რედაქტორის რჩევით
კალენდარი
«« მაისი 2025 »»
282930 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31 1
ახალი ამბები
კასპში მოსწავლეთა ოლიმპიადა ხოჯალოში დაღუპულთა ხსოვნას მიეძღვნა
ქალაქ კასპში, ხოჯალოს ტრაგედიასთან დაკავშირებით, ოლიმპიადა ჩატარდა.

ამის შესახებ ,,საქართველოს აზერბაიჯანულ იურისტთა ასოციაციის" წარმომადგენლები იუწყებიან.

ოლიმპიადა, სადაც მონაწილეობა მიიღო კასპის 5 სკოლის 60-მა მოსწავლემ, ,,სამოქალაქო აქტივობების განვითარების საზოგადოების" ინიციატივით გაიმართა.

ოლიმპიადის გამარჯვებული გახდა ბესიკ ნიპარიშვილის კასპის სკოლა-გიმნაზიის მე-10 კლასის მოსწავლე, სოსო ქვათაძე.

მეორე ადგილზე გავიდა ამავე სკოლის მოსწავლე მირიან ჩადუნელი, ხოლო მესამე ადგილზე ერგო ქ. კასპის მე-3 საჯარო სკოლის მოსწავლეს, მარიამ ბაშარულს.

ოლიმპიადის 5 საუკეთესო მონაწილეს გადაეცა სერტიფიკატი.

„ძალიან კარგია ასეთი სახის ღონისძიებების ჩატარება. განსაკუთრებით კარგია მაშინ, როდესაც ასეთ ღონიძიებებს რამდენიმე დაწესებულება ვატარებთ ერთად. სწორედ ამიტომ მადლობა მინდა გადავუხადო როგორც „საქართველოს აზერბაიჯანელ იურისტთა ასოციაციას“ და მის ხელმძღვანელ ალი ბადიროვს, ასევე ბესიკ ნიპარიშვილის კასპის სკოლა-გიმნაზიას. იმედი მაქვს, რომ გაგრძელდება ჩვენი თანამშრომლობა და ბევრ მსგავს ღონისძიებას და პროექტს განვახორციელებთ ერთად“ - აცხადებს „სამოქალაქო აქტივობების განვითარების საზოგადოების“ - ხელმძღვანელი ნიკა მარკოზაშვილი.

საერთაშორისო ორგანიზაციებმა ხოჯალოს ტრაგედია გენოციდად შეაფასეს.

1992 წელს ქალაქ ხოჯალოში ეთნიკურად აზერბაიჯანული დასახლება სომხეთი შეიარაღებულმა სამხედროებმა რუსეთის არმიის ნაწილების დახმარებით, ალყაში მოაქციეს. მებრძოლებთან ერთად მშიდობიანი მოსახლეობა (ქალები და ბავშვებიც) დაიღუპა.

კასპის რაიონში რამდენიმე აზერბაიჯანული სოფელია.
Print E-mail
FaceBook Twitter

სტატიის გამოყენების პირობები

ამავე კატეგორიაში
(8 მაისი, 2025)
(8 მაისი, 2025) "ვისოლის" უპრეცედენტო გათამაშებაში პირველი წყვილი ავტომობილი
20:23 / 08.05.2025
ბათუმის საქალაქო სასმართლოში ნეტგაზეთისა და ბათუმელების
დამფუძნებლის,
ბათუმის საქალაქო სასმართლოში ნეტგაზეთისა და ბათუმელების დამფუძნებლის,
20:14 / 08.05.2025
ასე გამოიყურება ის საბავშვო ბაღები, რომლის რეაბილიტაციისთვის
კომპანია
ასე გამოიყურება ის საბავშვო ბაღები, რომლის რეაბილიტაციისთვის კომპანია
21:57 / 07.05.2025
ჩვენ, ჟურნალისტები, რედაქტორები, მედიის პროფესიონალები და პრესის
თავისუფლების მხარდამჭერები საქართველოდან,
ჩვენ, ჟურნალისტები, რედაქტორები, მედიის პროფესიონალები და პრესის თავისუფლების მხარდამჭერები საქართველოდან,
14:44 / 05.05.2025
ვიდეომასალის მიხედვით, ვახო ფიცხელაურს უკავშირდება პიროვნება,
რომელიც

ვიდეომასალის მიხედვით, ვახო ფიცხელაურს უკავშირდება პიროვნება, რომელიც

14:17 / 04.05.2025
ვიდეორეპორტაჟი
რკინიგზის დეპარტამენტი ფაქტს დაკვამლიანებას უწოდებს.
ოთხი წელია, რაც სოფელში ჩამოვედი. დედაჩემი იყო ავად, უკვე 92 წლის ასაკს იყო მიღწეული.
"სოფელში არაფერია. აქ არავინ არის. მხოლოდ ერთი ბიჭი, მაგისი დედა და მე ვართ.
"ორმა ოჯახმა შევინახეთ ეს სოფელი… კვამლი რომ ამოდის ოჯახიდან, მიხარია,


საინფორმაციო პორტალი მხარდაჭერილია ევროკავშირის (EU) და კონრად ადენაუერის ფონდის (KAS) მიერ, პროექტის "იმოქმედე საქართველოსთვის" ფარგლებში. საინფორმაციო მასალების შინაარსზე სრულად პასუხისმგებელია Qartli.ge და შესაძლოა, რომ იგი არ გამოხატავდეს დონორების შეხედულებებს.

მოცემული ვებ გვერდი „ჯუმლას" ძრავზე შექმნილი უნივერსალური კონტენტის მენეჯმენტის სისტემის (CMS) ნაწილია. ის USAID-ის მიერ დაფინანსებული პროგრამის "მედია გამჭვირვალე და ანგარიშვალდებული მმართველობისთვის" (M-TAG) მეშვეობით შეიქმნა, რომელსაც „კვლევისა და გაცვლების საერთაშორისო საბჭო" (IREX) ახორციელებს. ამ ვებ საიტზე გამოქვეყნებული კონტენტი მთლიანად ავტორების პასუხისმგებლობაა და ის არ გამოხატავს USAID-ისა და IREX-ის პოზიციას.
This web page is part of Joomla based universal CMS system, which was developed through the USAID funded Media for Transparent and Accountable Governance (MTAG) program, implemented by IREX. The content provided through this web-site is the sole responsibility of the authors and does not reflect the position of USAID or IREX.

ავტორის/ავტორების მიერ საინფორმაციო მასალაში გამოთქმული მოსაზრება შესაძლოა არ გამოხატავდეს "საქართველოს ღია საზოგადოების ფონდის" პოზიციას. შესაბამისად, ფონდი არ არის პასუხისმგებელი მასალის შინაარსზე.