ცხრილში მესამე ადგილზე იმყოფებიან.
გორელები სატურნირო ცხრილში მესამე ადგილზე იმყოფებიან.
23:03 / 12.04.2024
"ეს გადაწყვეტილება მე მივიღე დღეს დილით, 10 საათზე. არ დაველოდე არავის მოწოდებას,
22:06 / 12.04.2024
საქართველოში თხილის წარმოება განსაკუთრებით განვითარდა ბოლო 20-25
წლის განმავლობაში.
საქართველოში თხილის წარმოება განსაკუთრებით განვითარდა ბოლო 20-25 წლის განმავლობაში.
19:23 / 11.04.2024
ვიდეორეპორტაჟი
,,აქ ჩემი ცხოვრება როგორია? ახალ წელს ავადმყოფი კაცი მარტო ვხვდები. დილით
,,2003 წელი, 6 ივნისი, ოქიანში თოვლი მოვიდა", კიდევ ,,2001 წელი, 4 ივნისი, ტამის მთაზე თოვლი მოვიდა"..
გადაბრუნებული ტრაქტორი მეორე ტრაქტორით გაასწორეს, მძღოლი ფანჯრიდან თოვლში გადმოვარდა.
"წყალი, ტყე, საძოვრები, მინდორი წაგვართვეს.
მოცემული ვებ გვერდი „ჯუმლას" ძრავზე შექმნილი უნივერსალური კონტენტის მენეჯმენტის სისტემის (CMS) ნაწილია. ის USAID-ის მიერ დაფინანსებული პროგრამის "მედია გამჭვირვალე და ანგარიშვალდებული მმართველობისთვის" (M-TAG) მეშვეობით შეიქმნა, რომელსაც „კვლევისა და გაცვლების საერთაშორისო საბჭო" (IREX) ახორციელებს. ამ ვებ საიტზე გამოქვეყნებული კონტენტი მთლიანად ავტორების პასუხისმგებლობაა და ის არ გამოხატავს USAID-ისა და IREX-ის პოზიციას.
This web page is part of Joomla based universal CMS system, which was developed through the USAID funded Media for Transparent and Accountable Governance (MTAG) program, implemented by IREX. The content provided through this web-site is the sole responsibility of the authors and does not reflect the position of USAID or IREX.

ავტორის/ავტორების მიერ საინფორმაციო მასალაში გამოთქმული მოსაზრება შესაძლოა არ გამოხატავდეს "საქართველოს ღია საზოგადოების ფონდის" პოზიციას. შესაბამისად, ფონდი არ არის პასუხისმგებელი მასალის შინაარსზე.