რედაქტორის რჩევით
კალენდარი
«« ნოემბერი 2025 »»
2728293031 1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
ახალი ამბები
შეცდომის გასწორება სტატიაში - ,,მუნიციპალიტეტის ,,ხელფასები" - ზრდა პრემიების ნაცვლად"

 

მართალია, 2014 წლის მოწვევის საკრებულოს წევრებს გაზრდილი სარგოები აქვთ, იმაზე ნაკლები, ვიდრე ეს 2010 წლის მოწვევის საკრებულოზე მიიღეს, თუმცა, როგორც აღმოჩნდა, საქართველოს პრეზიდენტის მიხეილ სააკაშვილის 2012 წლის განკარგულების საფუძველზე, მუნიციპალიტეტებში სარგოები გაიზარდა. ეს გაზრდილი სარგოები 2014 წლის მოწვევის საკრებულომაც დაამტკიცა. 

 

რაც იმას ნიშნავს, რომ 2014 წელს ახალმა საკრებულომ 2012 წლის მონაცემები არ გაზრდა.

 

სარგოები (2012-2014 წწ-ში):

 

საკრებულოს თავმჯდომარის ხელფასი განისაზღვრა 2650 ლარით (2010 წელს იყო 2360 ლარი)

საკრებულოს თავმჯდომარის მოადგილე - 1700 ლარი (2010 წელს იყო 1 100)

კომისიების და ფრაქციების თავმჯდომარე - 1350 ლარი (2010 წელს იყო 650 ლარი)

საკრებულოს აპარატის უფროსი - 1000 ლარი (2010 წელს იყო 700 ლარი)

საკრებულოს უმცროსი საჯარო მოეხელე - 560 ლარი ( 2010 წელს იყო 420 ლარი)

 

ახალ დადგენილებაში საკრებულოს თავმჯდომარის თანაშემწის ადგილი გაჩნდა, რომელიც 2010 წლის დადგენილებაში არ გვხვდება. მისი სარგო 790 ლარია.

 

რაც შეეხება გამგეობას, სარგოები ასე ნაწილდება:

 

მუნიციპალიტეტის გამგებელი - 2 650 ლარი (2010 წელს იყო 2360 ლარი)

გამგებლის მოადგილე 1 300 ლარი ( 2010 წელს იყო 900 ლარი)

გამგებლის თანაშემწე 790 ლარი (2010 წელს იყო 450 ლარი)

სამსახურის უფროსი - 1000 ლარი (2010 წელს  იყო 700 ლარი)

სამსახურის განყოფილების უფროსი - 810 ლარი ( 2010 წლის ჩანაწერში 500 ლარი)

უმცროსი საჯარო თანამდებობის პირი - სპეციალისტი 560 ლარი (2010 წელს იყო 420 ლარი)

გამგებლის წარმომადგენელი (ყოფილი ტ/ორგანოს რწმუნებული) - 790 ლარი (2010 წელს იყო 400 ლარი)

 

 

Print E-mail
FaceBook Twitter

სტატიის გამოყენების პირობები

ამავე კატეგორიაში
სამართალმცოდნეობის მიმართულებით მიღებული განათლებისა და
მრავალფეროვანი სამუშაო გამოცდილების გარდა
სამართალმცოდნეობის მიმართულებით მიღებული განათლებისა და მრავალფეროვანი სამუშაო გამოცდილების გარდა
16:56 / 17.11.2025
ჩეხეთის განვითარების სააგენტოს დაფინანსებით, პროექტის ბიუჯეტი
დაახლოებით 937,288 ევროს შეადგენს
ჩეხეთის განვითარების სააგენტოს დაფინანსებით, პროექტის ბიუჯეტი დაახლოებით 937,288 ევროს შეადგენს
13:51 / 14.11.2025
სათემო შეხვედრებისას მოსახლეობამ დაასახელა თემისთვის სანდო პირები,
რომლებსაც ისინი ენდობოდნენ და
სათემო შეხვედრებისას მოსახლეობამ დაასახელა თემისთვის სანდო პირები, რომლებსაც ისინი ენდობოდნენ და
21:17 / 11.11.2025
საპროექტო ტერიტორია მდებარეობს ქალაქ გორის ადმინისტრაციულ
საზღვრებში,

საპროექტო ტერიტორია მდებარეობს ქალაქ გორის ადმინისტრაციულ საზღვრებში,

12:29 / 10.11.2025
კონკურსი ატენის, ბოშურისა და მღებრიანის თემებს ეხება და მიზნად
ისახავს
კონკურსი ატენის, ბოშურისა და მღებრიანის თემებს ეხება და მიზნად ისახავს
18:45 / 05.11.2025
ვიდეორეპორტაჟი
რკინიგზის დეპარტამენტი ფაქტს დაკვამლიანებას უწოდებს.
ოთხი წელია, რაც სოფელში ჩამოვედი. დედაჩემი იყო ავად, უკვე 92 წლის ასაკს იყო მიღწეული.
"სოფელში არაფერია. აქ არავინ არის. მხოლოდ ერთი ბიჭი, მაგისი დედა და მე ვართ.
"ორმა ოჯახმა შევინახეთ ეს სოფელი… კვამლი რომ ამოდის ოჯახიდან, მიხარია,


საინფორმაციო პორტალი მხარდაჭერილია ევროკავშირის (EU) და კონრად ადენაუერის ფონდის (KAS) მიერ, პროექტის "იმოქმედე საქართველოსთვის" ფარგლებში. საინფორმაციო მასალების შინაარსზე სრულად პასუხისმგებელია Qartli.ge და შესაძლოა, რომ იგი არ გამოხატავდეს დონორების შეხედულებებს.

მოცემული ვებ გვერდი „ჯუმლას" ძრავზე შექმნილი უნივერსალური კონტენტის მენეჯმენტის სისტემის (CMS) ნაწილია. ის USAID-ის მიერ დაფინანსებული პროგრამის "მედია გამჭვირვალე და ანგარიშვალდებული მმართველობისთვის" (M-TAG) მეშვეობით შეიქმნა, რომელსაც „კვლევისა და გაცვლების საერთაშორისო საბჭო" (IREX) ახორციელებს. ამ ვებ საიტზე გამოქვეყნებული კონტენტი მთლიანად ავტორების პასუხისმგებლობაა და ის არ გამოხატავს USAID-ისა და IREX-ის პოზიციას.
This web page is part of Joomla based universal CMS system, which was developed through the USAID funded Media for Transparent and Accountable Governance (MTAG) program, implemented by IREX. The content provided through this web-site is the sole responsibility of the authors and does not reflect the position of USAID or IREX.

ავტორის/ავტორების მიერ საინფორმაციო მასალაში გამოთქმული მოსაზრება შესაძლოა არ გამოხატავდეს "საქართველოს ღია საზოგადოების ფონდის" პოზიციას. შესაბამისად, ფონდი არ არის პასუხისმგებელი მასალის შინაარსზე.