რედაქტორის რჩევით
ახალი ამბები
შიდა და ქვემო ქართლელებმა დამოუკიდებლობის დღე ერთად აღნიშნეს
გორელი მარიამ ლონგურაშვილი მარნეულის მუნიციპალიტეტის სოფელ ქესალოს
საჯარო სკოლაში ქართული ენისა და ლიტერატურის
კონსულტანტ-მასწავლებელია.
სოციალურ ქსელში, მეგობრის ნინო მთიულიშვილის ლექსი ,,წვიმა" წაიკითხა.
ნინო მთიულიშვილი გორის სკოლა ,,ეისის" ქართული ენისა და ლიტერატურის მასწავლებელია.
მარიამ ლონგურაშვილმა ეს ლექსი ქესალოელ მოსწავლეებს გაკვეთილზე წაუკითხა. ქესალოელმა ბავშვებმა ლექსი ისწავლეს კიდეც.
გადაიღეს ვიდეო და გამოუგზავნეს ლექსის ავტორს.
ამ გაკვეთილმა ეს ორი სკოლა ერთმანეთს დაამეგობრა.
მათი დამეგობრება კი, საქართველოს დემოუკიდებლობის დღეს, 26 მაისს გორში მოხდა.
,,ეისის" სკოლის დირექტორმა მარიკა ტლაშაძემ ისინი მარნეულის რაიონიდან გორში მიიწვია. სკოლების შეხვედრა გორის კულტურის ცენტრში შედგა.
ორივე სკოლის მოსწავლეებმა იმღერეს და იცეკვეს როგორც ქართული, ასევე აზერბაიჯანული მუსიკის თანხლებით.
სიმღერის ,,ჯუჯალარის" ერთობლივი შესრულება
აჭარულის შესრულების შემდეგ ქესალოს მოსწავლეებმა ,,ცისარტყელები" იმღერეს
ქესალოს საჯარო სკოლის დირექტორი ნურადინ ისმაილოვი ,,ეისის" სკოლის მოსწავლეებს მარნეულის რაიონში ეპატიჟება
ქალთა ცეკვა ქესალოს საჯარო სკოლის მოსწავლეების შესრულებით
ქესალოსა და ,,ეისის" სკოლებს შორის მემორანდუმი გაფორმდა
ავტორები: თათია გოლოშვილი, ირმა კიტრიაშვილი
სოციალურ ქსელში, მეგობრის ნინო მთიულიშვილის ლექსი ,,წვიმა" წაიკითხა.
ნინო მთიულიშვილი გორის სკოლა ,,ეისის" ქართული ენისა და ლიტერატურის მასწავლებელია.
მარიამ ლონგურაშვილმა ეს ლექსი ქესალოელ მოსწავლეებს გაკვეთილზე წაუკითხა. ქესალოელმა ბავშვებმა ლექსი ისწავლეს კიდეც.
გადაიღეს ვიდეო და გამოუგზავნეს ლექსის ავტორს.
ამ გაკვეთილმა ეს ორი სკოლა ერთმანეთს დაამეგობრა.
მათი დამეგობრება კი, საქართველოს დემოუკიდებლობის დღეს, 26 მაისს გორში მოხდა.
,,ეისის" სკოლის დირექტორმა მარიკა ტლაშაძემ ისინი მარნეულის რაიონიდან გორში მიიწვია. სკოლების შეხვედრა გორის კულტურის ცენტრში შედგა.
ორივე სკოლის მოსწავლეებმა იმღერეს და იცეკვეს როგორც ქართული, ასევე აზერბაიჯანული მუსიკის თანხლებით.
სიმღერის ,,ჯუჯალარის" ერთობლივი შესრულება
აჭარულის შესრულების შემდეგ ქესალოს მოსწავლეებმა ,,ცისარტყელები" იმღერეს
ქესალოს საჯარო სკოლის დირექტორი ნურადინ ისმაილოვი ,,ეისის" სკოლის მოსწავლეებს მარნეულის რაიონში ეპატიჟება
ქალთა ცეკვა ქესალოს საჯარო სკოლის მოსწავლეების შესრულებით
ქესალოსა და ,,ეისის" სკოლებს შორის მემორანდუმი გაფორმდა
ავტორები: თათია გოლოშვილი, ირმა კიტრიაშვილი
ამავე კატეგორიაში
ვიდეომაპინგი, იგივე ვიდეოპროექცია, არის ვიზუალური ხელოვნების
ერთ-ერთი მიმართულება, რომელიც ადაპტირდება
საგამოძიებო მოქმედებების ჩატარების დროს, გამომძიებლებს მსგავსი
თითქოს, თამარმა წერილი მისწერა ანატოლიის სელჩუკთა სულთანს ყილიჩ
არსლანს და მის ვაჟზე, რუქნადინზე, დაქორწინება შესთავაზა,
მერიის კულტურისა და ბავშვთა შემოქმედებითი განვითარების ცენტრის
დირექტორის,
წინასწარი ინფორმაციით, ავტობუსი კომბინატის დასახლებიდან
ვიდეორეპორტაჟი
რა სიკეთეებს სთავაზობს ევროკავშირი სტუდენტებს - გორელი
ახალგაზრდების გამოცდილება
,,ეს წყალიც ერთი კვირა მოდიოდა. ვერ გამოიყენებდი დასარეცხადაც კი.
ახლა დგას კვარცხლბეკივით,"
ერგნეთის ომის მუზეუმში ლექცია-სემინარი ჩატარდა, სადაც მსმენელებს
წარუდგინეს 3 წიგნი -
ფილმის ჩვენებას დაესწრნენ შიდა ქართლში მცხოვრები სტუდენტები,
სამოქალაქო აქტივისტები და ჟურნალისტები.
გასული თვის პოპულარული სიახლეები
მოცემული ვებ გვერდი „ჯუმლას" ძრავზე შექმნილი უნივერსალური კონტენტის მენეჯმენტის სისტემის (CMS) ნაწილია. ის USAID-ის მიერ დაფინანსებული პროგრამის "მედია გამჭვირვალე და ანგარიშვალდებული მმართველობისთვის" (M-TAG) მეშვეობით შეიქმნა, რომელსაც „კვლევისა და გაცვლების საერთაშორისო საბჭო" (IREX) ახორციელებს. ამ ვებ საიტზე გამოქვეყნებული კონტენტი მთლიანად ავტორების პასუხისმგებლობაა და ის არ გამოხატავს USAID-ისა და IREX-ის პოზიციას.
This web page is part of Joomla based universal CMS system, which was developed through the USAID funded Media for Transparent and Accountable Governance (MTAG) program, implemented by IREX. The content provided through this web-site is the sole responsibility of the authors and does not reflect the position of USAID or IREX.
ავტორის/ავტორების მიერ საინფორმაციო მასალაში გამოთქმული მოსაზრება შესაძლოა არ გამოხატავდეს "საქართველოს ღია საზოგადოების ფონდის" პოზიციას. შესაბამისად, ფონდი არ არის პასუხისმგებელი მასალის შინაარსზე.
სტატიის გამოყენების პირობები